33 subscribers, hoe dan, ff luisteren!quote:
Is een reupload door iemand anders, origineel lijkt te zijn verwijderd. Het maakt me wel een beetje sad dat ik dit niveau never nooit ga halen hahahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
33 subscribers, hoe dan, ff luisteren!
Idd, krijg al kramp in mn vingers van vader jacob....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef DanOam het volgende:
[..]
Is een reupload door iemand anders, origineel lijkt te zijn verwijderd. Het maakt me wel een beetje sad dat ik dit niveau never nooit ga halen hahah
Is ook mooi, sowieso goed om een instrument te leren!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef cosmosis het volgende:
Piano is meer mn ding, kun je tenminste relaxed zitten..
Zekers, de mentale fitheid is niet te onderschatten, extreem gezond...Voel je je down, koop vandaag nog een gitaar en doe Estas Tonne na, positieve vibes gegarandeerd! Wierookje is een bonus als je echt diep zit!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef DanOam het volgende:
[..]
Is ook mooi, sowieso goed om een instrument te leren!
Zo waar, je wil niet weten hoe waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:53 schreef cosmosis het volgende:
The perfect life (read; relax, have fun, het leven is niet voor eeuwig, geniet nu, niet later!!!!!) Wise words!
Blondie, boha hoeveel ik terug in tijd zou willen om haar mee te maken.....quote:
Nounounouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:59 schreef Karzai het volgende:
de bloedkanker mensen hebben mij gek gemaakt ik vergeet dit niet
Ik zou zo graag terug in de tijd gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Blondie, boha hoeveel ik terug in tijd zou willen om haar mee te maken.....
iddquote:
En in 2040 zouden we graag zeer waarschijnlijk terug gaan naar 2024quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou zo graag terug in de tijd gaan.
Nou ja sterkte!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik maak geen grap ben vernederd tot op het bot er gaan mensen voor bloeden
[ afbeelding ]
Echt the Hu...Ik heb altijd al Yak melk willen drinken tijdens een ritueel schaars gekleed in een zweethut op de vlakte van Mongolie tijdens een keelzangconcert van the Hu, Orgasmistische ervaring zou dat zijn!quote:
Dank je.Je weet niet hoeveel dit voor me betekent nu.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En in 2040 zouden we graag zeer waarschijnlijk terug gaan naar 2024 [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zo mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En in 2040 zouden we graag zeer waarschijnlijk terug gaan naar 2024 [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Het is wel zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:20 schreef Karzai het volgende:
deze shit is al jaren aan de gang, ja je moet nu genieten.
flikker toch op halve gare kanker mongolen
Alhoewel het fijn is om te horen, is het inderdaad lastig om over het internet te voelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank je.Je weet niet hoeveel dit voor me betekent nu.
[..]
Zo mooi.
Je er druk om maken brengt je geen ene fuck, daarom inderdaad nu genieten....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:20 schreef Karzai het volgende:
deze shit is al jaren aan de gang, ja je moet nu genieten.
flikker toch op halve gare kanker mongolen
Goh, wat aardig van jequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:35 schreef cosmosis het volgende:
Hans Zimmer is wel een persoon waar ik een goede filosofische conversatie mee zou willen houden onder het genot van een 21 jarige Glenfiddich.... En dan mag het concert best in de achtergrond een muziekje spelen, zo moeilijk ben ik ook weer niet....
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:35 schreef cosmosis het volgende:
Hans Zimmer is wel een persoon waar ik een goede filosofische conversatie mee zou willen houden onder het genot van een 21 jarige Glenfiddich.... En dan mag het concert best in de achtergrond een muziekje spelen, zo moeilijk ben ik ook weer niet....
ff luisteren zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:40 schreef cosmosis het volgende:
Is positief bedoel trouwens, maar dat snap je, mooi nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |