SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische omaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
Ik vind jullie naam erg mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaartje is een trauma van mn ouders aan mij, ik probeer hem positief om te draaien
@:loveislikeakiss weet wat ik bedoel
Wise words…wise words.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische oma
wil je dat ik hier liedjes over zoek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
Come with me and you'll be in a world of pure imagination
Take a look and you'll see into your imagination
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie naam erg mooiHeb er wel meer gekend in mijn leven. Waren altijd prettige personen
nee dies net even andersquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ikquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ik
Badpakjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
IK WEET NIET WAT IK AAN MOET!!
ORDINAAAAAIRquote:
Nee niet echt. Het gaat terug tot vroeg in de 14e eeuw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Dhr Flash is van toepassing op de bierflesjes die hij wegtikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Werken jij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dhr Flash is van toepassing op de bierflesjes die hij wegtikt.
Dit is dan wel de ultieme plaat om mee te schreeuwen naar je ex die voor altijd kwijt bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]Haha, probeer maar eens iets. Kijken of het lekker huilt.
Nee nee, de jaaromzet is gehaald, eerst op verkandsie en dan beetje lanterfanten tot de kerst.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]Haha, probeer maar eens iets. Kijken of het lekker huilt.
kun je ook verdriet van hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad denk ik.
Altijd zelf de ander gedumpt.
Yess, die over Gent toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ik
Als dat voor jou werkt, doe je dingquote:
Hmm, ben je een ridder?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het gaat terug tot vroeg in de 14e eeuw.
Dit deed me dus helemaal niks. En ik heb het echt geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan wel de ultieme plaat om mee te schreeuwen naar je ex die voor altijd kwijt bent.
Nou zag voor me de Recce dat naar zijn ex stuurde, dat leek me grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, die over Gent toch?
[..]
Als dat voor jou werkt, doe je ding
Komt nog wel, je kunt namelijk ook geestelijk even stuk zitten als je vaste lievelingsfoef ineens niet meer naar lavendel ruikt maar die van de buurvrouw nog welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad denk ik.
Altijd zelf de ander gedumpt.
Ik hou er niet van. Ik verdring dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Verdriet uit liefde is denk ik het mooiste verdriet wat er is, duurt soms alleen zo lang en de intensiteit hoeft ook niet zo heftig te zijn.
Overgang op 1.50 ook niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit deed me dus helemaal niks. En ik heb het echt geprobeerd.
define "hier"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overgang op 1.50 ook niet?
Toch met aardig wat betraande dames gedeeld hier
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zag voor me de Recce dat naar zijn ex stuurde, dat leek me grappig.
oh oke, ja dat kan ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou er niet van. Ik verdring dingen.
Zonder emoties smaakt een bordje pasta op schoot op de plee exact hetzelfde als aan een baai ergens aan zee in Puglia met de mooiste hunkerende amandelvormige ogen die je aankijken, moet je niet willen emotieloos levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou er gebeurt bar weinig. Gaat niks in de fik of zo.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wist ik niet maar weet ook neit of ik dit nummer kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja zo niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder emoties smaakt een bordje pasta op schoot op de plee exact hetzelfde als aan een baai ergens aan zee in Puglia met de mooiste hunkerende amandelvormige ogen die je aankijken, moet je niet willen emotieloos leven
Ik vind het een prachtig nummerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wist ik niet maar weet ook neit of ik dit nummer ken
Was nog een mooi meisje ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moordmeisjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig nummer![]()
Maar de clip kijk ik al liever niet want die is best wel dark en ik ben een mietje met dat soort dingen![]()
Misschien meer iets voor #Team Moordmeisjes @:Ama @:cherrylips
wtf, oke het duurde even maar de titel deed mij aan een ander nummer denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig nummer![]()
Maar de clip kijk ik al liever niet want die is best wel dark en ik ben een mietje met dat soort dingen![]()
Misschien meer iets voor #Team Moordmeisjes @:Ama @:cherrylips
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is meer mijn idee van meejankbaar![]()
Moet je er wel iemand bij in je hoofd hebben anders werkt het nog steeds niet![]()
Oh dit is interessant! Ik ga NU de cover luisterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, oke het duurde even maar de titel deed mij aan een ander nummer denken
het is hetzelfde nummer maar dan een cover, ik kende het origineel niet![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit is interessant! Ik ga NU de cover luisterenDank je
oh ik echt niet, ja is sneu voor omgeving dit dat maar vind die man al paar jaar eerder dood dan levend overkomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel traantje laten als Ozzy god dood is.
Dat laatste kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik echt niet, ja is sneu voor omgeving dit dat maar vind die man al paar jaar eerder dood dan levend overkomen
Smerige vieze kansloze kerel vind ik datquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
Die man is al 40 jaar lang een klap in het gezicht van elke drugspreventiecampagne die je kunt verzinnen. Waarom kom je daar nu ineens mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
Jaja dat vind je van alle artiesten die ik goed vind. Weet ik nu wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerige vieze kansloze kerel vind ik dat
hoelang is dat tv programma geleden, toen dacht ik al 'ben jij echt, leef jij, is dit een robot?!'quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
Ik luisterde een tijdje die podcast van hun gezin maar moest soms echt ontcijferen wat die zegt.
Want Ozzyquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die man is al 40 jaar lang een klap in het gezicht van elke drugspreventiecampagne die je kunt verzinnen. Waarom kom je daar nu ineens mee?
Wat een prachtige coverquote:
Goed voorbeeld voor elk kind ter wereld ook, frot jezelf vol met drugs, schijt je onderbroek vol en vreet een levende duifquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die man is al 40 jaar lang een klap in het gezicht van elke drugspreventiecampagne die je kunt verzinnen. Waarom kom je daar nu ineens mee?
Is toch best knap dat die nog leeft haha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoelang is dat tv programma geleden, toen dacht ik al 'ben jij echt, leef jij, is dit een robot?!'
[..]
verder is het een stoere man die niet huilt en zeikt en zeurt, zoals je zietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaja dat vind je van alle artiesten die ik goed vind. Weet ik nu wel.
Ja wie weet hoe oud je daarmee wordtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor elk kind ter wereld ook, frot jezelf vol met drugs, schijt je onderbroek vol en vreet een levende duif
Hou op ik wil niet keihard lachen in de trein.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verder is het een stoere man die niet huilt en zeikt en zeurt, zoals je ziet
Oh okee, zomaar dus. Dacht even dat er ineens geruchten waren over zijn dood of zo.quote:
Ik was Ozzy aan het luisteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zomaar dus. Dacht even dat er ineens geruchten waren over zijn dood of zo.
Hij is ongeveer zo oud als mijn vader geloof ik. 78
Maar wat een prachtnummer in deze uitvoering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die cover vind ik minder. Voegt weinig toe imho.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb 'jouw' versie ook even geluisterd maar die vond ik zwaar overkomen, je snapt wel waarom denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een prachtige coveraan alle kanten NOG zachter, NOG liever.
Zo erg dat bijna niemand vermoedt dat er nog wat achter zit
Drugsverslaafden op oude leeftijd zijn zo ongeveer net zo leuk en gezellig als Heinrich Himmlerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie weet hoe oud je daarmee wordt
Ik zeg altijd gekscherend. De enige reden dat Ozzy nog leeft is dat er niet uitkomen of hij in de hemel of in de hel thuishoort en ze hem daarom maar op aarde laten...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik echt niet, ja is sneu voor omgeving dit dat maar vind die man al paar jaar eerder dood dan levend overkomen
echt heel knapquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch best knap dat die nog leeft haha.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op ik wil niet keihard lachen in de trein.
quote:
Nou ja die cover was nieuw voor mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wat een prachtnummer in deze uitvoering.Die cover vind ik minder. Voegt weinig toe imho.
Ik begin er wel tering leip van te worden en niet zo zeer op de goede manier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt heel knap
OF hij leeft helemaal niet en we kijken al jaren naar een robot
[..]
[..]ja ok dat is wel oprecht vervelend, en beetje grappig
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gekscherend. De enige reden dat Ozzy nog leeft is dat er niet uitkomen of hij in de hemel of in de hel thuishoort en ze hem daarom maar op aarde laten...
ja snapk, maar niks aan te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin er wel tering leip van te worden en niet zo zeer op de goede manier.
Hoef ook niet meteen wat toe te voegen. Gewoon anders. Niet meteen "meer"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wat een prachtnummer in deze uitvoering.Die cover vind ik minder. Voegt weinig toe imho.
in zee dan aubquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
Maar yolooooo. Morgen ook gewoon naar Scheveningen. Als ik echt sterf kan het daar ook wel.
Dan hou ik je wel vast en zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
Maar yolooooo. Morgen ook gewoon naar Scheveningen. Als ik echt sterf kan het daar ook wel.
Afleiding helpt wel volgens mij want had er maandag tijdens het concert bijzonder weinig last van terwijl ik drie uur mijn longen eruit heb staan schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja snapk, maar niks aan te doen
hou vol, hoe frustrerend ook
YOU CAN DO IT
Misschien was Heineich wel enorm gezellig als die vrij was van joden vermoorden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugsverslaafden op oude leeftijd zijn zo ongeveer net zo leuk en gezellig als Heinrich Himmler
Op het strand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in zee dan aub
want die ranzigheid willen we niet op het land
Oh ja goeie. Dat blubbervet rol ik dan wel de zee in. "Windmolenpark zes, noordzee" Postzegeltje erop en klaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in zee dan aub
want die ranzigheid willen we niet op het land
Afleiding helpt echt onwijs bij verkoudheid, dat is echt heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Afleiding helpt wel volgens mij want had er maandag tijdens het concert bijzonder weinig last van terwijl ik drie uur mijn longen eruit heb staan schreeuwen.
Oh minder lief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja goeie. Dat blubbervet rol ik dan wel de zee in. "Windmolenpark zes, noordzee" Postzegeltje erop en klaar.
Kan helaas niet iedere avond naar een concert nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afleiding helpt echt onwijs bij verkoudheid, dat is echt heel bijzonder![]()
Blijf van ons strand afquote:
wat zeg jij nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja goeie. Dat blubbervet rol ik dan wel de zee in. "Windmolenpark zes, noordzee" Postzegeltje erop en klaar.
Dat was ook echt zo, het waren net mensenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien was Heineich wel enorm gezellig als die vrij was van joden vermoorden.
Flash wil mij als een dode walvis terug de zee inrollen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijf van ons strand af
[..]
wat zeg jij nou
Dat is praktisch toch ook geen normale optie toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder wilde altijd sterven door de zee in te lopen, helaas niet gelukt en dat werd dus poep, op tijd regelen en vestleggen allemaal beste mensen voordat je te laat bent
je moeder is gestorven door het door poep lopen? Apart maar nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder wilde altijd sterven door de zee in te lopen, helaas niet gelukt en dat werd dus poep, op tijd regelen en vestleggen allemaal beste mensen voordat je te laat bent
Onze enorm strenge wiskundeleraar was op kamp ook een hele joviale vent. Zie je, gelijkenissen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo, het waren net mensen
HOU OP.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moeder is gestorven door het door poep lopen? Apart maar nice
Je kunt best veel regelen, je kunt het zo gek niet bedenken maar dan moet je dat wel bijtijds vast laten leggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is praktisch toch ook geen normale optie toch?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Flash wil mij als een dode walvis terug de zee inrollen.
quote:
Tja hier was wel iemand gelukt om zijn hele einde tot in de puntjes te regelen. Maar of dat nou alles is..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt best veel regelen, je kunt het zo gek niet bedenken maar dan moet je dat wel bijtijds vast laten leggen
Je hebt hier ook Nazi vrouwtjes, kun je ze opnoemen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze enorm strenge wiskundeleraar was op kamp ook een hele joviale vent. Zie je, gelijkenissen.
Pragmatisch mee omgaan.quote:
Nasi vrouwtjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt hier ook Nazi vrouwtjes, kun je ze opnoemen?
Florriequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt hier ook Nazi vrouwtjes, kun je ze opnoemen?
Hij zou trots zijn als hij dit las.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pragmatisch mee omgaan.
Moet k van mijn manager
omdat het een stoere vent is blabla nouja, je weet hoe die gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:26 schreef Ama het volgende:
En waarom zou je een TR zetten omdat ik tegen @:crack_ zeg hou op. Heb het toch niet tegen jou.
Zijn dood was een beetje het breekpunt hier, iemand gaf hem na zijn dood nog een schop na, heb je dat meegekregen nog?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja hier was wel iemand gelukt om zijn hele einde tot in de puntjes te regelen. Maar of dat nou alles is..
Waarschijnlijk nog wel ook.quote:
Waren we allemaal maar zoals US.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het een stoere vent is blabla nouja, je weet hoe die gaat
Wie is “zijn”?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dood was een beetje het breekpunt hier, iemand gaf hem na zijn dood nog een schop na, heb je dat meegekregen nog?
Of bedoel je bij jou in de omgeving?
Als je mag blijven is het goed toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel ook.
Maar het zou misplaatst zijn want het is eigenlijk een dekmantel voor "Ja uuuuhhhhh we hebben er niet aan gedacht dat hier beleid voor moest komen dus er is geen beleid maar als JIJ het verkeerd doet gaat wel je kop deraf"
Maar goed. Gisteren mocht ik nog een jaartje blijven dus het zal wel.
heb je geen vast contract?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel ook.
Maar het zou misplaatst zijn want het is eigenlijk een dekmantel voor "Ja uuuuhhhhh we hebben er niet aan gedacht dat hier beleid voor moest komen dus er is geen beleid maar als JIJ het verkeerd doet gaat wel je kop deraf"
Maar goed. Gisteren mocht ik nog een jaartje blijven dus het zal wel.
ben je stonedquote:
Is gras groen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je geen vast contract?
[..]
ben je stoned
De afgelopen dagen ben je enorm hyper en ong 24/7 online, gaat alles goed verder?quote:
De eerste drugverslaafde hier, die dacht dat die 100 zou worden, nou dacht het niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is “zijn”?
Nee in mijn omgeving, het was de gebeurtenis van dit jaar zegma.
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je enorm hyper en ong 24/7 online, gaat alles goed verder?
ja okeeeequote:
denk het niet, zou 100 euro overmakenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je enorm hyper, gaat alles goed verder?
takes one to know onequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je enorm hyper en ong 24/7 online,
Geen idee waar je het over hebt joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eerste drugverslaafde hier, die dacht dat die 100 zou worden, nou dacht het niet.
Drugsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je enorm hyper en ong 24/7 online, gaat alles goed verder?
Ik denk pep weer ja.quote:
Ja daarom ga ik morgen uiteten. Lul toch niet zo dom man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk pep weer ja.
Dacht dit al dagen, het is direct merkbaar. Net als mij karzai vlak voor een psychose
Ik weet namelijk zeker dat jij wel een TR hebt gezet en ik nog nooit, dat wilde ik even weten en testenquote:
Hou op hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet namelijk zeker dat jij wel een TR hebt gezet en ik nog nooit, dat wilde ik even weten en testen
Neeej niet weggaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Oke het ' laten we mensen op internet belachelijk maken want dat heb ik nodig om mezelf een beetje zeker te voelen' of weet ik veel is weer begonnen, mannelijkheid straalt er echt vanaf zeg
fijne avond
Een TR is ervoor bedoeld om geplaatst te worden, de moderators bekijken wat er met die TR gebeurd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet namelijk zeker dat jij wel een TR hebt gezet en ik nog nooit, dat wilde ik even weten en testen
Als we even terugscrollen kun je lezen dat Ama ermee begon en jij erop inhaakte. Nu kunnen we veel hebben van vrouwtjes maar ergens kun je een weerwoord verwachten, denk je niet ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Oke het ' laten we mensen op internet belachelijk maken want dat heb ik nodig om mezelf een beetje zeker te voelen' of weet ik veel is weer begonnen, mannelijkheid straalt er echt vanaf zeg
fijne avond
ik vind een weerwoord dikke prima, hartstikke leuk zelfs. Dit is geen weerwoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als we even terugscrollen kun je lezen dat Ama ermee begon en jij erop inhaakte. Nu kunnen we veel hebben van vrouwtjes maar ergens kun je een weerwoord verwachten, denk je niet ?
Ik zou het serieus niet weten, ik heb dat zelf helemaal niet nodig in de schone kunst der polemiek, ik ging vroeger ook nooit bij de juffrouw of de meester huilen, ik weet alleen dat iemand denkt dat ik constant TR's zet, daar vind ik en anderen wat vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een TR is ervoor bedoeld om geplaatst te worden, de moderators bekijken wat er met die TR gebeurd.
Dat is hoe het werkt.
Als jij van jezelf overtuigd bent dat je niks verkeerd doet, is er toch niks aan de hand? Als je weet dat je je neit aan de regels houdt, dan wel. Maar dat ligt niet aan degene die jou daarop wijst
Brb even een lijntje snuiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Knufffquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
En ik weet niet precies wat je bedoeld met 'dat ama er mee begon'
Het is niet zo dat US geen geschiedenis van gemiddeld weet ik veel hoeveel posts per dag heeft waarin hij willekeurige mensen loopt af te zeiken om het zeiken.
Wat ik lees is hij gewoon aan het kletsen en zelfs over de dood van zijn moeder en jij maakt dat belachelijk. Je kunt overal over lullen maar dat zijn nou net van die dingen die IK niet zou doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
En ik weet niet precies wat je bedoeld met 'dat ama er mee begon'
Het is niet zo dat US geen geschiedenis van gemiddeld weet ik veel hoeveel posts per dag heeft waarin hij willekeurige mensen loopt af te zeiken om het zeiken.
Het woordje drugs geeft een bepaalde trigger, dat is wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als we even terugscrollen kun je lezen dat Ama ermee begon en jij erop inhaakte. Nu kunnen we veel hebben van vrouwtjes maar ergens kun je een weerwoord verwachten, denk je niet ?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet weten, ik heb dat zelf helemaal niet nodig in de schone kunst der polemiek, ik ging vroeger ook nooit bij de juffrouw of de meester huilen, ik weet alleen dat iemand denkt dat ik constant TR's zet, daar vind ik en anderen wat van
Kun je van leren he. Lekker goedkoop high worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het woordje drugs geeft een bepaalde trigger, dat is wel duidelijk nu
Je mag van alles vinden, daar is niks op tegen. Waar fok wel iets op tegen heeft is respectloos gedrag en respectloze uitingen. Jij kiest er voor om op fok te zitten, daarmee heb jij er zelf voor gekozen om de voorwaarden van fok te accepteren. Niet ik, en niemand legt je wat op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet weten, ik heb dat zelf helemaal niet nodig in de schone kunst der polemiek, ik ging vroeger ook nooit bij de juffrouw of de meester huilen, ik weet alleen dat iemand denkt dat ik constant TR's zet, daar vind ik en anderen wat van
WARUM???! NUR FUR DEIN KICK AUM AUFENBLICK??quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je van leren he. Lekker goedkoop high worden.
Kijk DRUGS DRUGS DRUGS DRUGS
Waarvoor zou ik? Het werktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hou eens op met die geslijm aub
Lees eens terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag van alles vinden, daar is niks op tegen. Waar fok wel iets op tegen heeft is respectloos gedrag en respectloze uitingen. Jij kiest er voor om op fok te zitten, daarmee heb jij er zelf voor gekozen om de voorwaarden van fok te accepteren. Niet ik, en niemand legt je wat op.
wat dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
haha relletje op het amerikaanse biljetjesforum![]()
Daar zijn ze dit soort dingen totaal niet gewendMooi man. Wat een paar ton al niet kan doen met een gemiddeld republikeinenbrein
kostelijk
![]()
allergisch? Krijgen ze daar uitslag van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
De meeste van mijn vrienden zijn allergisch voor Nirvana.
Bijvoorbeeld gestorven familieleden van een ander schamperen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag van alles vinden, daar is niks op tegen. Waar fok wel iets op tegen heeft is respectloos gedrag en respectloze uitingen. Jij kiest er voor om op fok te zitten, daarmee heb jij er zelf voor gekozen om de voorwaarden van fok te accepteren. Niet ik, en niemand legt je wat op.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik lees is hij gewoon aan het kletsen en zelfs over de dood van zijn moeder en jij maakt dat belachelijk. Je kunt overal over lullen maar dat zijn nou net van die dingen die IK niet zou doen.
Zeiken over zelfdestructief gedrag is altijd oké.
Hoe danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
De meeste van mijn vrienden zijn allergisch voor Nirvana.
Denk het want de meesten willen niet dat Nirvana aan staat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
allergisch? Krijgen ze daar uitslag van.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gestorven familieleden van een ander schamperen?
quote:
Ja we kennen iemand die altijd op zaterdagavond die liedjes vet verkracht ging zingen en nu hebben de meeste mensen een Nirvana trauma opgelopen.quote:
Dit vond ik eerlijk gezegd ook not donequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sowquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic ineens…
ineens? redelijk standaard toch als een bepaalde combinatie users elkaar treft?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic ineens…
Vind het wel een mooi verschil en mijn gelijk bewijzenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
cultuurbarbaren. Dan zou ik 'm juist harder zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk het want de meesten willen niet dat Nirvana aan staat.Het was maandag in de auto ook al ja alles is goed maar geen Nirvana!
ja is wel zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ineens? redelijk standaard toch als een bepaalde combinatie users elkaar treft?
Tja bij weinig zelfreflectie (bij die ene dus) zul je dat helaas nooit snappen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi verschil en mijn gelijk bewijzen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
i''m trigger nigger and i like drugs, got some pussy on the street that sell that dope
and if you you want some more, you can get a blowjob
but that shit aint cheap, pay me hard cash i'll get you what ever you need
thats the way on the hard streets
Niet door elke worst je de tent uit laten lokken. Dodelijk vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het is al een tijdje niet zo gezellig (in mijn optiek).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga nog even voor herriequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
toch maar even nirvana opgezet hoor
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet door elke worst je de tent uit laten lokken. Dodelijk vermoeiend.
Ladies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het is al een tijdje niet zo gezellig (in mijn optiek).
Snif snifquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
toch maar even nirvana opgezet hoor
Precies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
Ben het wel eens dat zulke discussies nooit meewerken aan de gezelligheid in een topic maar valt mij ook op dat sommige mensen heel snel een reactie krijgen dat gedrag niet leuk is, en sommige nooit. Dat vind ik dan wel weer wat apart
Nog aanraders?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees wel ineens ontzettend veel boeken de laatste tijd. Elk nadeel heb z'n voordeel
Total naab: "heey ik heb 1000 biljetten van 100 dollar geërfd, hoe kan ik daar het beste wat van maken?"quote:
2x nooit = altijd leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind jouw gedrag ook nooit leuk maar ik zeg er nooit wat van.
Nou de team spirit is hier ff niet te bekennenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snif snif
Wat ruik ik hier?? 🤔![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou de team spirit is hier ff niet te bekennen
vooral bepaalde momentenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het is al een tijdje niet zo gezellig (in mijn optiek).
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Total naab: "heey ik heb 1000 biljetten van 100 dollar geërfd, hoe kan ik daar het beste wat van maken?"
forum: "zo zo, dat is niet niks. hoe is de kwaliteit? Welke serienummers?"
TN: "Ja weet ik niet, het zit in een pak, en ik heb gehoord dat als ik dat pak open snij, dat dat de waarde tekort doet"
F:"Okee dus een aantal straps (100 biljetjes) of een brick (1000) dus. Dan staat er op het wikkel welke serienummers erin zitten. Dan kun je daar uit aflezen of er wat spannends in zit (radars, ladders, solids etc)"
TN:"NEE IK GA GEEN FOTO'S DELEN WANT DAN GAAN JULLIE WETEN WAAR IK WOON EN FUCK DIT EN FUCK DAT EN FUCK ALLES"
F:"Hihi haha okee je bent nu wel een totale lulhoofd van jezelf aan het maken maar okeeHee ff he? Die straps (100 biljetten dus) van je he? Weet je wel zeker dat er tussen de top 100 en de bottom 100 nog 98 biljetten van ECHT HONDERD dollar zitten?
"
TN: "Nee weet ik niet. Neem aan van wel want het is verpakt. MAAR VERTEL ME NOU IN GODVEROMDESNAAM WAT HET WAARD IS WANT IK HEB HIER GEEN TIJD VOOR"
F:"Okee gast alles is wel gezegd, laat je nakijken want dit is echt lachwekkend."
TN:"AL JULLIE MOEDERS IK BEN VEEL RIJKER DAN JULLIE BIJMEKAAR"
U zult begrijpen, ik vermaak me buiten fok ook meer dan prima
Ben aan de boeken van Anya Niewierra verder gegaan. Had de Camino gelezen en die was me onverwacht eigenlijk goed bevallenquote:
i;m on crack i'll get you backquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Total naab: "heey ik heb 1000 biljetten van 100 dollar geërfd, hoe kan ik daar het beste wat van maken?"
forum: "zo zo, dat is niet niks. hoe is de kwaliteit? Welke serienummers?"
TN: "Ja weet ik niet, het zit in een pak, en ik heb gehoord dat als ik dat pak open snij, dat dat de waarde tekort doet"
F:"Okee dus een aantal straps (100 biljetjes) of een brick (1000) dus. Dan staat er op het wikkel welke serienummers erin zitten. Dan kun je daar uit aflezen of er wat spannends in zit (radars, ladders, solids etc)"
TN:"NEE IK GA GEEN FOTO'S DELEN WANT DAN GAAN JULLIE WETEN WAAR IK WOON EN FUCK DIT EN FUCK DAT EN FUCK ALLES"
F:"Hihi haha okee je bent nu wel een totale lulhoofd van jezelf aan het maken maar okeeHee ff he? Die straps (100 biljetten dus) van je he? Weet je wel zeker dat er tussen de top 100 en de bottom 100 nog 98 biljetten van ECHT HONDERD dollar zitten?
"
TN: "Nee weet ik niet. Neem aan van wel want het is verpakt. MAAR VERTEL ME NOU IN GODVEROMDESNAAM WAT HET WAARD IS WANT IK HEB HIER GEEN TIJD VOOR"
F:"Okee gast alles is wel gezegd, laat je nakijken want dit is echt lachwekkend."
TN:"AL JULLIE MOEDERS IK BEN VEEL RIJKER DAN JULLIE BIJMEKAAR"
U zult begrijpen, ik vermaak me buiten fok ook meer dan prima
wat een goed ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Okay ik ga aan de zuip doeibaai
Is toch koddig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral bepaalde momenten
[..]dat is wel amusant ja
er is een onderzoek gedaan in de psychologie wat de titel draag "Smells like clean spirit"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snif snif
Wat ruik ik hier?? 🤔![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
De camino staat al de hele tijd in mijn ‘nog te lezen’ lijstje maar sla hem toch elke keer over (weet ook niet waarom)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben aan de boeken van Anya Niewierra verder gegaan. Had de Camino gelezen en die was me onverwacht eigenlijk goed bevallen
Ja had ik ook een hele tijd, maar is goed geschreven. Heb 'm in een weekend uitgelezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De camino staat al de hele tijd in mijn ‘nog te lezen’ lijstje maar sla hem toch elke keer over (weet ook niet waarom)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
i;m on crack i'll get you back
got no home and no phone
im lookin for some dollar dr flash make me holla
Preciesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
negatief keer negatief is positief
Ze heeft een fijne, pakkende schrijfstijl ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik ook een hele tijd, maar is goed geschreven. Heb 'm in een weekend uitgelezen.
Gewoon lezen, ouderwetse pageturner.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De camino staat al de hele tijd in mijn ‘nog te lezen’ lijstje maar sla hem toch elke keer over (weet ook niet waarom)
Hoeveel boeken zou het bij elkaar zijn als je hier dagelijks meeleest, ook wel een complete romanserie per maand denk ik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik ook een hele tijd, maar is goed geschreven. Heb 'm in een weekend uitgelezen.
de camino staat eerder op mijn lijstje van "nog te lopen"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een beetje een mannengenre maar ik heb al wat vrouwen aan Dan verslaafd gekregen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normaliter niet helemaal mijn genre, maar zal een kijken.
Ik eerder om er in te rijdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de camino staat eerder op mijn lijstje van "nog te lopen"
en je hebt niet even gevraagd of dat inderdaad zo wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Liep net in de supermarkt een vent die zo vreselijk stonk, alsof die 3 maanden geleden in rottend vlees heeft liggen rollen met zijn kleren aan en daarna niet meer onder de douche is geweest of kleren heeft gewassen, geur hangt nog steeds in mijn neus
zit te googlen, maar het zijn historische werken? non fictie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een beetje een mannengenre maar ik heb al wat vrouwen aan Dan verslaafd gekregen.
Daar hebbie toch helemaal geen tijd voor man, 6 post terug, das meer dan genoegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel boeken zou het bij elkaar zijn als je hier dagelijks meeleest, ook wel een complete romanserie per maand denk ik?
Nou ja je hebt nog zo'n 2 maanden om je laatste 2 uit te kiezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nu 50 van de gewenste 52 boeken gelezen
maar mijn laatste boek eindigde met een ontzettende sprong richting het volgende boek
maar het volgende boek moet nog geschreven worden
dus ik zit weer in boeken limbo
50 boeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nu 50 van de gewenste 52 boeken gelezen
maar mijn laatste boek eindigde met een ontzettende sprong richting het volgende boek
maar het volgende boek moet nog geschreven worden
dus ik zit weer in boeken limbo
Heb dat normaal ook alleen op vakantie, de rust om een boek te lezen. Maar nu ook thuis wel. Eens zien hoe lang dat duurtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hopelijk volgende de rust in mijn gat om een paar non-fictie boeken te lezen aan de zwembad met een schuin oog naar wat stringetjes en een drankje erbij, lekker man.
Eehm nee, zo snel mogelijk naar de andere kant van de winkel gerend om die geur te ontwijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je hebt niet even gevraagd of dat inderdaad zo was
Oeh ja nog even Rudolf Vrba - Ik ontsnapte uit Auschwitz bestellenquote:
Uuuh wat is dit/deze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga Orakel even op m'n ereader zetten denk ik. Leest veel sneller.
Soms in de winter, en als ik me de rust gun dan lees ik ook wel. Nadeel is als ik een boek interessant vind lees ik zo tot 1:00 door, doordeweeks en binnen 1,5 dag is die uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat normaal ook alleen op vakantie, de rust om een boek te lezen. Maar nu ook thuis wel. Eens zien hoe lang dat duurt
Die heb ik vorig jaar gelezen, las ook lekker weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja nog even Rudolf Vrba - Ik ontsnapte uit Auschwitz bestellen
ik had het er op eoa manier over met mijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar gelezen, las ook lekker weg.
moet mijn brein bezighouden tijdens autoritjes brabant - utrechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nog zo'n 2 maanden om je laatste 2 uit te kiezen
Gran Canaria heb je ook wel wat kans op harige ballenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hopelijk volgende de rust in mijn gat om een paar non-fictie boeken te lezen aan de zwembad met een schuin oog naar wat stringetjes en een drankje erbij, lekker man.
Ja non fictie maar op zo'n populaire wijze geschreven dat het fictie lijktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit te googlen, maar het zijn historische werken? non fictie?
vervelend voor jequote:
Dat wens je ook niemand toequote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms in de winter, en als ik me de rust gun dan lees ik ook wel. Nadeel is als ik een boek interessant vind lees ik zo tot 1:00 door, doordeweeks en binnen 1,5 dag is die uit.
Heb weleens een boek meegenomen naar kantoor en deed net of ik werkte om het boek uit te lezen.
Ouwehand. Helaas niet in Australië.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergeten door te spoelen of ben je op verkansie?
Zozoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had het er op eoa manier over met mijncollegaatje
![]()
Ze had haar trein gisteren gemist ondanks nou ja
Veel plezier!quote:
Je bent de bijrijder? Hoop ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet mijn brein bezighouden tijdens autoritjes brabant - utrecht
Wat is de must read? Ik zit ff door kobo te bladeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gran Canaria heb je ook wel wat kans op harige ballen
[..]
Ja non fictie maar op zo'n populaire wijze geschreven dat het fictie lijkt
In Duitsland kun je al in je E-Mercedes een boek lezen als het verkeer niet te hard gaat. Geloof tot 110kmu.quote:
ik dacht dat ie zn tong uit stakquote:
Ja ok, sommige mensen stinken wel zo erg dat je daar echt beetje ontoepasselijk van wordtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee, zo snel mogelijk naar de andere kant van de winkel gerend om die geur te ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |