SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische omaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
Ik vind jullie naam erg mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaartje is een trauma van mn ouders aan mij, ik probeer hem positief om te draaien
@:loveislikeakiss weet wat ik bedoel
Wise words…wise words.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische oma
wil je dat ik hier liedjes over zoek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
Come with me and you'll be in a world of pure imagination
Take a look and you'll see into your imagination
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie naam erg mooiHeb er wel meer gekend in mijn leven. Waren altijd prettige personen
nee dies net even andersquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ikquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ik
Badpakjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
IK WEET NIET WAT IK AAN MOET!!
ORDINAAAAAIRquote:
Nee niet echt. Het gaat terug tot vroeg in de 14e eeuw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Dhr Flash is van toepassing op de bierflesjes die hij wegtikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Werken jij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dhr Flash is van toepassing op de bierflesjes die hij wegtikt.
Dit is dan wel de ultieme plaat om mee te schreeuwen naar je ex die voor altijd kwijt bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]Haha, probeer maar eens iets. Kijken of het lekker huilt.
Nee nee, de jaaromzet is gehaald, eerst op verkandsie en dan beetje lanterfanten tot de kerst.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]Haha, probeer maar eens iets. Kijken of het lekker huilt.
kun je ook verdriet van hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad denk ik.
Altijd zelf de ander gedumpt.
Yess, die over Gent toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ik
Als dat voor jou werkt, doe je dingquote:
Hmm, ben je een ridder?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het gaat terug tot vroeg in de 14e eeuw.
Dit deed me dus helemaal niks. En ik heb het echt geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan wel de ultieme plaat om mee te schreeuwen naar je ex die voor altijd kwijt bent.
Nou zag voor me de Recce dat naar zijn ex stuurde, dat leek me grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, die over Gent toch?
[..]
Als dat voor jou werkt, doe je ding
Komt nog wel, je kunt namelijk ook geestelijk even stuk zitten als je vaste lievelingsfoef ineens niet meer naar lavendel ruikt maar die van de buurvrouw nog welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad denk ik.
Altijd zelf de ander gedumpt.
Ik hou er niet van. Ik verdring dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Verdriet uit liefde is denk ik het mooiste verdriet wat er is, duurt soms alleen zo lang en de intensiteit hoeft ook niet zo heftig te zijn.
Overgang op 1.50 ook niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit deed me dus helemaal niks. En ik heb het echt geprobeerd.
define "hier"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overgang op 1.50 ook niet?
Toch met aardig wat betraande dames gedeeld hier
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zag voor me de Recce dat naar zijn ex stuurde, dat leek me grappig.
oh oke, ja dat kan ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou er niet van. Ik verdring dingen.
Zonder emoties smaakt een bordje pasta op schoot op de plee exact hetzelfde als aan een baai ergens aan zee in Puglia met de mooiste hunkerende amandelvormige ogen die je aankijken, moet je niet willen emotieloos levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |