Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging ook wel even door mijn hoofd.
Dan heb ik nog liever dat er echt overduidelijk vals gespeeld is.
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeen
Klopt, had ik ook aan gedacht. Jan was niet duidelijk in dat stukquote:Op donderdag 21 november 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.
Misschien spelen ze wel vals.. dan slaat Febo 2 vliegen in één klap.. hij kan weg met Melissa , en het Lievelingetje Evelien is geredquote:Op donderdag 21 november 2024 21:38 schreef Soury het volgende:
Denkt die gast nou dat hij met vage diarree klachten kan blijven
Duidelijk.. dan gaan er toch 2 koppels wegquote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Dat valsspelen moet dus deze aflevering nog ergens gebeuren.
In deze eerste game niks kunnen ontdekken.
Jawel, Sem had vinger tussen het glas en de rand. Daarmee had hij veel meer steun.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Dat valsspelen moet dus deze aflevering nog ergens gebeuren.
In deze eerste game niks kunnen ontdekken.
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebbenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Het was in beeld, zat op hem te letten en zijn handen waren al ver naar achter op het glas en toen zag je zijn pink om de rand gekruld.
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua krachtquote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebben
[ afbeelding ]
Jan zei dat alle rooie randen verboden warenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua kracht
Lol eerst moesten ze blijven en nu niet meerquote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebben
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op donderdag 21 november 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jan zei dat alle rooie randen verboden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |