abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2024 @ 21:51:06 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684174
Bello Bella steeds de gebeten hond, wordt continu voor leugenaar gezet door Mellissa omdat ze liegt over de bondjes die ze zogenaamd niet heeft maar wel heeft ;)
  maandag 25 november 2024 @ 22:00:47 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684258
Het Géén Bondje van Bello de gebeten hond ;)

pi_215684344
Wat een domme meiden zeg, niet normaal.

Die vragen waren allemaal zo simpel, echt een afgang voor Bella. Zeker met zo'n topprestatie van de muscle.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 25 november 2024 @ 22:23:52 #279
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684425
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een domme meiden zeg, niet normaal.

Die vragen waren allemaal zo simpel, echt een afgang voor Bella. Zeker met zo'n topprestatie van de muscle.
Zelfs haar tegenstandster vond haar keuze voor sport idioot dom, ze wist helemaal niets ;)
  maandag 25 november 2024 @ 22:31:04 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684472
De stand na gewichtjes slepen en vragenronde

maandag 25 november 2024 @ 22:36:52 #281
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684505
De Kliphangert morgen. Nog steeds Bella-Bondjes-Gate leugenaarster door Mellissa de stookster

pi_215684680
Wat was nou de toegevoegde waarde van de muscles om dat te winnen? Mis ik iets ofzo de dames moesten toch de punten winnen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 25 november 2024 @ 23:10:25 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684724
quote:
3s.gif Op maandag 25 november 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
Wat was nou de toegevoegde waarde van de muscles om dat te winnen? Mis ik iets ofzo de dames moesten toch de punten winnen.
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen won
pi_215684759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen won
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staan
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 25 november 2024 @ 23:41:35 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684847
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2024 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staan
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal niets _O-
pi_215684860
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 23:41 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal niets _O-
Ja dom, maar dan is die categorie ook gelijk weg en kunnen de rest van de spelers het niet meer kiezen, of was de keus sport bv nog een keer te kiezen dan kan ik het voordeel van winnen wel begrijpen. (ik zit wat te veel in de bondgenoten modus)

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 26-11-2024 00:01:56 ]
pi_215685249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo :P
Bijzonder dat zij die opmerking maakte richting Bella...die heeft dus werkelijk geen idee hoe ze er zelf uitziet. Heel mannelijk en ook behoorlijk Tokkie. Bella is m.i. het meest natuurlijk spontane meisje in het spel, ik kan me voorstellen dat zij steeds gekozen wordt boven die anderen.
pi_215685318
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.

Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.

Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'
Dus niet Bella zelf. Helaas heeft niemand dat juist opgevangen.

Ik kijk het overigens 's nachts ;)
pi_215687041
Die kleurplaat zet Bella wel te kijk zeg.
Het ergste is dat ze het zelf verkeerd verstaan heeft, Bella zei dat Val of Kim (weet niet meer welke) alleen een bondje met haar(Bella) heeft en NIET dat Bella ALLEEN een bondje heeft met een van die twee.
Het is niks dat ze een achterlijke rotkop heeft (mensen opnaaien) maar ze moet ook hoognodig wat aan haar oren laten doen.
Ik zit met kromme tenen naar haar te kijken hoe ze met haar zogenaamde bevindingen iedereen loopt op te naaien en Bella die niet weet wat ze hier tegen kan doen.
Ze is altijd eerlijk geweest en iedereen weet van haar bondjes alleen die kleurplaat probeert er een leugen van te maken
pi_215687076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.

Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'

Kijk!!! ik lees hier voor het eerst wat ik ook al zei over het bondjes hebben van Val en Bella.
pi_215692446
Die Bella heeft volgens mij in alle 4/5 weken nog nooit echt goed gepresteerd, werd altijd gesaved door de muscle of door vriendjes.

Ze is echt niet zo slim, maar ze is dan ook wel weer stukje jonger dan rest volgens mij.

Vind het wel zielig voor die nieuwe muscle die gelijk met de slechtste zit opgescheept, terwijl hij een van de sterkste mannen eruit is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215692659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Evelien stijgt wel wat in mijn top van de dames, Bella begint wat meer jankerig te worden. Evelien heeft toch maar gepresteerd met Sem die niet veel in zich had en weer is ze snel met deze gozer die qua kracht ook niet top is.
pi_215696132
Ik begrijp dat het best moeilijk is om je tegen leugens te verdedigen zeker als het zo fanatiek wordt gedaan door dat misbaksel van een Melissa.
Als Bella had gezegd, waarom zou ik tegen jou liegen als iedereen weet hoe het zit, nou ! nou ! vertel me dat eens met je grote mond over dat ik zou liegen!!!!!
En het feit dat de woorden zoals Melissa het zei helemaal niet zo zijn gezegd door Bella.
pi_215696183
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt want dit begint op treiteren te lijken waar je bijna niets tegen kunt doen en de horde loopt mee en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dennis vertrouwd haar ook al niet, wat een creep zeg met zijn beweringen dat hij alles doorziet, en zo voelt zij zich straks een beetje op een eilandje zitten en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
  woensdag 27 november 2024 @ 13:55:54 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215697336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt want dit begint op treiteren te lijken waar je bijna niets tegen kunt doen en de horde loopt mee en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dennis vertrouwd haar ook al niet, wat een creep zeg met zijn beweringen dat hij alles doorziet, en zo voelt zij zich straks een beetje op een eilandje zitten en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijk ;)
pi_215698075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 13:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijk ;)
Zo is het idd ook nog eens. Geen dekking van een min of meer vaste partner die ook zijn vriendjes al heeft gemaakt binnen de club maar het moeten doen met elke keer een nieuweling scheelt wel natuurlijk.
  woensdag 27 november 2024 @ 18:29:40 #297
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215699796
De Stand tot nu toe, na het stenen vasthouden spel

pi_215699832
Ik zou het wel eens leuk vinden dat Dennis (niet W) tegen Virgil de eliminatie game moet spelen, die voelen zich veel te safe.

Ben eigenlijk wel beetje voor Rowell nu, zou het jammer vinden als hij door Bella's onkunde er eerste week uitvliegt.
  woensdag 27 november 2024 @ 18:32:17 #299
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215699833
Straks, de laatste game voor de eliminatie , zakkengooien

Moderator woensdag 27 november 2024 @ 18:48:55 #300
388664 crew  Dotteke
pi_215700021
Het is maar dat we het weten :P
Weet niet of het al op tv is geweest en of het er opkomt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')