Ze hangt wel graag de zieligert uit ja, maar ja zit ook niet veel "weerstand" aan, 2 weken geleden ging ze al onderuit wegens van alles tekortquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:00 schreef Soury het volgende:
Ik vind Valerie een beetje een jankertje. Moest wel gniffelen om Jan die leek echt wel pissig op Sem. "Afscheid nemen, NU !! "
Evelien doet mij echt denken aan zo'n meid die het onpopulairste meisje was op de basis/hogere school omdat ze iedereen out-performde, daardoor nog verder buitengesloten werd en nog meer de boeken in dook. Sociaal is ze erg dominant en denk ook aardig achter de ellebogen. Ze kijkt ook beetje raar uit haar ogen. Niet de prettigste vibe. Ze heeft vast de broek aan thuis en een sulletje als vriend.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
Voor mij geen Valerie, jankt om alles een beetje té.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
Gedeeld 5e in het spel geteld, ipv gedeeld laatste. Denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
De ranking telling is me een raadsel waar de 2e punt van de laatste vandaan komt
[ afbeelding ]
Ik neem het ook op en kijk het lekker in de ochtendquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben aan het inhalen en volgende week volg ik weer gewoon
Ze is daarna wel op d'r plaats gezet als "veilige keus" voor mannen met een relatiequote:Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het schijnt dat Bella het "Lekkere Wijf" stigma heeft.. wordt wéér door een nieuwe Muscle gekozen.. het ging opvallen![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
Oh wtf die Melissa trekt haar domme smoel even open. Zo zeg boort Bella even de grond in over haar uiterlijk.
Vriendelijk bedoeld hoor
Helemaal met je eensquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.
Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Ik kan wel lachen over haar dwangmatige zwangerwens, als je echt álles hebbenwilmaar net dát niet lukken wilquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.
Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zoquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Dat dik gedrukte iddquote:Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker . Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |