abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215373138
Weer een nieuwe reality gameshow gelijk aan De Bondgenoten en ook dagelijks op TV vanaf 28 oktober a.s. op NET 5 om 20.30 uur. Dus na DB kun je gelijk doorzappen naar NET 5.

Wat krijg je als je kracht en slimheid combineert?

De mens heeft twee grote talenten: kracht en slimheid. Wat als zes oersterke mannen (de Muscles) en zes superslimme vrouwen (de Brains) de handen ineenslaan? Zijn ze dan onverslaanbaar? We zien het in de reality gameshow Muscles & Brains. Twaalf mannen en vrouwen gaan samenleven in een kamp op een tropische locatie. Elke week vormen ze zes duo’s. Met het uitvoeren van zware fysieke opdrachten en het oplossen van breinbrekers, proberen de duo’s elkaar weg te spelen. Maar het draait niet alleen om de opdrachten. Het échte - psychologische - spel vindt plaats in het kamp: de zoektocht naar de ideale partner is een cruciaal onderdeel van de competitie. Welke man en vrouw vormen uiteindelijk het perfecte duo? Wie is alle tegenstanders te slim af en gaat naar huis met een ton? Muscles & Brains wordt gepresenteerd door Jan Versteegh en is vanaf 21 oktober elke werkdag om 20.30 uur te zien bij NET5.
De uitdaging: samenwerken of strijden.

Door middel van een koppelceremonie worden op de eerste dag de zes duo’s gevormd, die vervolgens de hele week tegen elkaar strijden. Elk duo verdient samen punten: de Muscle met een zware fysieke uitdaging, de Brain met het oplossen van breinbrekers. Ze zijn afhankelijk van elkaar: het eindresultaat van een opdracht hangt af van hoe goed ze allebei presteren. Goed samenwerken is dus essentieel, want de punten vormen aan het eind van de week een ranking, en alléén het winnende duo is immuun voor eliminatie.

Aan het eind van de week valt er één duo af, zij worden vervangen. De duo’s mogen nu opnieuw gevormd worden – óf bij elkaar blijven. Wat is wijsheid? Welke strategische bondjes en complotten worden er gesmeed om de perfecte partner te vinden? We volgen acht weken lang de ontwikkelingen in het kamp op de voet: de strubbelingen, woordenwisselingen, vriendschappen en zelfs liefdesrelaties die ontstaan.
Strijd om de hoofdprijs van ¤100.000.

In de laatste twee finaleweken komen er geen nieuwe Muscles en Brains meer bij. Aan het begin van de finaleweken vormen de deelnemers voor de laatste keer duo’s. Een belangrijk moment, want hierna kan er niet meer worden geswitcht. Er blijven uiteindelijk twee duo’s over, die strijden voor maar liefst 100.000 euro. Alleen het slimste én sterkste team gaat er met die fantastische hoofdprijs vandoor…

Muscles & Brains wordt geproduceerd door Talpa Studios.

Vanaf maandag 28 oktober is Muscles & Brains elke werkdag te zien om 20:30 uur op NET5.

Allemaal cabaretteketet!
pi_215373174
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:08:36 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215373480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
De DuoGenoten, elke week nieuwe is ook weer teveel van het goeie
pi_215375608
Hebben voor DB weer een nieuwe buffer potentiële deelnemers opgebouwd naast LLDL, EJVLJ en misschien ook oud Utopianen. De kaartenbak wordt groter en groter *O* *O*
Allemaal cabaretteketet!
pi_215405332
Het is begonnen. Een van de zoveel programma.s met een spelelement.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215405368
Topic gevonden

Heerlijk programma dit
pi_215405442
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Topic gevonden

Heerlijk programma dit
Ik had hem even omhoog gehaald.
Ik vind het allemaal op elkaar lijken
pi_215405496
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had hem even omhoog gehaald.
Ik vind het allemaal op elkaar lijken
Dit soort programma's bedoel je?

Het is echt een guilty pleasure

Alleen vind ik elke werkdag wel erg veel :o eens per week zou prima zijn
pi_215405500
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit soort programma's bedoel je?

Het is echt een guilty pleasure

Alleen vind ik elke werkdag wel erg veel :o eens per week zou prima zijn
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbij
pi_215405523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ik
pi_215405577
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbij
Jep eens

Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
pi_215405579
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:40 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ik
Dit dus
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 22:08:39 #13
388664 crew  Dotteke
pi_215405735
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep eens

Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep eens

Bondgenoten is ook al iedere dag
pi_215405742
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Bondgenoten is ook al iedere dag
Ja
Naja ik lees tijdens de Bondgenoten. Doe ik denk ik ook met dit programma
pi_215406322
Eerste aflevering gezien, dit is typisch Talpa; we gooien al wat bekende programma's in de blender en daar komt deze Smoothie uit: De Bondgenoten op locatie, voor de rest dezelfde opzet maar dan in duo's Muscles & Brains wat ook wel eens als opdracht gegeven werd in De Bondgenoten maar ook in Een Jaar van je Leven. Daarbij gooien we wat kracht proeven die vergelijkbaar zijn met onderdelen uit Big Brother Australia en wie weet nog wel wat meer gameshows die wat grootser van opzet zijn. Daarbij gebruiken we net zoals bij DB een ranking, de presentator van diezelfde show en wellicht dat dit ook gemaakt is door een deel van de productie lees: FEBO van de DB die lekker op werkvakantie mochten van ome John naar de Dominicaanse Republiek.
Ik ga het wel volgen, het duurt 2 maanden, korter dan BB en langer dan DB. Het kijkt lekker weg en het wordt denk ik ook wel wat beter in de loop van het programma. Geluid is wel slecht en moeilijk te verstaan, zeker als ze door elkaar heen tetteren, dus ondertiteling aanzetten is wel een must denk ik.
Beeldkwaliteit op NLZIET is weer bedroevend slecht als je het afzet tegen het beeld als je het opneemt van NET 5. Dat beeld ziet er veel vloeiender uit en betere kleuren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215407878
Kijkcijferhorror volgens Tina Nijkamp.

SBS6: 249.000 kijkers
Net5: 77.000 kijkers
pi_215408534
Tina vindt alles kijkcijfer horror. Drama mens. Het zijn geen goede cijfers en was te verwachten ook. Als je wilt dat het niet scoort zet je dit op NET 5 neer. Denk dat het op een ander tijdstip beter had gescoord maar dan wel op SBS. Denk dat het nu teveel reality is na elkaar. En misschien is deze show ook niet echt sympathiek. Van die anabole gasten. Bij DB zie je gewoon een doorsnee deelnemers veld van 'normale' mensen. Dat trekt toch iets meer. Maar goed dat het op SBS stond was eenmalig, normaal gesproken scoren De Meilandjes veel hoger natuurlijk. Geen goede gok geweest van Talpa om het via SBS te promoten.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:59:37 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215408561
Vreselijk programma
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215408830
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijk programma
Ja... voel geen motivatie behalve die verzwikte enkel

En dat is niet genoeg
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:53:16 #20
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215409579
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijk programma
:Y
Was er binnen een kwartier klaar mee.
Alleen al in de titel maken ze een grote fout.
Zou moeten zijn Muscles & Brainless.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:14:48 #21
3542 Gia
User under construction
pi_215409729
Heb nog niet gekeken, dacht dat het een leuke vervanging voor 'een eigen huis' zou zijn, maar lees hier al dat het tegenvalt. Misschien vanavond een afleveringetje kijken om mijn eigen mening te vormen, maar vrees nu al dat het hem niet gaat worden.
pi_215410434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:14 schreef Gia het volgende:
Heb nog niet gekeken, dacht dat het een leuke vervanging voor 'een eigen huis' zou zijn, maar lees hier al dat het tegenvalt. Misschien vanavond een afleveringetje kijken om mijn eigen mening te vormen, maar vrees nu al dat het hem niet gaat worden.
Nee, niet de moeite waard. Als ik bedenk dat het 8 weken lang iedere werkdag komt zijn dat 40 uur zonde van de tijd waarin ik beter kan lezen/schoonmaken/Netflix etc etc
pi_215410487
Ik wacht het nog even af.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:35:52 #24
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215410773
Ik heb een aflevering gezien, best wel aardig opgezet, zeskamp spelletjes met stelletjes op een lekker eiland, een kruising van Exp Hier&Daar&Nergens ,Temptation Spelletjesland en BigBrother.. overdag speletjes, s'avonds het bekende roddelen, konkelen, huilen, en rond het zwembad hangen, gezamelijk eten enz
Dezelfde stunten als in DB. als de kliks niet lopen naar de zin van Febo onverwacht poppetjes wisselen enzo .. al met al teveel van hetzelfde
pi_215411713
Heb het eerste kwartier net terug gekeken maar het is echt niet te doen.
Zoveel domheid en vooral ook onnozele spelletjes.
Hier zou ik alleen naar blijven kijken als er verder écht niets anders op is.
pi_215412407
Ahh...hier, keek al bij TV :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215412627
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef spapaars het volgende:

[..]
:Y
Was er binnen een kwartier klaar mee.
Alleen al in de titel maken ze een grote fout.
Zou moeten zijn Muscles & Brainless.
Van een aantal heb ik wel mijn bedenkingen. :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215412794
Het is gewoon een Love Island, ER, Beauty & Beast cocktail. Normaal komt dit op Videoland maar dat heeft Talpa niet.. 8 weken is erg lang, benieuwd hoe lang het interessant blijft. Opnames gingen ook niet heel goed hoorde ik door weersomstandigheden.
pi_215414007
Evelien is een crazy bitch *O*
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:36:14 #30
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Soury het volgende:
Evelien is een crazy bitch *O*
Een ouwe gluipkut ja.. wil met iedere brain bondjes doen omdat ze sôôwwlief zijn jaja
pi_215414110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Een ouwe gluipkut ja.. wil met iedere brain bondjes doen omdat ze sôôwwlief zijn jaja
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:42:21 #32
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414137
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..
pi_215414190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
pi_215414200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedacht
pi_215414220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedacht
Ik neem aan dat ze geen gewonden willen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:52:59 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daar ;)
pi_215414261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daar ;)
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:13:21 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderop ;)
pi_215414410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 22:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderop ;)
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:18:25 #40
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414429
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.
Misschien komt dat nog wel als de "Duootjes" inkakken in hun Cabanaatjes.. ik zie niets over zelf verdienen, ze moeten alles blijbaar "krijgen" aangewaaid in Oma Tingelings Achtertuintje
pi_215414958
Vraag me bij sommige wel af of ze echt zo slim zijn. Maar goed, maakt mij niet uit. Ben er eigenlijk wel klaar mee, teveel opdrachten in 1 aflevering terwijl er bij DB maar 1 opdracht in zit normaal gesproken en de rest reality. Vind het wat te goedkoop en simpel ogen allemaal en net iets te gescript en de opdrachten zijn inwisselbaar en uit andere reality gameshows afkomstig. Ik kap er dus mee en ben bij het eerste commercialblok gekapt. Veel plezier nog voor mensen die dit nog wel leuk vinden. Denk ook niet dat dit een succes wordt omdat zoals ik eerder schreef dat dit misschien net iets minder sympathiek en dicht bij de kijker dan een DB wat toch meer familie TV is en dit iets meer op de jongere doelgroep. En dat is te zien in de kijkcijfers want die doelgroep kijkt haast geen TV meer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215415014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me bij sommige wel af of ze echt zo slim zijn. Maar goed, maakt mij niet uit. Ben er eigenlijk wel klaar mee, teveel opdrachten in 1 aflevering terwijl er bij DB maar 1 opdracht in zit normaal gesproken en de rest reality. Vind het wat te goedkoop en simpel ogen allemaal en net iets te gescript en de opdrachten zijn inwisselbaar en uit andere reality gameshows afkomstig. Ik kap er dus mee en ben bij het eerste commercialblok gekapt. Veel plezier nog voor mensen die dit nog wel leuk vinden. Denk ook niet dat dit een succes wordt omdat zoals ik eerder schreef dat dit misschien net iets minder sympathiek en dicht bij de kijker dan een DB wat toch meer familie TV is en dit iets meer op de jongere doelgroep. En dat is te zien in de kijkcijfers want die doelgroep kijkt haast geen TV meer.
Las net dat er streams komen 8-)
pi_215415333
Is al lang geleden gedraaid dus dat kan niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215416333
153.000 kijkers 2e aflevering. Mocht het op de buis blijven (denk het wel, ze hebben geen andere opvulling) dan zal het wel niet veel meer stijgen. Maar dat weten we over 8 weken ;)
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:40:26 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215417490
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
153.000 kijkers 2e aflevering. Mocht het op de buis blijven (denk het wel, ze hebben geen andere opvulling) dan zal het wel niet veel meer stijgen. Maar dat weten we over 8 weken ;)
Tsja, die stoere boys en nerdy meiskes moeten snel gaan sexen voor het te laat is :P
pi_215426855
Zakt nog verder weg in de kijkcijfers, en Feyenooit-AJAX was al afgelopen dus dat excuus is ook geen argument.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215431882
Haha wat een lul die Dennis (aqua-man) nu slijmen met Evelien, zeggen dat hij twijfelde om haar in eerste instantie te kiezen. Je ging gewoon voor de looks zelfingenomen creep.
pi_215431908
Het is ook best oneerlijk wat die muscles betreft. Die kleine kan daar nooit tegenop die rubberband was twee keer zo groot als hem }:|
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:55:08 #49
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215431928
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef Soury het volgende:
Het is ook best oneerlijk wat die muscles betreft. Die kleine kan daar nooit tegenop die rubberband was twee keer zo groot als hem }:|
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kans :{
pi_215432048
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kans :{
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken. :+
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:06:23 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215432073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken. :+
Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijven :{
pi_215432099
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijven :{
Ze ruilen hun partner graag snel. :')
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:11:34 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215432141
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze ruilen hun partner graag snel. :')
Evelien is de Aquaman al aan het paaien, sterkste vent daar op dit moment
pi_215432379
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Evelien is de Aquaman al aan het paaien, sterkste vent daar op dit moment
Ik zou dan toch eerder Sem houden, die heeft wel een enorm doorzettingsvermogen _O_ lijkt me ook niet een onaardige knul. Die Dennis vind ik een zelfingenomen eikel, die ruilt Evelien zo weer in.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:31:09 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215432386
Morgen alweer een Nieuwe Muscle&Brain .. die oranje of gele gaan eruit

pi_215432815
Moet wel zeggen dat ik een vooroordeel had bij Eva (met dat plastic hoofd). Die is wel rete snel met die vragen.
pi_215433920
Vind ze allemaal best wel slim hoor. Had verwacht dat ze gewoon alleen maar wat mooie looks zouden casten maar dat is sowieso niet het geval. Het doet me ook denken aan een reality show van lang geleden, beauty and the nerd. Principe qua eliminatie is hetzelfde.

Ik vind trouwens de locatie echt afgrijselijk met die tiny studiootjes in flitsende kleuren.

Ga het verder wel volgen maar meer iets voor op de achtergrond.
  vrijdag 1 november 2024 @ 11:46:39 #58
3542 Gia
User under construction
pi_215436057
Heb het een kans gegeven, maar is niet aan mij besteed. De dialogen zijn ook echt niet te volgen. Dus, ik haak af.
Veel plezier voor wie wel kijkt.
pi_215436499
Kijkcijfers zakken met de dag...blijft niet lang op TV....
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 november 2024 @ 13:41:52 #60
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215437075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef Gia het volgende:
Heb het een kans gegeven, maar is niet aan mij besteed. De dialogen zijn ook echt niet te volgen. Dus, ik haak af.
Veel plezier voor wie wel kijkt.
Ze wisselen al poppetjes nog voordat je door hebt wie met wie is en waarom en Vertrekkers en Nieuwe komen af en aanvaren voor je het door hebt.. maar goed, de spelletjes zijn wel grappig, erg veel De Sterkste Man dingetjes en nepperige princesjes voor de spiegels ;)
pi_215439298
Dit heet dus gewoon een FLOP.
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:41:37 #62
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215439367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 03:49 schreef Cosima het volgende:
Vind ze allemaal best wel slim hoor.
Serieus? Ik zapte gisteren toevallig even langs die rekensommen, maar dat was van het niveau dat mijn leerlingen op 3 vmbo ook gewoon moeten kunnen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215440209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zakken met de dag...blijft niet lang op TV....
Als alle afleveringen al gemonteerd zijn misschien wel. Anders zijn het nog 7 lange weken. Maar ze hebben behalve herhalingen natuurlijk niet veel meer om uit te zenden en is vrij prijzige productie geweest.
  vrijdag 1 november 2024 @ 20:36:42 #64
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215441659
Oranje moet naar huis...

pi_215442611
Nou wat een brain die muts die zelfs met een tosti bakken een vlam in de pan heeft. Hoe werkt een gasfornuis :')
  vrijdag 1 november 2024 @ 22:56:37 #66
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215443117
Volgende week (maandag?) mogen de parenclubjes los rondlopen om nieuwe duootjes te maken, het is nu al een rommelig onduidelijk rotzooitje
pi_215443212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week (maandag?) mogen de parenclubjes los rondlopen om nieuwe duootjes te maken, het is nu al een rommelig onduidelijk rotzooitje
Oh ze hebben toch net gekozen :?
  vrijdag 1 november 2024 @ 23:09:58 #68
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215443254
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ze hebben toch net gekozen :?
Ohw, snel, ik heb de afl niet helemaal afgezien, ik dacht zo'n jochie horen zeggen dat bondjesmaken volgende week zou gebeuren.. maar ja als alles al maanden geleden is opgenomen is alles realtief ;)
pi_215445242
Veel kijkers zal het niet bekoren. Gister opnieuw een daling: 102.000

Op naar de 0 :7
pi_215471419
Heb alle opnames nog staan. Ik wacht af hoe lang het op de buis blijft, anders een zinloze tijdsinvestering. Maar net5 heeft niks anders uit te zenden en de kosten zijn waarschijnlijk al gemaakt.
pi_215473112
Begin van het einde; de uitzendingen worden verplaatst van 20.30 uur naar 21.30 uur.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 4 november 2024 @ 14:27:40 #72
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215473975
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Begin van het einde; de uitzendingen worden verplaatst van 20.30 uur naar 21.30 uur.
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..
20:30 is een tijdstip waarop de andere omroepen hun hoofdprogramma programmeren.
pi_215474225
Ik denk dat het ook een beetje te veel is allemaal, het is DB op locatie maar met onsympathieke noboby's waarin de kijker zich niet in kan vinden. Er zijn ook teveel spellen en worden langdradig uitgerekt over de hele afleveringen. Nobody give a F.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 15:07:26 #74
388664 crew  Dotteke
pi_215474380
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..
20:30 is een tijdstip waarop de andere omroepen hun hoofdprogramma programmeren.
Ja dan haak ik af. Keek juist omdat op dat tijdstip weinig anders te zien was
pi_215474672
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje te veel is allemaal, het is DB op locatie maar met onsympathieke noboby's waarin de kijker zich niet in kan vinden. Er zijn ook teveel spellen en worden langdradig uitgerekt over de hele afleveringen. Nobody give a F.
De doelgroep ('jongere' kijkers? ) kijkt amper nog tv. Het is even afwachten wat er nog aan "uitgestelde kijkers" bij komen. Anders zou ik zeggen pleur alle afleveringen lekker op Kijk.nl en programmeer wat anders op tv.
pi_215474891
Ja, helaas is Kijk.nl een krakkemikkiger platform dan Videoland, dan kan het beter op NLZIET waar Talpa ook banden mee heeft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215474985
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
pi_215475423
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
Slechter kan haast niet. Half 10 is ook VI. Ik vrees dat alles al opgenomen en betaald is dus ze moeten wel blijven uitzenden. Ze hebben ook niet veel anders.
  maandag 4 november 2024 @ 20:36:01 #79
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215477473
quote:
Da's ook bizar.. blijkbaar willen de adverteerders dubble exposure vanwege extreem dalende kijkcijfers :{
  maandag 4 november 2024 @ 20:37:22 #80
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215477485
quote:
Zullen wel niets hebben wat interessanter is.
pi_215478992
Arme Sem de kar was te hoog ;( Hij heeft wel kracht maar niet de lengte, soms wel wat oneerlijk die kracht spellen.
En ja hoor daar is ie weer op de vraag wat ga je doen met een ton? Mijn oma op vakantie nemen :') Eva is wel de muts in dit programma lui varken
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:02:46 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215481103
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:01 schreef Soury het volgende:
Arme Sem de kar was te hoog ;( Hij heeft wel kracht maar niet de lengte, soms wel wat oneerlijk die kracht spellen.
En ja hoor daar is ie weer op de vraag wat ga je doen met een ton? Mijn oma op vakantie nemen :') Eva is wel de muts in dit programma lui varken
Ik vind wel dat ze een keertje mogen wisselen, elke keer die vrouwen met hun laffe drukknopje, laat ze ook een keer tillen, al is het maar om even te voelen hoe het is ;)
pi_215481614
De verschuiving naar 21.30 uur heeft geen reet geholpen: zelfde kijkcijfers....
Allemaal cabaretteketet!
pi_215494106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
De verschuiving naar 21.30 uur heeft geen reet geholpen: zelfde kijkcijfers....
Sterker nog, het lijkt nu op een verslechtering. Gister nog slechts 87.000 :o
pi_215494362
Je moet ook NOOIT met programma's gaan schuiven, in ieder geval niet met deze marginale cijfers die het al had. Dat is vragen om problemen; zie hier...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215494410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Je moet ook NOOIT met programma's gaan schuiven, in ieder geval niet met deze marginale cijfers die het al had. Dat is vragen om problemen; zie hier...
Ja bizarre beslissing, 21:30 is echt geen betere tijd met oa Vandaag Inside bij je zusterzender SBS6.
Terugkijkend een week terug zie je in de kijkcijfers wel dat er ongeveer 100.000 uitgesteld kijkers bijkomen.
Maar ook die kunnen zijn gedaald de afgelopen dagen.
pi_215494660
Ik ben alvast gestopt met kijken, de voorspellingen zijn niet best en kan in mijn tijd wel betere dingen doen.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:47:52 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215494972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik ben alvast gestopt met kijken, de voorspellingen zijn niet best en kan in mijn tijd wel betere dingen doen.
Het programma verzuipt ook langzaam ;)

pi_215495039
Evelien zal wel een toontje lager gaan zingen nu ze onderaan staat. Wat een achterbaks konkel wijf is dat.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:56:56 #90
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215495105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het programma verzuipt ook langzaam ;)

[ afbeelding ]
Het is niet live, dus een bewuste keuze om in de regen dat spel te spelen, voor het plaatje.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:08 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215495134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Soury het volgende:
Evelien zal wel een toontje lager gaan zingen nu ze onderaan staat. Wat een achterbaks konkel wijf is dat.
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakend :{

pi_215495164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakend :{

[ afbeelding ]
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeiken :')
  woensdag 6 november 2024 @ 12:05:10 #93
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215495232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef Soury het volgende:

[..]
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeiken :')
Het Loedertje heeft al diverse "interviews" gehad met Aquaman.. het geslijm was niet op aan te horen, en die zit al in the pocket als het langer blijft misgaan met haar sukkeltje ;)

pi_215504376
Kan niet slapen
Dus lezen en dit programma inhalen
Stiekem is het wel hilarisch!
  donderdag 7 november 2024 @ 18:26:51 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215510384
Breaking News!!!

Grote pech, haar laatste kans, maar Evelientje is ongesteld geworden... wéér een kans op zwanger worden verkeken en ze hadden zo hun best gedaan thuis, als ze eruit is gaat ze stappen ondernemen.. ze moet en zal zwanger worden _O-

Het hele meehuilteam we weer omheen

pi_215510408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!

Grote pech, haar laatste kans, maar Evelientje is ongesteld geworden... wéér een kans op zwanger worden verkeken en ze hadden zo hun best gedaan thuis, als ze eruit is gaat ze stappen ondernemen.. ze moet en zal zwanger worden _O-

Het hele meehuilteam we weer omheen

[ afbeelding ]
Oh dat raakte me wel... vond het oprecht sneu voor d'r
  donderdag 7 november 2024 @ 18:38:17 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215510524
Valerie is onderuit gegaan.. teveel stress, hitte, spanning, adrenaline, vochtgebrek, ADD(zegt ze zelf) te weinig gegeten.. afgevoerd naar het ziekenhuis.. infuusje en weer klaar ^O^

donderdag 7 november 2024 @ 18:39:39 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215510546
De stand tot nu toe

pi_215516656
Kijkcijferdrama. Gister 64.000. :{

Zelfs een herhaling van The Bold and the Beautiful heeft meer kijkers
pi_215517555
:@ ik ben omgewaaid en behoor tot de selecte club die dit leuk vind :@
pi_215517808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
:@ ik ben omgewaaid en behoor tot de selecte club die dit leuk vind :@

Dat zijn er al drie
pi_215517841
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef Soury het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Dat zijn er al drie
Wow, kijkcijferkanon ;)
pi_215517869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wow, kijkcijferkanon ;)
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.
pi_215517903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:

[..]
ja! En wat er voor volk bijkomt
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:56:25 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215518019
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungeren
pi_215518101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungeren
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk. :Y)
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:17:17 #107
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215518335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk. :Y)
Het is nog niet eens zeker of eruit gespeeld worden, raar genoeg staat superAquman&Eva gedeeld op de laatste plaats met, nog één game te gaan

pi_215519092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijferdrama. Gister 64.000. :{

Zelfs een herhaling van The Bold and the Beautiful heeft meer kijkers
Het is klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:20:50 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215519272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is klaar.
Nog 6 weken _O- Tenzij de stekker er eerder uitgaat, de winnaars zitten toch al thuis met elk hun ½ton ;)
pi_215519959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nog 6 weken _O- Tenzij de stekker er eerder uitgaat, de winnaars zitten toch al thuis met elk hun ½ton ;)
Minus 30% kansspelbelasting o|O
pi_215521751
Denk dat het best duur is om het te blijven uitzenden, dus ik zie een eerdere stop zeker tot besluiten die genomen gaan worden. Dit kan niet door blijven gaan.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:11:41 #112
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215521936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het best duur is om het te blijven uitzenden, dus ik zie een eerdere stop zeker tot besluiten die genomen gaan worden. Dit kan niet door blijven gaan.
Ik ben bang dat het duurder is om voor 5 tot 6 weken iets anders in dat tijdslotje te prakken wat meer oplevert, en de reclame contracten moeten uitgevoerd worden, zomaar de stekker eruit is niet eenvoudig
pi_215522354
Ze hebben dat bij andere shows die faalde ook gedaan, dus ik zie niet in waarom dat bij M&B ook niet kan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215522460
Ehhh wij kijken het ook
pi_215522748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh wij kijken het ook
Jaaaahhh....nummer 4 Nu blijft het zeker op de buis *)
pi_215522801
Ik denk dat het echt wel volledig uitgezonden gaat worden.
pi_215524522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat het echt wel volledig uitgezonden gaat worden.
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.
pi_215524597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.
Dat is dus ook mijn reden. Het is al opgenomen en wat moeten ze anders? een herhaling ergens van of dit gewoon verder uitzenden de uitkomst zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.
pi_215524671
Ik zie nu Dennis/Aquaman ook op Net5 bij Steenrijk Straatarm
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:42:09 #121
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215524706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef Anouk83 het volgende:
Ik zie nu Dennis/Aquaman ook op Net5 bij Steenrijk Straatarm
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm? _O-

pi_215525511
Stom trouwens die spoiler tijdens Bondgenoten, wist toen al wie er moesten spelen.
pi_215525625
Het waren de mooiste 2 weken van zijn leven (Cas) :W
pi_215525695
De master lul Dennis beschuldigt Sem ervan dat hij strategische bezig is _O- Hou op zeg
pi_215525952
Wow die Kevin is bloedje mooi
pi_215526561
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow die Kevin is bloedje mooi
Nou hij heeft wel een karakterkop, iets geleefd dat is wel aantrekkelijk.
pi_215527467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm? _O-

[ afbeelding ]
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)

Ik vind muscles en brains ook best leuk. Leukere spellen dan in de bondgenoten.
En entertainment als ik de ondertiteling aanzet. Die zijn er nog niet over uit of muscles mossels, of Marcel moet zijn...
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:34:36 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215528379
En Fabi is nieuw binnen.. Batchelor of Law IQ 130 dat beloofd wat ;)

Kevin nieuw binnen.. personal trainer IQ onbekend ;)

Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 10:36:46 #129
388664 crew  Dotteke
pi_215528391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 06:06 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)

Ik vind muscles en brains ook best leuk. Leukere spellen dan in de bondgenoten.
En entertainment als ik de ondertiteling aanzet. Die zijn er nog niet over uit of muscles mossels, of Marcel moet zijn...
Vond hem een beetje nep straatarm overkomen
Heb wel vaker het idee dat het niet allemaal echt is, en de stellen soms ook niet echt zijn.
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 10:37:15 #130
388664 crew  Dotteke
pi_215528398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
En Fabi is nieuw binnen.. Batchelor of Law IQ 130 dat beloofd wat ;)

[ afbeelding ]

Kevin nieuw binnen.. personal trainer IQ onbekend ;)

[ afbeelding ]
Hij is ook van de muscles en niet van de brains :D
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:42:42 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215528451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij is ook van de muscles en niet van de brains :D
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel is :P
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 10:43:57 #132
388664 crew  Dotteke
pi_215528459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel is :P
ALs je zo hoog IQ heb doe je daar toch niet aan mee lijkt mij.
Dan denk je wel drie keer na volgens mij
pi_215529315
Het lijkt me trouwens wel grappig wanneer alles andersom gaat.
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten :P
Eens kijken hoe het dan gaat o|O
pi_215529825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten :P
Hahahaha geniaal zou dat zijn _O-
pi_215536611
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vond hem een beetje nep straatarm overkomen
Heb wel vaker het idee dat het niet allemaal echt is, en de stellen soms ook niet echt zijn.
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)
Ik neem tenminste aan dat je steenrijk / straatarm bedoelt, want in m & b zijn de stellen ook niet echt natuurlijk. Alhoewel daar ook wel behoorlijk vals sentiment bij zit.
Opdrachten een keer omdraaien lijkt mij ook wel grappig!
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 05:56:49 #136
388664 crew  Dotteke
pi_215536932
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 01:07 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)
Ik neem tenminste aan dat je steenrijk / straatarm bedoelt, want in m & b zijn de stellen ook niet echt natuurlijk. Alhoewel daar ook wel behoorlijk vals sentiment bij zit.
Opdrachten een keer omdraaien lijkt mij ook wel grappig!
Ja vind het ook zemelig. Kijk je wel eens vaker. Maar weet ook dat dingen wat je ziet soms echt niet kloppen. In steenrijk straatarm.
Omdraaien zou inderdaad een keertje leuke zijn
pi_215540333
Er komt nooit geen seizoen meer van met deze kijkcijfers, dus dat omdraaien zal er niet in zitten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215541508
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Er komt nooit geen seizoen meer van met deze kijkcijfers, dus dat omdraaien zal er niet in zitten.
Wel als het al is opgenomen ;)
pi_215542517
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Wel als het al is opgenomen ;)
Lijkt me niet dat dit in het lopende seizoen zit, voor zolang dat nog duurt....
Allemaal cabaretteketet!
pi_215548460
Wel grappig dat de Bondgenoten bewijst dat je niet helemaal naar een ver eiland moet om betere kijkcijfers te halen. Dat bedrag hadden ze beter kunnen investeren in het format.
pi_215548502
M&B is voor de kijker ook niet zo'n sympathiek format als DB waarin een doorsnee van de samenleving zit en toch dichter bij de kijker zit dan deze opgepompte gasten en simpele meisjes waarin niemand zich in kan herkennen. Dat soort TV is een beetje klaar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215553983
Mannen half naakt aan het koken, echt een no go. En Dennis staat ook nog met zijn tieten te pompen wat een enorme droeftoeter is dat zeg :')
pi_215574502
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahaha geniaal zou dat zijn _O-
En ja hoor daar is ie. Omgedraaid _O_
pi_215574515
Oeh!
Morgen moet ik het even inhalen
Deze week kwam ik niet echt toe aan televisie
pi_215574567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh!
Morgen moet ik het even inhalen
Deze week kwam ik niet echt toe aan televisie
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde. ;)
pi_215574587
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde. ;)
_O-
Klinkt als een reality programma ;)
pi_215574917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:29 schreef Soury het volgende:

[..]
En ja hoor daar is ie. Omgedraaid _O_
Oh echt? Heb niet gekeken. ff terug kijken dan :P
pi_215574924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 23:56 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Oh echt? Heb niet gekeken. ff terug kijken dan :P
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.
pi_215574968
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 00:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.
Net ff stukje terug gekeken. Helaas maar 1 spelletje (tot nu toe) andersom. En ook niet echt heel bijzonder qua fysieke proef. Ze hadden dit wel iets meer 'body' mogen geven

Maar idd heel slim zijn sommige muscles niet :') :7
pi_215576815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersom _O-
  donderdag 14 november 2024 @ 14:04:26 #151
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215578228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersom _O-
Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar niet ;)
  donderdag 14 november 2024 @ 14:27:26 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215578384
Standje "Eva voelt natigheid" dat Aquaman hoogstwaarschijnlijk van haar af wil vanwege wanpresteren :P

donderdag 14 november 2024 @ 14:44:53 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215578515
Achjee de Kilphangert.. Orkaan Berryl ( 4 Juli..) raast .. evacuatie vd deelnemers

pi_215578583
Kijkcijferkanon dus vanavond... :) Drama scoort.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 november 2024 @ 14:56:57 #155
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215578596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijferkanon dus vanavond... :) Drama scoort.
Vanuit een hotel verder spelen :P
pi_215579017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar niet ;)
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?
pi_215579099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.
pi_215579155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja volgens mij ook. Een van de spelers Aquaman was laatst in steenrijk straatarm. Daarin had hij een relatie.
  donderdag 14 november 2024 @ 16:31:35 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215579262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je meent het _O-
  donderdag 14 november 2024 @ 16:33:53 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215579276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:

[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien ;)
pi_215579385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien ;)
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.
pi_215579458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze. 8-)
  donderdag 14 november 2024 @ 17:03:40 #163
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215579469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.
Nah ja de meeste zijn ook nep, leuk IN de Shows maar blijven na de Shows ook een beetje gedwongen in stand voor de Instashit en tot publiek veroordeeld ;)
  donderdag 14 november 2024 @ 17:06:38 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215579490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze. 8-)
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappen :P
pi_215579513
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 17:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappen :P
LOL, we gaan het zien.
  donderdag 14 november 2024 @ 21:40:59 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215582429
En Néé.. nix.. Bella&Sem , hoe graag iedereen ook wilde dat die twee effe neuke gingen :P

donderdag 14 november 2024 @ 22:35:51 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215582930
Na veel te lang gelul&gekonkel&geglibber.. moeten Evelien en Sem eindelijk een stelletje kiezen die tegen de verliezer moet

Kim en Mitchell moeten morgen tegen Dani&Fabi

pi_215583263
Wat een valse heks is die Evelien, Sem en Bella slapen samen en dan zeggen waar Bella bij zit dat hij op Kim valt. _O- Die muts is wel een master manipulator
pi_215583302
Ik kijk het ook al vanaf het begin, maar niet veel tijd om te posten. En er niet eens aan gedacht over een forum van M&B

De ergste en meest vreselijke persoon daar, die denkt dat ze alles is, is Eveline. Vals, doortrapt en een mastermanipulator

[ Bericht 0% gewijzigd door Aardbeienmoes op 15-11-2024 00:56:47 ]
if it's meant to be, it will be
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:39:21 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215585633
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
Wat een valse heks is die Evelien, Sem en Bella slapen samen en dan zeggen waar Bella bij zit dat hij op Kim valt. _O- Die muts is wel een master manipulator
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offeren
pi_215585663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offeren
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:49:14 #172
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215585690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.
Zelfs toen Evelien te horen kreeg dat Bella ook een onbetrouwbare gluipkut is die met alle vrouwen dezelfde deal heeft, nl de "Ik Laat Jou Nóóoit Vallen" kaart speelt ;)
pi_215587104
Ik ben misschien niet helemaal op de hoogte qua spelregels, maar als Sem niet op Dani wil stemmen en Evelien niet op Bella, dan zou je toch zeggen dat ze allebei een veto uitspreken op beide stellen, Evelien wil enkel Dennis erin houden om later samen een duo te vormen, waarom gaat Sem daar in mee? Ik vond Evelien vanaf het begin al een eng en onbetrouwbaar persoon, maar Sem is nu duidelijk onbetrouwbaar terwijl Evelien nog niet ontmaskerd is.

In "the challenge" gaat het winnende/stemmende duo zelf in eliminatie in als ze het niets eens kunnen worden, zijn ze daar bang voor?
pi_215593129
Oh ik zie wat kale plekjes op Sem zijn schedel, vandaar die duffe haarbandjes.
pi_215620772
Lekker Dennis in het zwembad, de onverslaanbare sukkel. Goh die nieuwe meid is Indisch en haar vriend ook en haar kindje heeft lichte ogen en blond haar. Denk dat een lesje biologie wel handig is _O-
  dinsdag 19 november 2024 @ 14:14:54 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215624990
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Lekker Dennis in het zwembad, de onverslaanbare sukkel. Goh die nieuwe meid is Indisch en haar vriend ook en haar kindje heeft lichte ogen en blond haar. Denk dat een lesje biologie wel handig is _O-
Nahh, Ze ziet er niet echt 100% Indoos uit en d'r vrindje is helemaal geen Indoos.. tenzij daar geïmporteerd ooit ;)

donderdag 21 november 2024 @ 07:29:10 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215640115
Ik vind dit echt een superleuk programma. Als een van de weinigen zo te zien.

Had gehoopt hier al te kunnen lezen wie er vandaag wegens valsspelen uit wordt gezet.
pi_215640774
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 07:29 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dit echt een superleuk programma. Als een van de weinigen zo te zien.

Had gehoopt hier al te kunnen lezen wie er vandaag wegens valsspelen uit wordt gezet.
Superleuk niet, maar ik vind het niet vervelend om te kijken. Ik neem het trouwens altijd op en kijk het later terug.
Heb dus nog niet mee gekregen dat er vals gespeeld is, wie heeft er valsgespeeld en waarmee?
  donderdag 21 november 2024 @ 09:53:57 #179
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215641000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Superleuk niet, maar ik vind het niet vervelend om te kijken. Ik neem het trouwens altijd op en kijk het later terug.
Heb dus nog niet mee gekregen dat er vals gespeeld is, wie heeft er valsgespeeld en waarmee?
Niet, iig niet in de afgelopen spellen, alles is natuurlijk al 4 maanden oud maar nergers "lekt"er wat ;)
  donderdag 21 november 2024 @ 10:06:41 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215641097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat weten we dus niet :D

Jan zei op het einde dat ze zoals altijd de beelden terugkijken en dat ze helaas hebben geconstateerd dat er is vastgesteld en dat dat betekent per direct muscles en brains verlaten. Of het gaat om 1 persoon of om een koppel werd mij niet duidelijk.
  donderdag 21 november 2024 @ 10:07:50 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215641108
Volgens mij tijdens een game en dus geen sprake van doping ofzo.
pi_215641374
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat weten we dus niet :D

Jan zei op het einde dat ze zoals altijd de beelden terugkijken en dat ze helaas hebben geconstateerd dat er is vastgesteld en dat dat betekent per direct muscles en brains verlaten. Of het gaat om 1 persoon of om een koppel werd mij niet duidelijk.
O spannend, dat is dus vanavond te zien?
  donderdag 21 november 2024 @ 11:37:46 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215641961
Yep, dat was gisteren de preview voor vandaag.
pi_215642605
Ik kijk ook nog steeds. Ben ook benieuwd naar vanavond.
  donderdag 21 november 2024 @ 13:03:07 #185
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215642652
Evelien en Sem zitten iig in de Exit-ronde :P , Aquaman&Val moeten nog de tegenstanders kiezen

donderdag 21 november 2024 @ 13:26:44 #186
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215642864
Ohja.. de Kliphangert.voor vanavond. en Melissa zit het hardst te janken..

pi_215643744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
WIe o wie heeft er vals gespeeld?
pi_215643905
Ik ben zeker benieuwd naar wie er valsgespeeld heeft en op welke manier.
Wij nemen het op om later te kijken en soms kijken we direct.
  donderdag 21 november 2024 @ 16:50:49 #189
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215644115
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
WIe o wie heeft er vals gespeeld?
Dat gaan we bekijken, ik hoop niet dat het toevallig de uitdagers zijn die tegen de laagste in de lijst Lievelingetje Evelien en dr Jochie moeten.. dat zou ook een beetje valsspelen zijn ;)
pi_215644270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Opmerkelijk.
pi_215644293
Zou wel heel toevallig zijn als het Mitchel en melissa zijn,juist degenen die de grootste kans maken als tegenstanders van Evelien en Sem (heb er zelf ook niet veel mee dus laat maar tegenstander zijn) want wie anders????Dennis dacht aan Bella? maar dat wilde Valerie niet dus wat gaat het worden??????
pi_215644312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat gaan we bekijken, ik hoop niet dat het toevallig de uitdagers zijn die tegen de laagste in de lijst Lievelingetje Evelien en dr Jochie moeten.. dat zou ook een beetje valsspelen zijn ;)
Ik zie het morgen pas. Ik kijk dan pas terug. Maar kom hier wel spieken om te kijken wie er vals heeft gespeeld >:)
pi_215644319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Offff ze mogen blijven omdat er een koppel weggestuurd wordt, dat zou de grootste verlakkerij zijn die er is om een stel erin te kunnen houden.
  donderdag 21 november 2024 @ 17:24:35 #194
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215644342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Offff ze mogen blijven omdat er een koppel weggestuurd wordt, dat zou de grootste verlakkerij zijn die er is om een stel erin te kunnen houden.
Ook zoiets, welke prioriteit geeft de regie, de reguliere exit of de valsspelende exit, óf er komen twéé nieuwe stelletjes :{ Maar ik ben een beetje bang dat ze de uitdagers wippen om Evelien erin te houden :P
pi_215644454
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ook zoiets, welke prioriteit geeft de regie, de reguliere exit of de valsspelende exit, óf er komen twéé nieuwe stelletjes :{ Maar ik ben een beetje bang dat ze de uitdagers wippen om Evelien erin te houden :P
De andere tegenstanders worden gekozen door de winnaars, ze zouden ook een anders stel moeten kiezen en idd 2 nieuwe stellen erin. Vind ik het eerlijkst want je hebt slecht gespeeld, je bent laatste geworden en moet strijden voor je plek in het spel.
pi_215644505
Vraag me vooral af hoe iemand kon valsspelen? Voet op het touw?
pi_215644600
Ja, daa
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:48 schreef Soury het volgende:
Vraag me vooral af hoe iemand kon valsspelen? Voet op het touw?
Daarom ben ik ook erg nieuwsgierig, hoe???
pi_215644614
Een muscle was de antwoorden aan het fluisteren :+
  donderdag 21 november 2024 @ 20:01:28 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215645813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat ging ook wel even door mijn hoofd.
Dan heb ik nog liever dat er echt overduidelijk vals gespeeld is.
  donderdag 21 november 2024 @ 20:03:24 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215645851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:05 schreef Chanel5 het volgende:
Een muscle was de antwoorden aan het fluisteren :+
Met oefenen in vermenigvuldigen verbeterde Virgil Valerie 8-)
pi_215645892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:01 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat ging ook wel even door mijn hoofd.
Dan heb ik nog liever dat er echt overduidelijk vals gespeeld is.
Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.
  donderdag 21 november 2024 @ 21:11:15 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215646598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeen :)
pi_215646712
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:11 schreef Marrije het volgende:

[..]
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeen :)
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.
  donderdag 21 november 2024 @ 21:26:32 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215646750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.
Klopt, had ik ook aan gedacht. Jan was niet duidelijk in dat stuk :{
pi_215646879
Denkt die gast nou dat hij met vage diarree klachten kan blijven
  donderdag 21 november 2024 @ 21:42:32 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215646898
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:38 schreef Soury het volgende:
Denkt die gast nou dat hij met vage diarree klachten kan blijven
Misschien spelen ze wel vals.. dan slaat Febo 2 vliegen in één klap.. hij kan weg met Melissa , en het Lievelingetje Evelien is gered ^O^

edit

Ze verliezen...ook goed

donderdag 21 november 2024 @ 21:46:33 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215646935
Dat valsspelen moet dus deze aflevering nog ergens gebeuren.
In deze eerste game niks kunnen ontdekken.
  donderdag 21 november 2024 @ 21:47:08 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215646938
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Duidelijk.. dan gaan er toch 2 koppels weg
pi_215646949
Pink van Sam achter de rand van de stellage
pi_215646951
[quote]1s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:

[ Bericht 13% gewijzigd door Angel79 op 21-11-2024 21:49:32 (antwoord al gegeven) ]
pi_215646952
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Jawel, Sem had vinger tussen het glas en de rand. Daarmee had hij veel meer steun.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215646955
Dit is wel een proef waar Sem kan winnen. Hij heeft niet de lengte voor de meeste proeven.
pi_215646956
Ik zit voor te kijken maar ben toch even naar de pc gekomen.
pi_215646966
Het was in beeld, zat op hem te letten en zijn handen waren al ver naar achter op het glas en toen zag je zijn pink om de rand gekruld.
pi_215646970
Kut geluid weg bij ziggo _O-
  donderdag 21 november 2024 @ 21:53:36 #216
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Het was in beeld, zat op hem te letten en zijn handen waren al ver naar achter op het glas en toen zag je zijn pink om de rand gekruld.
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebben

donderdag 21 november 2024 @ 21:57:42 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647037
Hmm.

Maar Jan zegt het wanneer hij bij het scorebord staat waar alle teams op staan. Geeft de indruk dat het om het spel hierna gaat
Maar misschien gaat het wel om de pink van Sem.
pi_215647041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua kracht :?
pi_215647050
Wat is er nu gebeurd schakel net te laat in.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:00:09 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua kracht :?
Jan zei dat alle rooie randen verboden waren
pi_215647055
O nee komt nu pas. Zag koffers dus dacht het is bekend
  donderdag 21 november 2024 @ 22:00:27 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647061
Toch de pink van Sem?!?!
pi_215647062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol eerst moesten ze blijven en nu niet meer :D
pi_215647064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jan zei dat alle rooie randen verboden waren
Ah ok
pi_215647067
Sem dus.
pi_215647071
Mitchel en melissa mogen blijven.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:01:34 #227
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647072
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Lol eerst moesten ze blijven en nu niet meer :D
Ja, Evelien met zoveel camtijd moest wel het lieverdje zijn..
  donderdag 21 november 2024 @ 22:01:38 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647073
5 minuten om zn koffer te pakken
pi_215647075
Evelien hoort nog wat het voor haar betekend.
pi_215647078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja, Evelien met zoveel camtijd moest wel het lieverdje zijn..
Ja de bitch was wel een kijker kanon.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:02:20 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647079
Team oranje mag blijven.
Hoe fijn is dat
  donderdag 21 november 2024 @ 22:02:57 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647086
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:02 schreef Marrije het volgende:
Team oranje mag blijven.
Hoe fijn is dat
Ook leuk voor ze.. ze zitten net een week _O-
  donderdag 21 november 2024 @ 22:03:37 #233
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647092
Gaat Sem alleen? komt er een verse Boy voor Evelien?
  donderdag 21 november 2024 @ 22:04:18 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647099
Nah ik weet niet. Vind het zwaar aangezet zo. Ze hadden ook kunnen zeggen door die pink achter het glas heeft jouw team verloren.

Maar door het zo te brengen is Evelien gered.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:05:14 #235
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647107
Bella d'r vriendje kwijt ..

donderdag 21 november 2024 @ 22:07:10 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Bella d'r vriendje kwijt ..
Het goede nieuws is, ze is niet heart broken
  donderdag 21 november 2024 @ 22:09:05 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Sem alleen? komt er een verse Boy voor Evelien?
Of geen nieuwe brain deze week, alleen een muscle.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:10:11 #238
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647148
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:

[..]
Het goede nieuws is, ze is niet heart broken
Ze stond al bekend al allemansvriend, valt dus mee
  donderdag 21 november 2024 @ 22:12:47 #239
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647167
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:09 schreef Marrije het volgende:

[..]
Of geen nieuwe brain deze week, alleen een muscle.
Dat is idd de makkelijkste oplossing, en de hergroepering komt er aan dan kan Evelien weer een poging ondernemen om Aquaman in te palmen
pi_215647193
Sem was nooit een speler voor dit spel.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:18:14 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647218
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
Ze hebben lang bovenaan gestaan, maar dat was eerder door Evelien dan Sem.. maar goed, de laatst week waren ze beroerd, dus Exit Sem _O-
pi_215647246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze hebben lang bovenaan gestaan, maar dat was eerder door Evelien dan Sem.. maar goed, de laatst week waren ze beroerd, dus Exit Sem _O-
En Eveline erin :P
  donderdag 21 november 2024 @ 22:23:27 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215647265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
Klopt. Zonder Evelien had het amper een week geduurd.

Beter zo.
pi_215647288
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:23 schreef Marrije het volgende:

[..]
Klopt. Zonder Evelien had het amper een week geduurd.

Beter zo.
Zelfs de rolwagen aanpassen met treeplank omdat hij er niet bij kon, wel een foutje van de casting.
pi_215647304
Maizina kan je niet zomaar door je eten gooien, roetje maken
  donderdag 21 november 2024 @ 22:31:51 #246
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647322
De Nieuwe.. Rowelll En Evelien zit er bijkans op klaar te komen om deze te pakken te krijgen

pi_215647351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Nieuwe.. Rowelll En Evelien zit er bijkans op klaar te komen om deze te pakken te krijgen

[ afbeelding ]
Ze is een sterke speler, alles beter dan Sem.
  donderdag 21 november 2024 @ 22:41:00 #248
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215647374
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is een sterke speler, alles beter dan Sem.
Grote kans dat ze 'm krijgt, de rest wil niet graag wisselen, Melissa blijft al aan haar gozeryje zitten, de rest is ingespeeld op elkaar, en Evelien zit zonder ;)
pi_215648186
Wel een keer een echt spannende aflevering. Ik heb hem zelfs voor de bondgenoten gekeken ipv erna wat mijn gebruikelijke volgorde is.

Waarom doen ze de proeven eigenlijk nooit andersom? Ik bedoel nu, laat de brains punten verzamelen, zet dan om in speeltijd, waarin dan vervolgens de muscles hun dingen kunnen doen. Zware watertonnen in een grote ton gieten, zware blokken of banden stapelen. Zoiets.
pi_215649053
Voor Sem maar beter dat hij weg is, kon zich echt niet meten met de andere mannen. Evelien vind ik brrr echt te erg maar goed voor het programma denk ik.
pi_215651095
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
pi_215651493
Ik vind Valerie een beetje een jankertje. Moest wel gniffelen om Jan die leek echt wel pissig op Sem. "Afscheid nemen, NU !! " :D
  vrijdag 22 november 2024 @ 14:27:15 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215651788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 14:00 schreef Soury het volgende:
Ik vind Valerie een beetje een jankertje. Moest wel gniffelen om Jan die leek echt wel pissig op Sem. "Afscheid nemen, NU !! " :D
Ze hangt wel graag de zieligert uit ja, maar ja zit ook niet veel "weerstand" aan, 2 weken geleden ging ze al onderuit wegens van alles tekort :{
pi_215651826
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
Evelien doet mij echt denken aan zo'n meid die het onpopulairste meisje was op de basis/hogere school omdat ze iedereen out-performde, daardoor nog verder buitengesloten werd en nog meer de boeken in dook. Sociaal is ze erg dominant en denk ook aardig achter de ellebogen. Ze kijkt ook beetje raar uit haar ogen. Niet de prettigste vibe. Ze heeft vast de broek aan thuis en een sulletje als vriend.

Valerie is echt de typische yogameid die je tegenwoordig op dating apps ziet. Wel knap koppie en lichaam.
Bella is trouwens ook wel mooie meid, bij haar was het de eerste week al dat je kon zien dat ze nog nooit brede mannen of iets had gezien, ze was compleet fulltime turned on by de boys.

Vind wel grappige show, alleen wel weinig content per aflevering. Veel te veel dom gelul.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215651960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voor mij geen Valerie, jankt om alles een beetje té.
pi_215656351
Oh wtf die Melissa trekt haar domme smoel even open. Zo zeg boort Bella even de grond in over haar uiterlijk.
Vriendelijk bedoeld hoor :')
  zaterdag 23 november 2024 @ 16:56:43 #257
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215662142
Het schijnt dat Bella het "Lekkere Wijf" stigma heeft.. wordt wéér door een nieuwe Muscle gekozen.. het ging opvallen ;)

zaterdag 23 november 2024 @ 16:59:15 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215662155
En zo zit Ev met de nieuw van vorige week opgescheept

zaterdag 23 november 2024 @ 17:03:19 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215662170
De nieuwe samenstelling

zaterdag 23 november 2024 @ 17:42:57 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215662558
De eerste score vd week , na hangmannetjes

Nieuwe Rowell en zijn Bellaatje scoren nix.. 1 punt van een ander

zaterdag 23 november 2024 @ 17:52:49 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215662709
De ranking telling is me een raadsel waar de 2e punt van de laatste vandaan komt

pi_215667075
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
De ranking telling is me een raadsel waar de 2e punt van de laatste vandaan komt

[ afbeelding ]
Gedeeld 5e in het spel geteld, ipv gedeeld laatste. Denk ik
pi_215674639
Ben aan het inhalen en volgende week volg ik weer gewoon
  Moderator maandag 25 november 2024 @ 09:40:02 #264
388664 crew  Dotteke
pi_215678099
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben aan het inhalen en volgende week volg ik weer gewoon
Ik neem het ook op en kijk het lekker in de ochtend :D
pi_215678144
-verkeerde topic-

[ Bericht 96% gewijzigd door ChildoftheStars op 25-11-2024 12:30:49 ]
pi_215679412
Oh dat per ongeluk valsspelen :o echt lullig... maar ja... wel terecht.
pi_215679419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het schijnt dat Bella het "Lekkere Wijf" stigma heeft.. wordt wéér door een nieuwe Muscle gekozen.. het ging opvallen ;)

[ afbeelding ]
Ze is daarna wel op d'r plaats gezet als "veilige keus" voor mannen met een relatie _O-
pi_215679423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
Oh wtf die Melissa trekt haar domme smoel even open. Zo zeg boort Bella even de grond in over haar uiterlijk.
Vriendelijk bedoeld hoor :')
Ik moest lachen :@
pi_215679431
Ik vind Evelien wel een leuke vrouw eigenlijk
Ze is wel het soort vrouw waarmee ik vrienden zou kunnen zijn.

Misschien ben ik raar
pi_215679528
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.

Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
pi_215681401
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.

Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Helemaal met je eens ^O^
  maandag 25 november 2024 @ 17:37:05 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215681621
quote:

Ik kan wel lachen over haar dwangmatige zwangerwens, als je echt álles hebbenwilmaar net dát niet lukken wil ;)
pi_215681653
Zoals vaker bij dit soort series vind ik de impopulaire persoon leuk _O-
Ik vind het echt wel een prima mens :@
pi_215681748
quote:

Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo :P
pi_215681785
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker . Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo :P
Dat dik gedrukte idd
  maandag 25 november 2024 @ 21:51:06 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684174
Bello Bella steeds de gebeten hond, wordt continu voor leugenaar gezet door Mellissa omdat ze liegt over de bondjes die ze zogenaamd niet heeft maar wel heeft ;)
  maandag 25 november 2024 @ 22:00:47 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684258
Het Géén Bondje van Bello de gebeten hond ;)

pi_215684344
Wat een domme meiden zeg, niet normaal.

Die vragen waren allemaal zo simpel, echt een afgang voor Bella. Zeker met zo'n topprestatie van de muscle.
  maandag 25 november 2024 @ 22:23:52 #279
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684425
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een domme meiden zeg, niet normaal.

Die vragen waren allemaal zo simpel, echt een afgang voor Bella. Zeker met zo'n topprestatie van de muscle.
Zelfs haar tegenstandster vond haar keuze voor sport idioot dom, ze wist helemaal niets ;)
  maandag 25 november 2024 @ 22:31:04 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684472
De stand na gewichtjes slepen en vragenronde

maandag 25 november 2024 @ 22:36:52 #281
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684505
De Kliphangert morgen. Nog steeds Bella-Bondjes-Gate leugenaarster door Mellissa de stookster

pi_215684680
Wat was nou de toegevoegde waarde van de muscles om dat te winnen? Mis ik iets ofzo de dames moesten toch de punten winnen.
  maandag 25 november 2024 @ 23:10:25 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684724
quote:
3s.gif Op maandag 25 november 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
Wat was nou de toegevoegde waarde van de muscles om dat te winnen? Mis ik iets ofzo de dames moesten toch de punten winnen.
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen won
pi_215684759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen won
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staan
  maandag 25 november 2024 @ 23:41:35 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215684847
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2024 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staan
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal niets _O-
pi_215684860
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 23:41 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal niets _O-
Ja dom, maar dan is die categorie ook gelijk weg en kunnen de rest van de spelers het niet meer kiezen, of was de keus sport bv nog een keer te kiezen dan kan ik het voordeel van winnen wel begrijpen. (ik zit wat te veel in de bondgenoten modus)

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 26-11-2024 00:01:56 ]
pi_215685249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo :P
Bijzonder dat zij die opmerking maakte richting Bella...die heeft dus werkelijk geen idee hoe ze er zelf uitziet. Heel mannelijk en ook behoorlijk Tokkie. Bella is m.i. het meest natuurlijk spontane meisje in het spel, ik kan me voorstellen dat zij steeds gekozen wordt boven die anderen.
pi_215685318
quote:

Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.

Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'
Dus niet Bella zelf. Helaas heeft niemand dat juist opgevangen.

Ik kijk het overigens 's nachts ;)
pi_215687041
Die kleurplaat zet Bella wel te kijk zeg.
Het ergste is dat ze het zelf verkeerd verstaan heeft, Bella zei dat Val of Kim (weet niet meer welke) alleen een bondje met haar(Bella) heeft en NIET dat Bella ALLEEN een bondje heeft met een van die twee.
Het is niks dat ze een achterlijke rotkop heeft (mensen opnaaien) maar ze moet ook hoognodig wat aan haar oren laten doen.
Ik zit met kromme tenen naar haar te kijken hoe ze met haar zogenaamde bevindingen iedereen loopt op te naaien en Bella die niet weet wat ze hier tegen kan doen.
Ze is altijd eerlijk geweest en iedereen weet van haar bondjes alleen die kleurplaat probeert er een leugen van te maken
pi_215687076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.

Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'

Kijk!!! ik lees hier voor het eerst wat ik ook al zei over het bondjes hebben van Val en Bella.
pi_215692446
Die Bella heeft volgens mij in alle 4/5 weken nog nooit echt goed gepresteerd, werd altijd gesaved door de muscle of door vriendjes.

Ze is echt niet zo slim, maar ze is dan ook wel weer stukje jonger dan rest volgens mij.

Vind het wel zielig voor die nieuwe muscle die gelijk met de slechtste zit opgescheept, terwijl hij een van de sterkste mannen eruit is.
pi_215692659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Evelien stijgt wel wat in mijn top van de dames, Bella begint wat meer jankerig te worden. Evelien heeft toch maar gepresteerd met Sem die niet veel in zich had en weer is ze snel met deze gozer die qua kracht ook niet top is.
pi_215696132
Ik begrijp dat het best moeilijk is om je tegen leugens te verdedigen zeker als het zo fanatiek wordt gedaan door dat misbaksel van een Melissa.
Als Bella had gezegd, waarom zou ik tegen jou liegen als iedereen weet hoe het zit, nou ! nou ! vertel me dat eens met je grote mond over dat ik zou liegen!!!!!
En het feit dat de woorden zoals Melissa het zei helemaal niet zo zijn gezegd door Bella.
pi_215696183
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt want dit begint op treiteren te lijken waar je bijna niets tegen kunt doen en de horde loopt mee en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dennis vertrouwd haar ook al niet, wat een creep zeg met zijn beweringen dat hij alles doorziet, en zo voelt zij zich straks een beetje op een eilandje zitten en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
  woensdag 27 november 2024 @ 13:55:54 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215697336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt want dit begint op treiteren te lijken waar je bijna niets tegen kunt doen en de horde loopt mee en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dennis vertrouwd haar ook al niet, wat een creep zeg met zijn beweringen dat hij alles doorziet, en zo voelt zij zich straks een beetje op een eilandje zitten en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijk ;)
pi_215698075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 13:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijk ;)
Zo is het idd ook nog eens. Geen dekking van een min of meer vaste partner die ook zijn vriendjes al heeft gemaakt binnen de club maar het moeten doen met elke keer een nieuweling scheelt wel natuurlijk.
  woensdag 27 november 2024 @ 18:29:40 #297
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215699796
De Stand tot nu toe, na het stenen vasthouden spel

pi_215699832
Ik zou het wel eens leuk vinden dat Dennis (niet W) tegen Virgil de eliminatie game moet spelen, die voelen zich veel te safe.

Ben eigenlijk wel beetje voor Rowell nu, zou het jammer vinden als hij door Bella's onkunde er eerste week uitvliegt.
  woensdag 27 november 2024 @ 18:32:17 #299
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215699833
Straks, de laatste game voor de eliminatie , zakkengooien

Moderator woensdag 27 november 2024 @ 18:48:55 #300
388664 crew  Dotteke
pi_215700021
Het is maar dat we het weten :P
Weet niet of het al op tv is geweest en of het er opkomt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2024 @ 18:57:43 #301
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215700101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar dat we het weten :P
Weet niet of het al op tv is geweest en of het er opkomt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaarkomen tijdens buikspiertrainen, is dat vunzig? Bella zeker.. die zit overduidelijk om aandacht verlegen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')