De DuoGenoten, elke week nieuwe is ook weer teveel van het goeiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
Ik had hem even omhoog gehaald.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Topic gevonden
Heerlijk programma dit
Dit soort programma's bedoel je?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem even omhoog gehaald.
Ik vind het allemaal op elkaar lijken
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbijquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit soort programma's bedoel je?
Het is echt een guilty pleasure
Alleen vind ik elke werkdag wel erg veeleens per week zou prima zijn
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
Jep eensquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbij
Dit dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:40 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ik
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep eens
Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
Bondgenoten is ook al iedere dagquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep eens
Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Bondgenoten is ook al iedere dag
quote:
Nee, niet de moeite waard. Als ik bedenk dat het 8 weken lang iedere werkdag komt zijn dat 40 uur zonde van de tijd waarin ik beter kan lezen/schoonmaken/Netflix etc etcquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:14 schreef Gia het volgende:
Heb nog niet gekeken, dacht dat het een leuke vervanging voor 'een eigen huis' zou zijn, maar lees hier al dat het tegenvalt. Misschien vanavond een afleveringetje kijken om mijn eigen mening te vormen, maar vrees nu al dat het hem niet gaat worden.
Van een aantal heb ik wel mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
Was er binnen een kwartier klaar mee.
Alleen al in de titel maken ze een grote fout.
Zou moeten zijn Muscles & Brainless.
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een ouwe gluipkut ja.. wil met iedere brain bondjes doen omdat ze sôôwwlief zijn jaja
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
Ik neem aan dat ze geen gewonden willen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedacht
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daar
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderopquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderop
Misschien komt dat nog wel als de "Duootjes" inkakken in hun Cabanaatjes.. ik zie niets over zelf verdienen, ze moeten alles blijbaar "krijgen" aangewaaid in Oma Tingelings Achtertuintjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.
Las net dat er streams komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me bij sommige wel af of ze echt zo slim zijn. Maar goed, maakt mij niet uit. Ben er eigenlijk wel klaar mee, teveel opdrachten in 1 aflevering terwijl er bij DB maar 1 opdracht in zit normaal gesproken en de rest reality. Vind het wat te goedkoop en simpel ogen allemaal en net iets te gescript en de opdrachten zijn inwisselbaar en uit andere reality gameshows afkomstig. Ik kap er dus mee en ben bij het eerste commercialblok gekapt. Veel plezier nog voor mensen die dit nog wel leuk vinden. Denk ook niet dat dit een succes wordt omdat zoals ik eerder schreef dat dit misschien net iets minder sympathiek en dicht bij de kijker dan een DB wat toch meer familie TV is en dit iets meer op de jongere doelgroep. En dat is te zien in de kijkcijfers want die doelgroep kijkt haast geen TV meer.
Tsja, die stoere boys en nerdy meiskes moeten snel gaan sexen voor het te laat isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
153.000 kijkers 2e aflevering. Mocht het op de buis blijven (denk het wel, ze hebben geen andere opvulling) dan zal het wel niet veel meer stijgen. Maar dat weten we over 8 weken
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kansquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef Soury het volgende:
Het is ook best oneerlijk wat die muscles betreft. Die kleine kan daar nooit tegenop die rubberband was twee keer zo groot als hem
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kans
Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijvenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken.
Ze ruilen hun partner graag snel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijven
Ik zou dan toch eerder Sem houden, die heeft wel een enorm doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Evelien is de Aquaman al aan het paaien, sterkste vent daar op dit moment
Ze wisselen al poppetjes nog voordat je door hebt wie met wie is en waarom en Vertrekkers en Nieuwe komen af en aanvaren voor je het door hebt.. maar goed, de spelletjes zijn wel grappig, erg veel De Sterkste Man dingetjes en nepperige princesjes voor de spiegelsquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef Gia het volgende:
Heb het een kans gegeven, maar is niet aan mij besteed. De dialogen zijn ook echt niet te volgen. Dus, ik haak af.
Veel plezier voor wie wel kijkt.
Serieus? Ik zapte gisteren toevallig even langs die rekensommen, maar dat was van het niveau dat mijn leerlingen op 3 vmbo ook gewoon moeten kunnen.quote:
Als alle afleveringen al gemonteerd zijn misschien wel. Anders zijn het nog 7 lange weken. Maar ze hebben behalve herhalingen natuurlijk niet veel meer om uit te zenden en is vrij prijzige productie geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zakken met de dag...blijft niet lang op TV....
Oh ze hebben toch net gekozenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week (maandag?) mogen de parenclubjes los rondlopen om nieuwe duootjes te maken, het is nu al een rommelig onduidelijk rotzooitje
Ohw, snel, ik heb de afl niet helemaal afgezien, ik dacht zo'n jochie horen zeggen dat bondjesmaken volgende week zou gebeuren.. maar ja als alles al maanden geleden is opgenomen is alles realtiefquote:
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..quote:Op maandag 4 november 2024 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Begin van het einde; de uitzendingen worden verplaatst van 20.30 uur naar 21.30 uur.
Ja dan haak ik af. Keek juist omdat op dat tijdstip weinig anders te zien wasquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..
20:30 is een tijdstip waarop de andere omroepen hun hoofdprogramma programmeren.
De doelgroep ('jongere' kijkers? ) kijkt amper nog tv. Het is even afwachten wat er nog aan "uitgestelde kijkers" bij komen. Anders zou ik zeggen pleur alle afleveringen lekker op Kijk.nl en programmeer wat anders op tv.quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje te veel is allemaal, het is DB op locatie maar met onsympathieke noboby's waarin de kijker zich niet in kan vinden. Er zijn ook teveel spellen en worden langdradig uitgerekt over de hele afleveringen. Nobody give a F.
Slechter kan haast niet. Half 10 is ook VI. Ik vrees dat alles al opgenomen en betaald is dus ze moeten wel blijven uitzenden. Ze hebben ook niet veel anders.quote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
Da's ook bizar.. blijkbaar willen de adverteerders dubble exposure vanwege extreem dalende kijkcijfersquote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
Zullen wel niets hebben wat interessanter is.quote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind wel dat ze een keertje mogen wisselen, elke keer die vrouwen met hun laffe drukknopje, laat ze ook een keer tillen, al is het maar om even te voelen hoe het isquote:Op maandag 4 november 2024 23:01 schreef Soury het volgende:
Arme Sem de kar was te hoogHij heeft wel kracht maar niet de lengte, soms wel wat oneerlijk die kracht spellen.
En ja hoor daar is ie weer op de vraag wat ga je doen met een ton? Mijn oma op vakantie nemenEva is wel de muts in dit programma lui varken
Sterker nog, het lijkt nu op een verslechtering. Gister nog slechts 87.000quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
De verschuiving naar 21.30 uur heeft geen reet geholpen: zelfde kijkcijfers....
Ja bizarre beslissing, 21:30 is echt geen betere tijd met oa Vandaag Inside bij je zusterzender SBS6.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Je moet ook NOOIT met programma's gaan schuiven, in ieder geval niet met deze marginale cijfers die het al had. Dat is vragen om problemen; zie hier...
Het programma verzuipt ook langzaamquote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik ben alvast gestopt met kijken, de voorspellingen zijn niet best en kan in mijn tijd wel betere dingen doen.
Het is niet live, dus een bewuste keuze om in de regen dat spel te spelen, voor het plaatje.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het programma verzuipt ook langzaam![]()
[ afbeelding ]
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakendquote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Soury het volgende:
Evelien zal wel een toontje lager gaan zingen nu ze onderaan staat. Wat een achterbaks konkel wijf is dat.
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeikenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakend![]()
[ afbeelding ]
Het Loedertje heeft al diverse "interviews" gehad met Aquaman.. het geslijm was niet op aan te horen, en die zit al in the pocket als het langer blijft misgaan met haar sukkeltjequote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeiken
Oh dat raakte me wel... vond het oprecht sneu voor d'rquote:Op donderdag 7 november 2024 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Grote pech, haar laatste kans, maar Evelientje is ongesteld geworden... wéér een kans op zwanger worden verkeken en ze hadden zo hun best gedaan thuis, als ze eruit is gaat ze stappen ondernemen.. ze moet en zal zwanger worden![]()
Het hele meehuilteam we weer omheen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ben omgewaaid en behoor tot de selecte club die dit leuk vind
Wow, kijkcijferkanonquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat zijn er al drie
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.quote:
ja! En wat er voor volk bijkomtquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungeren
Het is nog niet eens zeker of eruit gespeeld worden, raar genoeg staat superAquman&Eva gedeeld op de laatste plaats met, nog één game te gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk.
Het is klaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijferdrama. Gister 64.000.![]()
Zelfs een herhaling van The Bold and the Beautiful heeft meer kijkers
Nog 6 wekenquote:
Minus 30% kansspelbelastingquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 6 wekenTenzij de stekker er eerder uitgaat, de winnaars zitten toch al thuis met elk hun ½ton
Ik ben bang dat het duurder is om voor 5 tot 6 weken iets anders in dat tijdslotje te prakken wat meer oplevert, en de reclame contracten moeten uitgevoerd worden, zomaar de stekker eruit is niet eenvoudigquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het best duur is om het te blijven uitzenden, dus ik zie een eerdere stop zeker tot besluiten die genomen gaan worden. Dit kan niet door blijven gaan.
Jaaaahhh....nummer 4 Nu blijft het zeker op de buisquote:
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat het echt wel volledig uitgezonden gaat worden.
Dat is dus ook mijn reden. Het is al opgenomen en wat moeten ze anders? een herhaling ergens van of dit gewoon verder uitzenden de uitkomst zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef Anouk83 het volgende:
Ik zie nu Dennis/Aquaman ook op Net5 bij Steenrijk Straatarm
Nou hij heeft wel een karakterkop, iets geleefd dat is wel aantrekkelijk.quote:
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm?![]()
[ afbeelding ]
Vond hem een beetje nep straatarm overkomenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)
Ik vind muscles en brains ook best leuk. Leukere spellen dan in de bondgenoten.
En entertainment als ik de ondertiteling aanzet. Die zijn er nog niet over uit of muscles mossels, of Marcel moet zijn...
Hij is ook van de muscles en niet van de brainsquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
En Fabi is nieuw binnen.. Batchelor of Law IQ 130 dat beloofd wat![]()
[ afbeelding ]
Kevin nieuw binnen.. personal trainer IQ onbekend![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel isquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook van de muscles en niet van de brains
ALs je zo hoog IQ heb doe je daar toch niet aan mee lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel is
Hahahaha geniaal zou dat zijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Het lijkt me trouwens wel grappig wanneer alles andersom gaat.
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten![]()
Eens kijken hoe het dan gaat
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem een beetje nep straatarm overkomen
Heb wel vaker het idee dat het niet allemaal echt is, en de stellen soms ook niet echt zijn.
Ja vind het ook zemelig. Kijk je wel eens vaker. Maar weet ook dat dingen wat je ziet soms echt niet kloppen. In steenrijk straatarm.quote:Op zondag 10 november 2024 01:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)
Ik neem tenminste aan dat je steenrijk / straatarm bedoelt, want in m & b zijn de stellen ook niet echt natuurlijk. Alhoewel daar ook wel behoorlijk vals sentiment bij zit.
Opdrachten een keer omdraaien lijkt mij ook wel grappig!
Wel als het al is opgenomenquote:Op zondag 10 november 2024 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Er komt nooit geen seizoen meer van met deze kijkcijfers, dus dat omdraaien zal er niet in zitten.
Lijkt me niet dat dit in het lopende seizoen zit, voor zolang dat nog duurt....quote:
En ja hoor daar is ie. Omgedraaidquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha geniaal zou dat zijn
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh!
Morgen moet ik het even inhalen
Deze week kwam ik niet echt toe aan televisie
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde.
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oh echt? Heb niet gekeken. ff terug kijken dan
Net ff stukje terug gekeken. Helaas maar 1 spelletje (tot nu toe) andersom. En ook niet echt heel bijzonder qua fysieke proef. Ze hadden dit wel iets meer 'body' mogen gevenquote:Op donderdag 14 november 2024 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersomquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Het lijkt me trouwens wel grappig wanneer alles andersom gaat.
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten![]()
Eens kijken hoe het dan gaat
Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar nietquote:Op donderdag 14 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersom
Vanuit een hotel verder spelenquote:Op donderdag 14 november 2024 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijferkanon dus vanavond...Drama scoort.
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar niet
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?
Ja volgens mij ook. Een van de spelers Aquaman was laatst in steenrijk straatarm. Daarin had hij een relatie.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.
Je meent hetquote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breienquote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien
Nah ja de meeste zijn ook nep, leuk IN de Shows maar blijven na de Shows ook een beetje gedwongen in stand voor de Instashit en tot publiek veroordeeldquote:Op donderdag 14 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappenquote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze.
LOL, we gaan het zien.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappen
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offerenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
Wat een valse heks is die Evelien, Sem en Bella slapen samen en dan zeggen waar Bella bij zit dat hij op Kim valt.Die muts is wel een master manipulator
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offeren
Zelfs toen Evelien te horen kreeg dat Bella ook een onbetrouwbare gluipkut is die met alle vrouwen dezelfde deal heeft, nl de "Ik Laat Jou Nóóoit Vallen" kaart speeltquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.
Nahh, Ze ziet er niet echt 100% Indoos uit en d'r vrindje is helemaal geen Indoos.. tenzij daar geïmporteerd ooitquote:Op maandag 18 november 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Lekker Dennis in het zwembad, de onverslaanbare sukkel. Goh die nieuwe meid is Indisch en haar vriend ook en haar kindje heeft lichte ogen en blond haar. Denk dat een lesje biologie wel handig is
Superleuk niet, maar ik vind het niet vervelend om te kijken. Ik neem het trouwens altijd op en kijk het later terug.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:29 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dit echt een superleuk programma. Als een van de weinigen zo te zien.
Had gehoopt hier al te kunnen lezen wie er vandaag wegens valsspelen uit wordt gezet.
Niet, iig niet in de afgelopen spellen, alles is natuurlijk al 4 maanden oud maar nergers "lekt"er watquote:Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Superleuk niet, maar ik vind het niet vervelend om te kijken. Ik neem het trouwens altijd op en kijk het later terug.
Heb dus nog niet mee gekregen dat er vals gespeeld is, wie heeft er valsgespeeld en waarmee?
Dat weten we dus nietquote:Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Superleuk niet, maar ik vind het niet vervelend om te kijken. Ik neem het trouwens altijd op en kijk het later terug.
Heb dus nog niet mee gekregen dat er vals gespeeld is, wie heeft er valsgespeeld en waarmee?
O spannend, dat is dus vanavond te zien?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet![]()
Jan zei op het einde dat ze zoals altijd de beelden terugkijken en dat ze helaas hebben geconstateerd dat er is vastgesteld en dat dat betekent per direct muscles en brains verlaten. Of het gaat om 1 persoon of om een koppel werd mij niet duidelijk.
WIe o wie heeft er vals gespeeld?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja.. de Kliphangert.voor vanavond. en Melissa zit het hardst te janken..
[ afbeelding ]
Dat gaan we bekijken, ik hoop niet dat het toevallig de uitdagers zijn die tegen de laagste in de lijst Lievelingetje Evelien en dr Jochie moeten.. dat zou ook een beetje valsspelen zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe o wie heeft er vals gespeeld?
Opmerkelijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja.. de Kliphangert.voor vanavond. en Melissa zit het hardst te janken..
[ afbeelding ]
Ik zie het morgen pas. Ik kijk dan pas terug. Maar kom hier wel spieken om te kijken wie er vals heeft gespeeldquote:Op donderdag 21 november 2024 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaan we bekijken, ik hoop niet dat het toevallig de uitdagers zijn die tegen de laagste in de lijst Lievelingetje Evelien en dr Jochie moeten.. dat zou ook een beetje valsspelen zijn
Offff ze mogen blijven omdat er een koppel weggestuurd wordt, dat zou de grootste verlakkerij zijn die er is om een stel erin te kunnen houden.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaan we bekijken, ik hoop niet dat het toevallig de uitdagers zijn die tegen de laagste in de lijst Lievelingetje Evelien en dr Jochie moeten.. dat zou ook een beetje valsspelen zijn
Ook zoiets, welke prioriteit geeft de regie, de reguliere exit of de valsspelende exit, óf er komen twéé nieuwe stelletjesquote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Offff ze mogen blijven omdat er een koppel weggestuurd wordt, dat zou de grootste verlakkerij zijn die er is om een stel erin te kunnen houden.
De andere tegenstanders worden gekozen door de winnaars, ze zouden ook een anders stel moeten kiezen en idd 2 nieuwe stellen erin. Vind ik het eerlijkst want je hebt slecht gespeeld, je bent laatste geworden en moet strijden voor je plek in het spel.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook zoiets, welke prioriteit geeft de regie, de reguliere exit of de valsspelende exit, óf er komen twéé nieuwe stelletjesMaar ik ben een beetje bang dat ze de uitdagers wippen om Evelien erin te houden
Daarom ben ik ook erg nieuwsgierig, hoe???quote:Op donderdag 21 november 2024 17:48 schreef Soury het volgende:
Vraag me vooral af hoe iemand kon valsspelen? Voet op het touw?
Dat ging ook wel even door mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Offff ze mogen blijven omdat er een koppel weggestuurd wordt, dat zou de grootste verlakkerij zijn die er is om een stel erin te kunnen houden.
Met oefenen in vermenigvuldigen verbeterde Virgil Valeriequote:Op donderdag 21 november 2024 18:05 schreef Chanel5 het volgende:
Een muscle was de antwoorden aan het fluisteren
Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging ook wel even door mijn hoofd.
Dan heb ik nog liever dat er echt overduidelijk vals gespeeld is.
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hoe speel je vals, ik zou het niet weten. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden.
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soms staan er bij de muscles mensen naast om eea in de gaten te houden. Blijkbaar had men dit akkefietje niet voorzien anders stond er wel iemand naast. Of het is een brain, maar daarbij kan ik nog minder bedenken dan bij een muscle. We weten het zometeen
Klopt, had ik ook aan gedacht. Jan was niet duidelijk in dat stukquote:Op donderdag 21 november 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste vragen voor de brains waren ook geen A of B vragen daar zou je nog mee kunnen seinen.
Misschien spelen ze wel vals.. dan slaat Febo 2 vliegen in één klap.. hij kan weg met Melissa , en het Lievelingetje Evelien is geredquote:Op donderdag 21 november 2024 21:38 schreef Soury het volgende:
Denkt die gast nou dat hij met vage diarree klachten kan blijven
Duidelijk.. dan gaan er toch 2 koppels wegquote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Dat valsspelen moet dus deze aflevering nog ergens gebeuren.
In deze eerste game niks kunnen ontdekken.
Jawel, Sem had vinger tussen het glas en de rand. Daarmee had hij veel meer steun.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Marrije het volgende:
Dat valsspelen moet dus deze aflevering nog ergens gebeuren.
In deze eerste game niks kunnen ontdekken.
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebbenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Het was in beeld, zat op hem te letten en zijn handen waren al ver naar achter op het glas en toen zag je zijn pink om de rand gekruld.
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua krachtquote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebben
[ afbeelding ]
Jan zei dat alle rooie randen verboden warenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk maar of dat uitmaakt qua kracht
Lol eerst moesten ze blijven en nu niet meerquote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. da's een millimeter , ze willen dat koppel blijkbaar graag weg hebben
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op donderdag 21 november 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jan zei dat alle rooie randen verboden waren
Ja, Evelien met zoveel camtijd moest wel het lieverdje zijn..quote:Op donderdag 21 november 2024 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol eerst moesten ze blijven en nu niet meer
Ja de bitch was wel een kijker kanon.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, Evelien met zoveel camtijd moest wel het lieverdje zijn..
Ook leuk voor ze.. ze zitten net een weekquote:Op donderdag 21 november 2024 22:02 schreef Marrije het volgende:
Team oranje mag blijven.
Hoe fijn is dat
Of geen nieuwe brain deze week, alleen een muscle.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Sem alleen? komt er een verse Boy voor Evelien?
Ze stond al bekend al allemansvriend, valt dus meequote:Op donderdag 21 november 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het goede nieuws is, ze is niet heart broken
Dat is idd de makkelijkste oplossing, en de hergroepering komt er aan dan kan Evelien weer een poging ondernemen om Aquaman in te palmenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of geen nieuwe brain deze week, alleen een muscle.
Ze hebben lang bovenaan gestaan, maar dat was eerder door Evelien dan Sem.. maar goed, de laatst week waren ze beroerd, dus Exit Semquote:Op donderdag 21 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
Sem was nooit een speler voor dit spel.
En Eveline erinquote:Op donderdag 21 november 2024 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben lang bovenaan gestaan, maar dat was eerder door Evelien dan Sem.. maar goed, de laatst week waren ze beroerd, dus Exit Sem
Klopt. Zonder Evelien had het amper een week geduurd.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
Sem was nooit een speler voor dit spel.
Zelfs de rolwagen aanpassen met treeplank omdat hij er niet bij kon, wel een foutje van de casting.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Zonder Evelien had het amper een week geduurd.
Beter zo.
Ze is een sterke speler, alles beter dan Sem.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Nieuwe.. Rowelll En Evelien zit er bijkans op klaar te komen om deze te pakken te krijgen
[ afbeelding ]
Grote kans dat ze 'm krijgt, de rest wil niet graag wisselen, Melissa blijft al aan haar gozeryje zitten, de rest is ingespeeld op elkaar, en Evelien zit zonderquote:Op donderdag 21 november 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is een sterke speler, alles beter dan Sem.
Ze hangt wel graag de zieligert uit ja, maar ja zit ook niet veel "weerstand" aan, 2 weken geleden ging ze al onderuit wegens van alles tekortquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:00 schreef Soury het volgende:
Ik vind Valerie een beetje een jankertje. Moest wel gniffelen om Jan die leek echt wel pissig op Sem. "Afscheid nemen, NU !! "
Evelien doet mij echt denken aan zo'n meid die het onpopulairste meisje was op de basis/hogere school omdat ze iedereen out-performde, daardoor nog verder buitengesloten werd en nog meer de boeken in dook. Sociaal is ze erg dominant en denk ook aardig achter de ellebogen. Ze kijkt ook beetje raar uit haar ogen. Niet de prettigste vibe. Ze heeft vast de broek aan thuis en een sulletje als vriend.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
Voor mij geen Valerie, jankt om alles een beetje té.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij had Eveline ook weg gemogen, vreselijke vrouw, die zichzelf heel wat vindt. Leuk voor het programma mssn, maar dan zie ik liever een Valerie, die het heel moeilijk had met haar keuze. Gewoon een pure vrouw
Gedeeld 5e in het spel geteld, ipv gedeeld laatste. Denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
De ranking telling is me een raadsel waar de 2e punt van de laatste vandaan komt
[ afbeelding ]
Ik neem het ook op en kijk het lekker in de ochtendquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben aan het inhalen en volgende week volg ik weer gewoon
Ze is daarna wel op d'r plaats gezet als "veilige keus" voor mannen met een relatiequote:Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het schijnt dat Bella het "Lekkere Wijf" stigma heeft.. wordt wéér door een nieuwe Muscle gekozen.. het ging opvallen![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
Oh wtf die Melissa trekt haar domme smoel even open. Zo zeg boort Bella even de grond in over haar uiterlijk.
Vriendelijk bedoeld hoor
Helemaal met je eensquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.
Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Ik kan wel lachen over haar dwangmatige zwangerwens, als je echt álles hebbenwilmaar net dát niet lukken wilquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan mij echt storen aan Evelien. In hoeverre is het normaal om meerdere malen te benadrukken dat je Cum Laude ben afgestudeerd? In mij optiek zegt dat niks over intelligentie, meer hoe streberig je bent. Op mij komt ze echt over als iemand die als slimste in de ruimte gezien wil worden.
Bella kan misschien snel beledigd zijn, maar die opmerking van die Haagse kleurplaat is toch not done?
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zoquote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Dat dik gedrukte iddquote:Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker . Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo
Zelfs haar tegenstandster vond haar keuze voor sport idioot dom, ze wist helemaal nietsquote:Op maandag 25 november 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een domme meiden zeg, niet normaal.
Die vragen waren allemaal zo simpel, echt een afgang voor Bella. Zeker met zo'n topprestatie van de muscle.
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen wonquote:Op maandag 25 november 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
Wat was nou de toegevoegde waarde van de muscles om dat te winnen? Mis ik iets ofzo de dames moesten toch de punten winnen.
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staanquote:Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, volgens mij gaat het alleen maar om wie de categorie keuze mag doen.. zoals Bella sport koos omdat haar spierbundel het tillen won
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal nietsquote:Op maandag 25 november 2024 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou dan had ik die kilo's lekker laten staan
Ja dom, maar dan is die categorie ook gelijk weg en kunnen de rest van de spelers het niet meer kiezen, of was de keus sport bv nog een keer te kiezen dan kan ik het voordeel van winnen wel begrijpen. (ik zit wat te veel in de bondgenoten modus)quote:Op maandag 25 november 2024 23:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De bedoeling is natuurlijk dat ze een categorie nemen waar ze véél van weten.. maarja Bello de trouwe hond wist van elke categorie helemaal niets
Bijzonder dat zij die opmerking maakte richting Bella...die heeft dus werkelijk geen idee hoe ze er zelf uitziet. Heel mannelijk en ook behoorlijk Tokkie. Bella is m.i. het meest natuurlijk spontane meisje in het spel, ik kan me voorstellen dat zij steeds gekozen wordt boven die anderen.quote:Op maandag 25 november 2024 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is die kleurplaat zelf ook niet moeders mooiste, dat zal niet uit moeten maken maar dat soort uitspraken maken haar nog lelijker. Plus ze heeft het lichaam van een bouwvakker. Zo
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.quote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef KapiteinChris het volgende:
Kijk!!! ik lees hier voor het eerst wat ik ook al zei over het bondjes hebben van Val en Bella.quote:Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.
Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'
Dus niet Bella zelf. Helaas heeft niemand dat juist opgevangen.
Ik kijk het overigens 's nachts
Evelien stijgt wel wat in mijn top van de dames, Bella begint wat meer jankerig te worden. Evelien heeft toch maar gepresteerd met Sem die niet veel in zich had en weer is ze snel met deze gozer die qua kracht ook niet top is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 04:29 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het bij Evelien een beetje compensatie gedrag is, omdat ze zich niet de mooiste voelt tussen deze meiden.
Op het wel heel snel al beginnen met plannen en wie eruit te gooien na, vind ik haar meestal ook wel best te pruimen.
Beter dan die Melissa want idd, wat een opmerking. En over dat akkefietje met bella, als ze later tegen de meiden vertelt hoe en wat zegt ze letterlijk na wat bella zei: 'dat Valerie geen bondjes had met anderen.'
Dus niet Bella zelf. Helaas heeft niemand dat juist opgevangen.
Ik kijk het overigens 's nachts
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijkquote:Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt want dit begint op treiteren te lijken waar je bijna niets tegen kunt doen en de horde loopt mee en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dennis vertrouwd haar ook al niet, wat een creep zeg met zijn beweringen dat hij alles doorziet, en zo voelt zij zich straks een beetje op een eilandje zitten en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Zo is het idd ook nog eens. Geen dekking van een min of meer vaste partner die ook zijn vriendjes al heeft gemaakt binnen de club maar het moeten doen met elke keer een nieuweling scheelt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bella probeert alle ballen in de lucht te houden, met bondjes, vriendjes, spelletjes en is blijkbaar zo populair bij de Spiertjes dat ze bijna elke week wel door de Nieuwe Spier gekozen wordt..ze heeft zoals ze zelf al huilend zegt nooit landurige dekking van één partner en daar heeft Melis zwaar de pest over , jalouzie duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar dat we het weten
Weet niet of het al op tv is geweest en of het er opkomtKlaarkomen tijdens buikspiertrainen, is dat vunzig? Bella zeker.. die zit overduidelijk om aandacht verlegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |