SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Dat is hier ook zo maar is best gebruikelijk toch, of hoe anders?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan rustig zeggen "ik wist niet dat je er niet was dus wat mij betreft ligt dit nu al twee weken stil WAAROMHOE"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond een fundraiser, morgenavond een feestje. Zondag KO.
Gaat Solo ook naar de meet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks naar Solo en morgen vreten met wat mensen van hier.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat Solo ook naar de meet?
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat Solo ook naar de meet?
Nice. Open bar en aftrekbaar van de belastingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond een fundraiser, morgenavond een feestje. Zondag KO.
Neequote:
Vorige week hier toko afgebrandquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. Open bar en aftrekbaar van de belasting
Hoi Modusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelijk tien jaar levensverwachting weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:48 schreef essnhills het volgende:
Aankoopcontrole net en toen klopte het niet volgens het systeem
Ik meteen helemaal warm en "wat heb ik dan niet gescand?"
"Nee sorry ik heb dit item 2x erlangs gehaald maar u heeft er maar 1. Mijn fout"
"Oh okee”
*Annuleert hartverzakking
Ik snap niet hoe mensen dit bewust kunnen. Dingen stelen, pfffquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk tien jaar levensverwachting weg.
die hebben geen moreel kompas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dit bewust kunnen. Dingen stelen, pfff
DOEquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef Ama het volgende:
Verleidelijk om Mocro Maffia topic aan te klikken maar moet nog kijken.
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die hebben geen moreel kompas.
Ik klikte het vanochtend al aan maar kon het gelukkig snel wegklikken voor ik iets kon lezen.quote:
Date?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik had plannen maar weet niet of ze nog doorgaan eigenlijk. Denk t niet maar soms wel last minute.
[..]
Nee
jezelf overhalen dat het magquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je toch voor verzekerd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week hier toko afgebranddus even centjes inzamelen. Nog niets gezien waar ik op ga bieden maar wie weet komt er wat leuks voorbij.
Die nette plekken waar jij naartoe gaat vast wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je toch voor verzekerd?
hebben de meeste mensen niet echt, zie ons wetboekquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die hebben geen moreel kompas.
Beetje dom als je dat niet bent. Of je moet een drugslab hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nette plekken waar jij naartoe gaat vast wel.
Ik ben volgens mij vorige week bij de Ikea iets vergeten te scannen. Bedrag op de bon was een paar euro lager dan dat ik in mijn hoofd had en had ook een kar volquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen komen niet met het wetboek van strafrecht in aanraking hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben de meeste mensen niet echt, zie ons wetboek
"vergeten"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij vorige week bij de Ikea iets vergeten te scannen. Bedrag op de bon was een paar euro lager dan dat ik in mijn hoofd had en had ook een kar vol
Hmmmquote:
dat klopt, ik bedoel dan ook dat mensen wetten nodig hebben om zich te gedragenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mensen komen niet met het wetboek van strafrecht in aanraking hoor.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij vorige week bij de Ikea iets vergeten te scannen. Bedrag op de bon was een paar euro lager dan dat ik in mijn hoofd had en had ook een kar vol
Per ongeluk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst een labello met 100% stuko meegenomen
VUILE JATMOOSquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst een labello met 100% stuko meegenomen
Ja ik had wel een ophangsysteem dat ik niet had gekocht en ipv een plank, maar volgens mij was die plank niet zoveel goedkoper dan dat systeemquote:
Tuig dat je er bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel eens opgepakt voor diefstal #durfttezeggen
Come at me
ik ook. Maart 1989 een reep chocola bij de appie heijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Come at me
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Maart 1989 een reep chocola bij de appie heijn.
quote:
Weet je zeker dat je de juiste kar hebt meegenomen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had wel een ophangsysteem dat ik niet had gekocht en ipv een plank, maar volgens mij was die plank niet zoveel goedkoper dan dat systeem
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Come at me
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Maart 1989 een reep chocola bij de appie heijn.
quote:
Ja. Als ik nu boodschappen doe met krukken doe ik mijn rugtas op mijn buik en dan daar de dingetjes in. En die labello was helemaal naar beneden gezaktquote:
Gok niet dat iemand precies dezelfde kast op een karretje had gelegd, of ze hebben hier stiekem meegelezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de juiste kar hebt meegenomen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb wel eens een verkeersbord gestolen
quote:
quote:
ikea wordt wel echt veel gejatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok niet dat iemand precies dezelfde kast op een karretje had gelegd, of ze hebben hier stiekem meegelezen
Nouja je weet het nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok niet dat iemand precies dezelfde kast op een karretje had gelegd, of ze hebben hier stiekem meegelezen
Als je maar lang genoeg wacht dan komt de dood vanzelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben al tijdje aan het wachten op de doodstraf maar duurt zo lang pufpuf
[..]
ikea wordt wel echt veel gejat
die sonos was echt een ding want de duurdere paste in de doos van de goedkopere. Werd zoveel in die dozen gestopt daar. Ze wilden GPS tracking op die shit zetten maar na wat berekeningen over kosten toch voor gekozen om het niet te doen
dood en doodstraf is opzich een verschilquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg wacht dan komt de dood vanzelf
PICS!1111!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga mijn haar wassen. Laters.
ok, veel plezier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga mijn haar wassen. Laters.
Iedereen wordt geboren met een doodstrafquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dood en doodstraf is opzich een verschil
Oh ja ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb wel eens een verkeersbord gestolen
wat zeg jij nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen wordt geboren met een doodstraf
oh, waarom nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar durfde ik niet om te vragen.
?quote:
Eindresultaat is wel redelijk hetzelfde denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dood en doodstraf is opzich een verschil
netjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik ook![]()
in Duitsland met wat vrienden
Week later zijn we ze terug gaan hangen. Meteen een leuk dagje van gemaakt
Travelsnack #90
computers kunnen niet dom zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet tegen domme AI assistent van klarna praten, want betaling ging niet goed en volgens hun is er betaald. Terwijl ik niet eens in het ideal menu kwam.
Als zij vinden dat er betaald is, vind ik het goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet tegen domme AI assistent van klarna praten, want betaling ging niet goed en volgens hun is er betaald. Terwijl ik niet eens in het ideal menu kwam.
De code wel, die door mensen zijn geschreven welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
computers kunnen niet dom zijn
gr gr crack
Ik deed het niet expresquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
ikea wordt wel echt veel gejat
die sonos was echt een ding want de duurdere paste in de doos van de goedkopere. Werd zoveel in die dozen gestopt daar. Ze wilden GPS tracking op die shit zetten maar na wat berekeningen over kosten toch voor gekozen om het niet te doen
Er staat nu het wordt verwerkt. Waarom kan ik gewoon normaal een klantenservice bellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als zij vinden dat er betaald is, vind ik het goed.
Omdat mensen geld kosten en Klarna wil alleen geld verdienen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat nu het wordt verwerkt. Waarom kan ik gewoon normaal een klantenservice bellen
Waarom gebruik je Klarna?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gewoon omdat het kan.quote:
Ja, dan vraag je er ook om dat het fout gaat.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De code wel, die door mensen zijn geschreven wel
Zit mijn eigen job effe schut aan het zetten
Geloof je hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres
Had wel een doosje met kastpootjes per ongeluk laten vallen, heb ik alles uit dat doosje tussen de magazijnschappen vandaan gehaald en netjes bij een medewerker afgegeven.
ja idd @ESF1Gamer helemaal eigen schuld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je er ook om dat het fout gaat.
' waarom gaat het fout!?'quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je er ook om dat het fout gaat.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd @:esf1gamer helemaal eigen schuld.
net als een kort rokje aan doen. ook eigen schuld als ze je achtervolgen
Ja, ik heb mijn lolbroek en grapjas al weer aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
He wat flauw allemaal, is zeker vrijdag
ik mn humorrokquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lolbroek en grapjas al weer aan.
Tweede Kamer wil verbod op dat soort diensten.quote:
Lekker passief agressiefquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Geloof je hoorIkea had trouwens ook het beleid dat als je iemand iets zag jatten, je vriendelijk moest vragen of diegene een tas nodig had
![]()
![]()
Het was niet eens kapot, alleen maar uit de verpakking gevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat voelt zo naar he, iets kapot laten vallen, ook al is het perongeluk
Boel netjes op tijd betalen en dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil verbod op dat soort diensten.
En terecht. Die lui leven voor 40% van wanbetaling.
voor aankopen bij een fysieke winkel toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil verbod op dat soort diensten.
En terecht. Die lui leven voor 40% van wanbetaling.
Ik dacht dat ze het in meer winkels wilden gaan toe staan om op rekening te betalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
voor aankopen bij een fysieke winkel toch?
bij webwinkels willen ze het niet verbieden toch?
Jammer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
voor aankopen bij een fysieke winkel toch?
bij webwinkels willen ze het niet verbieden toch?
Dan niet nee, maar de industrie op zich bestaat nou niet bepaald uit liefdadigheid en iets toe te voegen aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boel netjes op tijd betalen en dan is er niks aan de hand.
ohja jij was al vakantie aan het vieren hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lolbroek en grapjas al weer aan.
Ooooooh, dan is het alleen maar aardig van jequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker passief agressief
[..]
Het was niet eens kapot, alleen maar uit de verpakking gevallen
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja jij was al vakantie aan het vieren he
[..]
dank u Ayatollahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die stelen handje eraf is wel een mooie eigenlijk, kunnen de normale mensen tenminste zien dat je een lage levensvorm bent
Ik bestel online als het kan ook het liefst met paypal die gekoppeld is aan mijn amex wat technisch gezien ook op rekening kopen is. Al die ik het vooral zo vanwege de verzekering, en omdat ik dan ook nog flying blue miles spaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boel netjes op tijd betalen en dan is er niks aan de hand.
Ik heb chocoladekruidnoten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je een oliebol om het te vieren
of iets anders lekkers
Neem anders nog een cup-a-soupje, als je wat flauwtjes bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
He wat flauw allemaal, is zeker vrijdag
Hele dure aankopen betaal ik met een creditcard of paypal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel online als het kan ook het liefst met paypal die gekoppeld is aan mijn amex wat technisch gezien ook op rekening kopen is. Al die ik het vooral zo vanwege de verzekering, en omdat ik dan ook nog flying blue miles spaar
oefquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb chocoladekruidnoten.
heb er al twee opquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neem anders nog een cup-a-soupje, als je wat flauwtjes bent
Omdat veel mensen gewoon achterlijke teringmongolen zijn die denken 'niet mijn winkel, niet mijn probleem' en niet eens de moeite nemen het even te melden. Als iemand anders ze er dan op wijst voelen ze zich gelijk aangevallen en krijg je dus zulke situatiesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit als klant in de ikea en toen liet iemand een kopje vallen en hij zette dat kopje terug en toen dacht ik 'ja maar dasnie tof'. Waardoor ik dat kopje pakte en zei 'kan gebeuren als je het laat vallen maar is wel aardig om het even aan te geven'. Oprecht niet passief agressief bedoeld overigensgewoon oprecht
nouja toen kwam die meneer van het kapotte kopje naar mij toe om me te bedanken. Dus ik weer 'hihaho no probleem' zegtie ineens 'KANKERHOER' want hij dat bedankje was super sarcastisch en ja, ik en sarcasme. En het ontging me ook even waarom die zo boos werd op mij omdat ik zijn kapotte kopje had weggebracht maar oke
En dan nog flauw?quote:
Nou ja het is een ernstige karakterfout, mensen die stelen zijn onbetrouwbaar en laag van moraal en dat merk je aan alles, vroeger maakten we ze gewoon doodquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat veel mensen gewoon achterlijke teringmongolen zijn die denken 'niet mijn winkel, niet mijn probleem' en niet eens de moeite nemen het even te melden. Als iemand anders ze er dan op wijst voelen ze zich gelijk aangevallen en krijg je dus zulke situaties
yes vrijdagquote:
Ideal gebruik ik het liefst zo min mogelijk eigenlijk, het liefste paypal of cc, en als dat niet kan dan achteraf betalen. Al is dat ook wel afhankelijk van het bedrijf, bij bol of zalando en dergelijke vind ik het prima om vooraf te betalen. Maar bij sommige wat minder bekende/vertrouwde webshops toch liever die extra 'zekerheid' dat je niet je geld kwijt bent mocht je het niet of kapot krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hele dure aankopen betaal ik met een creditcard of paypal.
Het meeste is toch met ideal of achteraf betalen.
Als ik het product binnen heb, dan betaal meestal gelijk de rekening.
beetje overdrevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Teh bubonic plague, you can get."
Maar wat nou als iemand je hart steelt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is een ernstige karakterfout, mensen die stelen zijn onbetrouwbaar en laag van moraal en dat merk je aan alles, vroeger maakten we ze gewoon dood
doos harten geven @Reccequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand je hart steelt?
ik heb het woord 'normaal' geschrapt uit mijn persoonlijke woordenboek, mensen bedoelen daar te veel verschillende dingen meequote:
Weet eigenlijk niet of de echte definitie van normaal 'gebruikelijk' of 'niet-raar' isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het wordt heel vaak verward met "gebruikelijk" om te beginnen.
zuigen wij je bij voorbaat al leeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook even een dutje doen. Morgen energie nodig
huehuequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zuigen wij je bij voorbaat al leeg?
Beetje sterkt hart klopt gewoon onvermoeibaar door na een lullig liefdesverdrietjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand je hart steelt?
Nou jij niet, daar pas ik wel voor op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zuigen wij je bij voorbaat al leeg?
Niet doen, dutjes maken van menig krijger een ploempe papzakquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook even een dutje doen. Morgen energie nodig
Prima prijsjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:23 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags
Volgende week bij de Plus
[ afbeelding ]
dat ik arm ben?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
De festiviteiten zijn begonnen![]()
https://www.facebook.com/share/r/Bzt23hpoS6jaRSoz/
Wat zie ik hier toch weer allemaal?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
De festiviteiten zijn begonnen![]()
https://www.facebook.com/share/r/Bzt23hpoS6jaRSoz/
dansende thaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zie ik hier toch weer allemaal?
Luie pik.quote:
Onder anderen. Destijd een van mij huisforaquote:
Oh leuk, katten!quote:
Oh nee dat is de kattenbak van Tsjernobyl.quote:
Die chat is goatedquote:
We hebben hier ook al genoeg matige acts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat is de kattenbak van Tsjernobyl.
Ga maar snel weer terug danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die chat is goatedlove voor mijn broeders no homo.
Haha nu ben ik wel benieuwd wat voor BBQ.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe bbq ophalen, hopelijk past ie in de auto
Samequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nu ben ik wel benieuwd wat voor BBQ.
Hmm, die zou je ook nog kunnen lijmenquote:
BGE?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Aaah eindelijk een kamado in huize Kwiwi?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Lijmen is wel een heel gedoe met zoveel stukjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, die zou je ook nog kunnen lijmenwordt ie misschien wel broos van maar heel het hart vervangen is meteen zo heftig
Nee een Weber, waar je dan ook een wok, pizzasteen, etc in kunt zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aaah eindelijk een kamado in huize Kwiwi?
Oh nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een Weber, waar je dan ook een wok, pizzasteen, etc in kunt zetten.
Nice, kun je zelfs s’winters nog wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een Weber, waar je dan ook een wok, pizzasteen, etc in kunt zetten.
achja, alles proberen toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:19 schreef Ama het volgende:
Gadverdamme. Er komt een chocolade letter met augurk bij de Jamin.
Hou ook van jou hoor sisquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar snel weer terug dan
Ja was ook het plan om in de winter te gebruiken. Met de nieuwe uitbouw in de tuin kan ie netjes droog staan, beetje outdoor keuken idee, zit ook een gaspit in voor sausjes e.d.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nice, kun je zelfs s’winters nog wel gebruiken.
Al was een kamado dan beter want goed geïsoleerd dat kost minder kolen en kun je de temp veel fijner regelen.
ik heb pas vakantie ergens in januari of februariquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb pas in december vakantie. Working like a goating boy
Lijkt me ook niet lekker nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
achja, alles proberen toch?
ze hebben bij de oliebollenkraam een dubai bol
Bij mij ligt het er eigenlijk aan. Of ik m’n onderzoek af heb voor januari of in december. Ik hoop december maar begin januari zal ook niet een ramp zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb pas vakantie ergens in januari of februari
Heel fijn ja, zo gezellig ‘s winters nog bbqen of buitenkoken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was ook het plan om in de winter te gebruiken. Met de nieuwe uitbouw in de tuin kan ie netjes droog staan, beetje outdoor keuken idee, zit ook een gaspit in voor sausjes e.d.
Het volgende zou een smoker zijn
Tijd gaat snel!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb pas vakantie ergens in januari of februari
Wel eens maar ik vind altijd na Oud en Nieuw de tijd een tijd traag gaan.quote:
en morgen de meetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
En vanavond ga ik misschien bier drinken met ranja, als ik er dan nog zin in heb.
Jij moet nog even onze uitkeringen bij elkaar ploeteren. Hup hup.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ja dat zijn jullie wel gewend natuurlijk
Kan je wel echt goed op grillenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar duizend euro voor een BBQ. Koekoek
Zal er eens naar kijken, eerst deze maar eens proberen deze winterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel fijn ja, zo gezellig ‘s winters nog bbqen of buitenkoken.
Maar koop nou een kamado daar kun je ook in roken. En bakken, en sudderen en pizza’s bakken en taarten en koekjes bakken. Of een kip garen, of groentes stoven.
vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eens maar ik vind altijd na Oud en Nieuw de tijd een tijd traag gaan.
dan bier met ranja?quote:
is dat echt heel anders dan de iets goedkopere merken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan je wel echt goed op grillen
Ja ik kijk er ook wel naar uit eigenlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wij premeeten! Zin om met je bij te kletsen.
Waarschijnlijk niet. Prijs kwaliteit is altijd een afvlakkende curvequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dat vervelend?
[..]
dan bier met ranja?zou het ergens wel grappig vinden als iemand dat zou bestellen in een restaurant
[..]
is dat echt heel anders dan de iets goedkopere merken?
Fijn! En ja man, gewoon fucking op het strand zijn met 20 graden. Eind oktober.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kijk er ook wel naar uit eigenlijk
We gaan wel wat later aan tafel denk ik want "de son in de see sien sakke"
Nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je april al vrij gevraagd?@:liesje1979
Napels is leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Wil in maart ook nog naar Napels voor anomaly dus zal volgende week mijn manager even lief aankijken.
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wij premeeten! Zin om met je bij te kletsen.
ja echt, 20 gradenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn! En ja man, gewoon fucking op het strand zijn met 20 graden. Eind oktober.
Was op het werk de gang aan het dweilen en dacht opeens: ja maar wacht even he? Fles is gewoon morgen in Scheveningen en zon en en en....Gelijk geappt.
Lol nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt, 20 graden![]()
![]()
Ga je nog even de zee in?
Zonsondergang 18:24quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kijk er ook wel naar uit eigenlijk
We gaan wel wat later aan tafel denk ik want "de son in de see sien sakke"
Is de zee niet koud nu?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt, 20 graden![]()
![]()
Ga je nog even de zee in?
koud is relatiefquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! We zullen je wel een fotootje appen ok?
Oh meen je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee op ongeveer zijn warmste gok ik.
Dan wordt het weer eens tijd ja..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga voor het eerst in 30 jaar ofzo het strand van NL weer eens zien.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan wordt het weer eens tijd ja..
Wel karig dat het dan op Scheveningen is. Niet het mooiste strand van Nederland. Zelfs niet van Den Haag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga voor het eerst in 30 jaar ofzo het strand van NL weer eens zien.
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest en aangezien ik er morgen niet bij ben gaat dat ook nog even duren ook..quote:
🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel karig dat het dan op Scheveningen is. Niet het mooiste strand van Nederland. Zelfs niet van Den Haag.
Welk strand vind je het mooist?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel karig dat het dan op Scheveningen is. Niet het mooiste strand van Nederland. Zelfs niet van Den Haag.
kun je toch uitzetten verrekte mukolquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef mschol het volgende:
MS teams dat zo nodig moet opstarten als de pc start
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende week om deze tijd is het pikkedonker
het stond er nooit op.. toen opeens wel..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je toch uitzetten verrekte mukol
Tss, die programma's worden steeds brutalerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
het stond er nooit op.. toen opeens wel..
uitgezet..
en nu komt hij toch weer terug..
wat blijkt: weer een andere install die ongevraagd is geinstalleerd
als het goed is nu allemaal verwijderd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende week om deze tijd is het pikkedonker
DE ZONquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
brand? een alien? een uil? geld? de duivel?
De ondergaande zonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
brand? een alien? een uil? geld? de duivel?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE ZON![]()
De moeder van al het leven
OOOOOOOHquote:
In Den Haag de uiterste delen, dus Zwarte Pad en verder en Kijkduin richting de Zandmotor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welk strand vind je het mooist?
Ik weet niet of ik nou echt voorkeuren heb voor stranden hoor. Meeste komen toch neer op zand + zee. Type volk vind ik wel belangrijk
Maarmaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOH
oh damn hahaha die kon ik echt niet plaatsen
Het is dat ik net een vergelijkbaar plaatje uit het raam zag hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOH
oh damn hahaha die kon ik echt niet plaatsen
Hmm ja ok, ik kom eigenlijk alleen op die strandenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag de uiterste delen, dus Zwarte Pad en verder en Kijkduin richting de Zandmotor.
De Zeeuwse stranden vind ik het mooist. Groot en stil.
quote:
heb jij ook zo'n rode bol nu?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dat ik net een vergelijkbaar plaatje uit het raam zag hieren in het echt is het veel beter te zien
Doe je goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja ok, ik kom eigenlijk alleen op die strandenmaar is het strand daar tussen dan minder diep oid zeg maar?
Blijft een mooi nummerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS DRIVING ME MAD GOING OUT OF MY HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
ALL THE THINGS SHE SAID ALL THE THINGS SHE SAID RUNNING THROUG MY HEAD
liedje voor @:recce om lekker op mee te huilen
Ja volk is wel belangrijk. En bij die uiteinden heb je vaak de hondstranden en dat is fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je goed.Ook qua volk wat er komt.
Die stranden zijn minder diep dan in Zeeland ja.
jaquote:
jamaartje is een trauma van mn ouders aan mij, ik probeer hem positief om te draaienquote:
Nu is die onder, maar net wel jaquote:
ALL THE THINGS SHE SAID ALL THE THINGS SHE SAID RUNNING THROUG MY HEADquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS DRIVING ME MAD GOING OUT OF MY HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
ALL THE THINGS SHE SAID ALL THE THINGS SHE SAID RUNNING THROUG MY HEAD
liedje voor @:recce om lekker op mee te huilen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
ALL THE THINGS SHE SAID ALL THE THINGS SHE SAID RUNNING THROUG MY HEAD![]()
![]()
solo naar solo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
Hopelijk geen irritante kinderen straks in de trein.
quote:
Dag zonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is die onder, maar net wel ja
*doet dramatisch meequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
![]()
Kom terug naar de stoere mannenkant, wij zeiken en huilen niet om vrouwen maar gaan slechts op zoek naar het volgende mooie meskequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
![]()
gelukkig wel zeg, was mij een partij aan het verblindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is die onder, maar net wel ja
Maar om ál het andere zeik je en huil jequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom terug naar de stoere mannenkant, wij zeiken en huilen niet om vrouwen maar gaan slechts op zoek naar het volgende mooie meske
Maar ik wil deze.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom terug naar de stoere mannenkant, wij zeiken en huilen niet om vrouwen maar gaan slechts op zoek naar het volgende mooie meske
Dat is heel leuk jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef Ama het volgende:
Ik heb op sommige plekken buiten de eerste kerstverlichting ook al gespot.
quote:
Poah US pik je dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar om ál het andere zeik je en huil je
Klinkt niet als de beste deal
SMACK THAT BITCH UP !!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
![]()
quote:Iceland’s economy is outperforming most European peers after the nationwide introduction of a shorter working week with no loss in pay, according to research released Friday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |