SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Weer app op mobiel zegt 16 gradenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Frisjes bij jou love!
Gaat het niet veel warmer worden daar vandaag?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed, zal zo even een foto maken. Schiet al lekker op, nog 500 plaatjes te gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen KW hoe staat het met het bouwwerk?![]()
![]()
O hier begint de vakantie na vandaag pas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh niks concreets nog. De vakantieweek is weer voorbij gevlogen.
Misschien even naar een vriendin of poolen met zoon.
Bedenk me nu dat hij nog huiswerk moet maken
Altijd tot het laatste wachten met huiswerk he
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi hoi KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja deed ik ook, maar mobiel gaat het iets minder snel dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneller zijn dan had je zelluf kunnen openen![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed, zal zo even een foto maken. Schiet al lekker op, nog 500 plaatjes te gaan.dat schiet op
![]()
Benieuwd hoe het nu uitziet.Smile, it's free therapy.![]()
Zo lekker hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch al warmer dan 13![]()
Vandaag max 20 hier morgen 21 zelfs![]()
Ja wij zijn de eerste regio dit jaar met schoolvakanties.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier begint de vakantie na vandaag pas.
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste moment
Moet zeggen zijn gewone huiswerk maakt hij in de les of na school meteen in het studiecentrum.
Hij moet nog een tekening voor een punt afmaken...Smile, it's free therapy.![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier begint de vakantie na vandaag pas.
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste momentWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja en dat voor eind oktoberquote:![]()
sowieso veel geluk gehad hier met het weer met de oktoberfeesten afgelopen week![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is nog te overzien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wij zijn de eerste regio dit jaar met schoolvakanties.
Moet zeggen zijn gewone huiswerk maakt hij in de les of na school meteen in het studiecentrum.
Hij moet nog een tekening voor een punt afmaken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kunnen ze echt vakantie vieren, klaar is klaarquote:
Vaak als het aan het eind nog moet is het zo gemopperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat schiet op
![]()
Benieuwd hoe het nu uitziet.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: