Dat heeft ze toch maar gehaald. Mooi mens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:31 schreef bartrid het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/cp8k931j423o
Marianne Faithful. 78.
Ik dacht ook dat ze al veel ouder was inmiddels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Toen the memory remains uitkwam, had ik het gevoel dat Marianne Faithfull al echt wel een eind in de zeventig was. Ze was dus rond de vijftig, jonger dan dat ik nu ben. Maar daar ken ik haar dus wel van, dat ene liedje...
Na na-nana na na...quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach marianneundefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Ze zat bij KINK toen ook gewoon in haar broek te pissen bij een interview, dus die aanname was niet zo vreemd. Het beste was er toen al uitgeleefd...quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Toen the memory remains uitkwam, had ik het gevoel dat Marianne Faithfull al echt wel een eind in de zeventig was. Ze was dus rond de vijftig, jonger dan dat ik nu ben. Maar daar ken ik haar dus wel van, dat ene liedje...
Debbie Harry is ouder bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze al veel ouder was inmiddels.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:15 schreef Toby56 het volgende:
Ze kan nu 'boven' bijpraten met Anita Pallenberg.
Mijn favoriete latere werk van haar was de samenwerking met Joe Jackson. Geweldige doorleefde stem waarbij ik me niemand anders kan voorstellen die dat nummer van zoveel lading kan voorzien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:31 schreef bartrid het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/cp8k931j423o
Marianne Faithful. 78.
Net mooi lang interview gezien op de BBC. Wat een tof wijf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef Ulx het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:28 schreef Ulx het volgende:
Bob Bennett, originele drummer van garagerock pioniers The Sonics.
Nieuws kwam via hun FB account, meer details heb ik niet.
Ik zie het nu ook. Vooral de datum her en der.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:19 schreef bartrid het volgende:
Kan nog weinig nieuws vinden, maar Mike Ratledge van Soft Machine is overleden volgens z'n wikipedia pagina:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Ratledge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop