SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
De spanning en geilheid van een verse relatie vindt je toch niet meer terugquote:
krijg dimmy welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is tijd voor je pilletje volgens mij.
Dat is het doel ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Acteren is niet mijn sterkste punt
Dit klinkt wel weer een beetje sad Koen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De spanning en geilheid van een verse relatie vindt je toch niet meer terug
Zijn toch best wel wat mensen die om juist die reden geen lange relaties willenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt wel weer een beetje sad Koen.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn toch best wel wat mensen die om juist die reden geen lange relaties willen
Moet je maar net zin in hebben nog zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat lees je wel eens. Ik weet niet wie bedacht heeft dat dat werkt maar nee.
Je krijgt er iets anders voor terugquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, zij vinden dus dat ze wat gemist hebben en vinden dat reden genoeg om hun leven minder mooi te vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je maar net zin in hebben nog zeg.
Het is ook altijd een beetje sneu als ik bejaarden rond zie stuiteren van seksuele frustratie die zelf denken wat feestjes gemist te hebben in het leven, dat is zonde van een mooi leven
Dit kan ik echt niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoeken![]()
Ik geloof zeker dat dat lollig kan zijn hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoeken![]()
Solo woont ook 120 km verderop. Niet zo huilen over afstand hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg iemand uit Den Helder in de app. Die heeft wel een hele grote range
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt er iets anders voor terug
Zoveel "rijker" in het leven ben je ook weer niet als je de halve wereld gewipt hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, zij vinden dus dat ze wat gemist hebben en vinden dat reden genoeg om hun leven minder mooi te vinden
Sleur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt er iets anders voor terug
Nou ja zo raak je dus niet in een sleur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat dat lollig kan zijn hoor.Maar niet om weer de spanning in de relatie te halen zeg maar.
Misschien kom je toch ooit iemand tegen zonder op te zoek zijn.quote:
Tsja nog steeds, zij vinden het een gemis. Maar krampachtig iets gaan zoeken wat je 50 jaar terug had moeten doen is ook een matige oplossingquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel "rijker" in het leven ben je ook weer niet als je de halve wereld gewipt hebt.
Ik zou alleen moeten lachen en er totaal niet geil van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja zo raak je dus niet in een sleur.
Ja dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou alleen moeten lachen en er totaal niet geil van worden
van de 3 die ik ooit ben tegen gekomen waar mn hart harder van ging kloppen waren er 2 bezet en bij de derde waren we beiden te jong voor iets wat een relatie genoemd kon wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je toch ooit iemand tegen zonder op te zoek zijn.Maar als je het zo ook allemaal prima vind is dat natuurlijk ook helemaal goed.
Aahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
van de 3 die ik ooit ben tegen gekomen waar mn hart harder van ging kloppen waren er 2 bezet en bij de derde waren we beiden te jong voor iets wat een relatie genoemd kon worden
ach, als ik er zo op terug kijk is het maar beter zoquote:
Wij komen wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, als ik er zo op terug kijk is het maar beter zo
ik zal wel iemand inhuren om te huilen op mn crematie
is er tenminste iemand![]()
Liesjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja en shout out naar mijn liefste @:Kwiwi .
Goedemorgen.
Dit is een kistquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is kut![]()
Hier is een fruit/theemand voor je![]()
[ afbeelding ]
huismiddeltje van omaquote:
Dat is gewoon weer een excuus van oma om aan de drank te gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 05:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
huismiddeltje van oma
Hoe maak je een grog? Grog is een oud huismiddel wat vroeger vaak gedronken werkt om griepklachten te verminderen. In een echte grog zit alcohol en aangezien van alcohol de lichaamstemperatuur iets daalt, kan dit effect hebben op koorts. Vroeger was het de gewoonte om een grog te nemen tegen griep, tegenwoordig vertrouwt men eerder op moderne medicijnen. Toch is het recept voor grog niet verloren gegaan.
Het recept om grog te maken bestaat al sinds het jaar 1740. Het werd officieel in gebruik genomen bij de Royal Navy en het werd gepresenteerd als een zogenaamd paardenmiddel. Om zelf een grog te maken (en te drinken) moet je 18 jaar of ouder zijn, want er zit alcohol in. Het wordt gedronken tegen griep en bij verkoudheid. Hoe goed het werkt is discutabel. Grogs werden in beginsel gedronken door piraten op zee. Of het echt helpt kunt u het beste aan de huisarts vragen. Grogs bevatten de volgende ingrediënten:
Sterke drank, zoals cognac of rum
gekookt water
citroen
suiker of honing
Sherrylipsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 06:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer een excuus van oma om aan de drank te gaan.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 05:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
huismiddeltje van oma
Hoe maak je een grog? Grog is een oud huismiddel wat vroeger vaak gedronken werkt om griepklachten te verminderen. In een echte grog zit alcohol en aangezien van alcohol de lichaamstemperatuur iets daalt, kan dit effect hebben op koorts. Vroeger was het de gewoonte om een grog te nemen tegen griep, tegenwoordig vertrouwt men eerder op moderne medicijnen. Toch is het recept voor grog niet verloren gegaan.
Het recept om grog te maken bestaat al sinds het jaar 1740. Het werd officieel in gebruik genomen bij de Royal Navy en het werd gepresenteerd als een zogenaamd paardenmiddel. Om zelf een grog te maken (en te drinken) moet je 18 jaar of ouder zijn, want er zit alcohol in. Het wordt gedronken tegen griep en bij verkoudheid. Hoe goed het werkt is discutabel. Grogs werden in beginsel gedronken door piraten op zee. Of het echt helpt kunt u het beste aan de huisarts vragen. Grogs bevatten de volgende ingrediënten:
gekookt water
citroen
suiker of honing
Daarom neem ik vaak beerenburg als ik flink verkouden ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 05:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
huismiddeltje van oma
gekookt water
citroen
suiker of honing
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Laatste dagje, dan vakantie.
zijn het dan de kruiden of de alcohol?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Daarom neem ik vaak beerenburg als ik flink verkouden ben.
Kruiden met alcoholquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn het dan de kruiden of de alcohol?
Nee, dat is Underbergquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Beerenburg zijn toch die hele kleine flesjes?
Ja, die hartjes zijn echt onmogelijke zoet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recce Hey Recs, ben je al misselijk van de hartjes? Zo lief van @:Sascha. Hopelijk voel je je al wat beter. Kut is het he?
Maar weet je? Over een tijdje (100 jaar ofzo.) worden het mooie herinneringen.
Vond het een leuk gesprek vanavond hier.
Nee. Je hebt liter flessen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Beerenburg zijn toch die hele kleine flesjes?
ik ben voor mijn doen echt laatquote:
Hier ligt altijd jagermeister koud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:12 schreef gianni61 het volgende:
Mn vader had vroeger ook altijd een fles Sonnema Beerenburg koud staan, maar die gewoonte heb ik toch niet van hem overgenomen
dat spul krijg ik niet meer weg sinds ik daar 1x heel erg ziek van ben geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt altijd jagermeister koud.
dat dronk ik vroeger ook best wel eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat heb ik jaren terug met Amaretto gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat spul krijg ik niet meer weg sinds ik daar 1x heel erg ziek van ben geweest
dat heb ik nooit echt gedronken geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik jaren terug met Amaretto gehad
Scheelt wel in aow en zorgkostenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Geen wonder dat mensen vroeger de 40 amper haalden, alcohol drinken bij griep kan simpelweg dodelijk zijn, vandaar de naam grog ook denk ik
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Scheelt wel in aow en zorgkosten
Lijkt me ook eerder iets tegen scheurbuikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Geen wonder dat mensen vroeger de 40 amper haalden, alcohol drinken bij griep kan simpelweg dodelijk zijn, vandaar de naam grog ook denk ik
quote:Grogs werden in beginsel gedronken door piraten op zee.
quote:Citroen
Wel opeten toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geld terug gekregen van Picnic voor de beschimmelde yoghurt.
Standaarddrinkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog duizendmaal excuus en een gratis boodschappenpakket?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geld terug gekregen van Picnic voor de beschimmelde yoghurt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog duizendmaal excuus en een gratis boodschappenpakket?
Matigquote:
plastic zakjes zonder boodschappen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MatigAls je soms ziet wat Fles daar allemaal gratis krijgt
Volgens mij is dit 2e hands lingerie van overleden mensenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zal wel bij UitStraling thuis zijn
ook wel veel stof.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is dit 2e hands lingerie van overleden mensen
Van die aan elkaar genaaide big bags van omaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is dit 2e hands lingerie van overleden mensen
quote:
Zo'n campingtent waarin oma dacht nog wat drupjes uit opa te krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die aan elkaar genaaide big bags van oma
wat heb jij vannacht gedaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker in vrouwelijk ondergoed ...
Ieder zn kink..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker betaald gescheten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
TMIquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zo'n campingtent waarin oma dacht nog wat drupjes uit opa te krijgen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:There have been too many recent activation attempts from this account or Internet address. Please wait and try your product code again later.
Hoezo weggestuurd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ben weggestuurd, deze zitten hier ook vlak naast ons
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het geen tosti
[..]
nooit te vroeg
prima dan heb ik zin in een geen-tostiquote:
Zijn vega vleesvervangers een beetje goed in een tosti? Vega salami ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zonder ham
[..]
ja maar voelt nog vroeg
non playable character?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Leuke NPC gesprekken op Teams
Gelukkig weekend over een uur
Ik wel voor deze keer.quote:
dat is wel fijn, altijd wat anders te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:45 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje de vliegende keeper in dit bedrijf
rip bankrekening.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
straks eens rekeningen betalen die nog openstaan..
Vind ik niks toevoegen. Natural of met een tomaatje oidquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn vega vleesvervangers een beetje goed in een tosti? Vega salami ofzo?
valt opzich nog wel mee, dat is pas na de eerste weer zo..quote:
quote:
Er bestaan leukere activiteiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
Mijn Amex doet deze maand auw, zit nog het laatste weekje van de vakantie, een ipad en een bezoekje aan de Ikea bijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
quote:
aii..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Amex doet deze maand auw, zit nog het laatste weekje van de vakantie, een ipad en een bezoekje aan de Ikea bij
Kun jij aan @ESF1Gamer nog even uitleggen hoe jij altijd gratis zooi bij de picnic krijgt?quote:
Als jij gewoon even van de LSD afblijft want daar is gewoon niets van waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij aan @:ESF1Gamer nog even uitleggen hoe jij altijd gratis zooi bij de picnic krijgt?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon even van de LSD afblijft want daar is gewoon niets van waar.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg vandaag sms van ikea dat bezorgen mislukt was terwijl ze maandag zouden komen. Maar ze komen alsnog maandag. denk autmagisch bericht
Zit aan de antibiotica en ibuprofen hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon even van de LSD afblijft want daar is gewoon niets van waar.
Heet het zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit aan de antibiotica en ibuprofen hoor
Fles roosterenquote:
We waren vandaag in een cafe en haar hadden ze 2 hele jongen kittens die ze hadden geredquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kittensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren vandaag in een cafe en haar hadden ze 2 hele jongen kittens die ze hadden gered
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cafe heet ook de fat cat cafe. Ze waren zomaar binnen gelopen.
Toffe beestjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren vandaag in een cafe en haar hadden ze 2 hele jongen kittens die ze hadden gered
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toffe beestjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En mopshonden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
had gelezen dat de kamer naakte poezen wil verbieden
Ja dat lijkt me ook niks. Furballs gonna furquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
en die met de flap oortjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Alle vrouwen weer zoals god het heeft geschapen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
mijn vuilnisbak heeft wat mops, maar ook wat chihuahua dus daardoor heeft het nog iets aan neusquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle vrouwen weer zoals god het heeft geschapen.
Krijg je de zedenpolitie op bezoek.
je zou toch verwachten dat ze je eten eerst even bakken en niet zomaar levend op tafel zettenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ze vinden dat geheid van die mopshondjes zelfs schattigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en die met de flap oortjes
maar ze hebben ook al de doorfok van honden met platte neus aan banden gelegd
erg dat het nodig is om mensen te vertellen dat ze niet iets moeten doen dat leidt tot een dier in lijden maar ach
hoe dan :Squote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze vinden dat geheid van die mopshondjes zelfs schattig
dat vind ik toch zo raar
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze vinden dat geheid van die mopshondjes zelfs schattig
dat vind ik toch zo raar
Heb je ze meegenomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pssstquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe ze zo'n wet willen hanteren
nee thanksquote:
Dat heeft mijn 'tandarts' wel aan de 'apotheker' doorgegeven jaquote:
Gemiste kans ditquote:
Hmmquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft mijn 'tandarts' wel aan de 'apotheker' doorgegeven ja
net was uit het ene raam een strakblauwe lucht en aan het andere raam regende hetquote:
Oh dat is altijd wel raar/grappig ja. Hadden dat ook keertje toen we met de familie ergens gingen eten. Ik stond achter het restaurant droog te roken en voor was het aan regenen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net was uit het ene raam een strakblauwe lucht en aan het andere raam regende het
Mooi. Dan kan ik morgen weer een stukje fietsen.quote:
Ik klink meer als een stervende zeehond af en toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn hoesten is wel minder alleen soms heb ik nog van die hoestbuien. Dan klink ik als een brommer die niet wil starten.
quote:
Oke misschien anders geformuleerd:quote:
Hier een waterig zonnetje. Schijnt vanmiddag nog wel beter te worden.quote:
Wat voor soep?quote:
Bij vragen kun je me bereiken op het nummer van Uitstraling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik een mail van een collega staat mijn zakelijke mobiele nummer in zijn handtekening, eeeuhm
Ja deze jongeman ga ik eens pijnlijk en erg traag doodmaken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij vragen kun je me bereiken op het nummer van Uitstraling.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:53 schreef Crack_ het volgende:
De pompoensoep van cup-a-soep vind ik geen aanrader![]()
slim van die collegaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik een mail van een collega staat mijn zakelijke mobiele nummer in zijn handtekening, eeeuhm
Het is nog geen vier uur!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga hem nu pakken, met stukjes oude kaas nomnomnom. Tauge vind ik ook heerlijk door de champignonsoep maar heb ik niet in huis.
Champignonsoepquote:
quote:
Kijk nog een groot voordeel van echte soep. Dat kan de hele dag doorquote:
mogelijk heeft hij jouw handtekening gekopieerd toen hij een handtekening ging instellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
"Zo Henkie, bel je eigen nummer eens en kijk eens wie er opneemt?"
Of hij heeft de functie van secretaresse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
mogelijk heeft hij jouw handtekening gekopieerd toen hij een handtekening ging instellen
Dit. En eigenlijk ook niks wat nu nog af moet voor mijn weekje vrij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Voor de laatste keer ooit contributie aan de biljetjesclub betaald vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Zo voelt het anders welquote:
Wat is de definitie van echte soep?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Champignonsoep
Maar wel gewoon echte soep, in een soepkom
Eentje die niet begint als poeder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo voelt het anders wel
[..]
Wat is de definitie van echte soep?
hahahahaquote:Vanaf maandag 4 november zal ik, indien gewenst, op je mail reageren.
geen enkele soep begint zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje die niet begint als poeder.
oh ja, ik ga ook mn afwezigheidsassistent eens aanzwengelenquote:
Ik om 17.00quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik ga ook mn afwezigheidsassistent eens aanzwengelen
Mja, sommige mails zijn zo bagger. Als je mailbox dan al heel veel is, dan heb ik ook minder zin om daar op te reageren. Vooral van die mails waarin iemand volgens mij een vraag wil stellen, maar die vraag niet stelt en gewoon iets mededeeldquote:
'vakantie yolo dikkie doei' is mijn afwezigheidsberichtquote:
Oh, is het dan niet Uit stof zijt gij geschapen, en tot soep zult u wederkeren. ?quote:
Ik had voorheen wel dat ik vakantie had van dan tot dan. Maar nu gewoon dat ik afwezig ben en op welke datum ik weer terug ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'vakantie yolo dikkie doei' is mijn afwezigheidsbericht
en de jouwe?
"Wat je vraag ook is, het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'vakantie yolo dikkie doei' is mijn afwezigheidsbericht
en de jouwe?
Hmmm, op deze manier kan het wel denk ik. Als je stof als heel globaal 'we zijn allemaal stofjes op het universum' ziet ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het dan niet Uit stof zijt gij geschapen, en tot soep zult u wederkeren. ?
ohja samequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had voorheen wel dat ik vakantie had van dan tot dan. Maar nu gewoon dat ik afwezig ben en op welke datum ik weer terug ben.
Lol ja, 'hallo ik had je gisteren een mail gestuurd'quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wat je vraag ook is, het antwoord is nee.
Krijg de pest,
Fles.
PS: Maandag ben je de eerste.
PPS: Nee tuurlijk niet, jullie kunnen niet allemaal de eerste zijn.
PPPS: Bekijk het maar."
Of mensen die een gerrietje doen. Vrijdagavond 21:30 een mail sturen, en maandagochtend 05:30 "ik heb nog geen reactie gehad, wanneer ga je hiernaar kijken?"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol ja, 'hallo ik had je gisteren een mail gestuurd'
ja hallo, samen met jou nog 30482093 anderen
Het Gerda meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:59 schreef Karzai het volgende:
Joe Joe wij rijden net de gotthard tunnel in en verblijven voor onze verdiende rust 10 dagen aan het gerda meer
Voor dringende vragen kunt u dit mobiele nummer bellen.
* inserts nummer uitstraling
ik begin trek te krijgen in een Mars desertquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zin in die pasta van gisteren weer maar het is nog vroeg.
Niet te verwarren met het Gerrie meer. Wat een mooie manier is om de inhoud van CL haar toiletpot te omschrijven na een avond schransen tijdens een FOK! meet.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin trek te krijgen in een Mars desert
Nog leuke plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo mooi geweest. laptop dicht, telefoon uit. Tijd voor weekend
Morgenavond naar N8vdN8. En verder F1 en voetbal kijken. Morgen overdag misschien ook nog wel een rondje fietsen.quote:
hahaha ja, prachtigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mensen die een gerrietje doen. Vrijdagavond 21:30 een mail sturen, en maandagochtend 05:30 "ik heb nog geen reactie gehad, wanneer ga je hiernaar kijken?"
engelandsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
O was I but a hostage
then stood always my meal ready
then I could always play cards
and never had to wash the dishes
xDquote:“The bad news is that I’m out of office. The good news is that I’m out of office.”
En dan rustig zeggen "ik wist niet dat je er niet was dus wat mij betreft ligt dit nu al twee weken stil WAAROMHOE"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |