SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
De spanning en geilheid van een verse relatie vindt je toch niet meer terugquote:
krijg dimmy welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is tijd voor je pilletje volgens mij.
Dat is het doel ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Acteren is niet mijn sterkste punt
Dit klinkt wel weer een beetje sad Koen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De spanning en geilheid van een verse relatie vindt je toch niet meer terug
Zijn toch best wel wat mensen die om juist die reden geen lange relaties willenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt wel weer een beetje sad Koen.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn toch best wel wat mensen die om juist die reden geen lange relaties willen
Moet je maar net zin in hebben nog zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat lees je wel eens. Ik weet niet wie bedacht heeft dat dat werkt maar nee.
Je krijgt er iets anders voor terugquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, zij vinden dus dat ze wat gemist hebben en vinden dat reden genoeg om hun leven minder mooi te vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je maar net zin in hebben nog zeg.
Het is ook altijd een beetje sneu als ik bejaarden rond zie stuiteren van seksuele frustratie die zelf denken wat feestjes gemist te hebben in het leven, dat is zonde van een mooi leven
Dit kan ik echt niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoeken![]()
Ik geloof zeker dat dat lollig kan zijn hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk. Gewoon een doen alsof jullie allebei een totaal ander persoon zijn. Soms spreken we af in een hotelbar of een feestje en dan heeft mijn dinnetje een pruik en totaal ander uiterlijk en dan moet ik haar zoeken![]()
Solo woont ook 120 km verderop. Niet zo huilen over afstand hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg iemand uit Den Helder in de app. Die heeft wel een hele grote range
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt er iets anders voor terug
Zoveel "rijker" in het leven ben je ook weer niet als je de halve wereld gewipt hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, zij vinden dus dat ze wat gemist hebben en vinden dat reden genoeg om hun leven minder mooi te vinden
Sleur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je krijgt er iets anders voor terug
Nou ja zo raak je dus niet in een sleur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat dat lollig kan zijn hoor.Maar niet om weer de spanning in de relatie te halen zeg maar.
Misschien kom je toch ooit iemand tegen zonder op te zoek zijn.quote:
Tsja nog steeds, zij vinden het een gemis. Maar krampachtig iets gaan zoeken wat je 50 jaar terug had moeten doen is ook een matige oplossingquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel "rijker" in het leven ben je ook weer niet als je de halve wereld gewipt hebt.
Ik zou alleen moeten lachen en er totaal niet geil van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja zo raak je dus niet in een sleur.
Ja dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou alleen moeten lachen en er totaal niet geil van worden
van de 3 die ik ooit ben tegen gekomen waar mn hart harder van ging kloppen waren er 2 bezet en bij de derde waren we beiden te jong voor iets wat een relatie genoemd kon wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je toch ooit iemand tegen zonder op te zoek zijn.Maar als je het zo ook allemaal prima vind is dat natuurlijk ook helemaal goed.
Aahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
van de 3 die ik ooit ben tegen gekomen waar mn hart harder van ging kloppen waren er 2 bezet en bij de derde waren we beiden te jong voor iets wat een relatie genoemd kon worden
ach, als ik er zo op terug kijk is het maar beter zoquote:
Wij komen wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, als ik er zo op terug kijk is het maar beter zo
ik zal wel iemand inhuren om te huilen op mn crematie
is er tenminste iemand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |