SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan moeten die externe verkopers ook meewerken
das idd wel een optiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externen
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt luiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externen
Ik bemerk weinig levensvreugde bij je momenteelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]dat is het enige wat in je op kan komen he?
tja, krijg je he, op een emotieloze muur van tekstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bemerk weinig levensvreugde bij je momenteel
makkelijkste winst maken heeft ahold delhaize goed in de smiezenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt lui
Ik denk dat je dit proefondervindelijk zou moeten onderzoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De woeste hoeve is een gehucht bij Apeldoorn of een sexboerderij in Groningen.
Zoek de 10 verschillen?
ze hebben gewoon van amazon afgekekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijkste winst maken heeft ahold delhaize goed in de smiezen
Ja klopt, zie je ook op de AH site vaak genoeg dat de beschrijvingen kant noch wal raken, luie Aholdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt lui
Is ze jouw secret feeder?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had eerder een keer een kilo paaseitjes van @:sacha gekregen.
quote:
het is ook een restaurant trouwensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De woeste hoeve is een gehucht bij Apeldoorn of een sexboerderij in Groningen.
Zoek de 10 verschillen?
Niet zo’n zin om een gehucht bij apeldoorn te bezoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit proefondervindelijk zou moeten onderzoeken.
Een seksboerderij lijkt je wel wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet zo’n zin om een gehucht bij apeldoorn te bezoeken.
zoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, zie je ook op de AH site vaak genoeg dat de beschrijvingen kant noch wal raken, luie Ahold
Anale seks met dode dieren,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een seksboerderij lijkt je wel wat?
In deze dingen kan je je goed misselijk eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had eerder een keer een kilo paaseitjes van @:sacha gekregen.
Zat ook nog te denken aan hoe ik gisteren de antibiotica heb geregeld met de tandarts via de sms die wel even een receptje naar de apotheker zou sturen. Als je die berichten zo terug leest lijkt het ook alsof het codetaal van een dealer isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, meer een soort dealer. Ik moet steeds naar louche plekken om het op te halen.
Ja, maar ja, dan heb ik wel minder last van liefdesverdriet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
In deze dingen kan je je goed misselijk eten.
Aaahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dan heb ik wel minder last van liefdesverdriet.
Whehe, heb je geluk gehad dat ze je niet afluisteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat ook nog te denken aan hoe ik gisteren de antibiotica heb geregeld met de tandarts via de sms die wel even een receptje naar de apotheker zou sturen. Als je die berichten zo terug leest lijkt het ook alsof het codetaal van een dealer is![]()
En rondstuiteren van alle suikers die er in zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare mensen die Tukkers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou in de achterhoek?
Ik was vergeten dat ze bestonden, ineens zin aan….quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
In deze dingen kan je je goed misselijk eten.
een smsje maakt geen geluidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, heb je geluk gehad dat ze je niet afluisteren.
Oh noes!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Na zo'n verpakking heb je minstens diabetes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En rondstuiteren van alle suikers die er in zitten [ afbeelding ]
Ook al jaren niet meer op, maar kan zo de smaak omhoog halenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze bestonden, ineens zin aan….
Ik krijg nu zin om zo'n zak snoep te scheppen met allemaal dingen en dan ook met dit erin.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze bestonden, ineens zin aan….
Ja zelfde, gek is datquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer op, maar kan zo de smaak omhoog halen
Of heel de nacht aan de schijterij van alle conserveermiddelenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Na zo'n verpakking heb je minstens diabetes.
Lang geleden dat ik snoep heb geschept bij de kruidvat, doen mensen dat eigenlijk nog?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin om zo'n zak snoep te scheppen met allemaal dingen en dan ook met dit erin.
Daar zit iedereen met zijn vuige fikken vol poep bacteriën in te graaienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snoep heb geschept bij de kruidvat, doen mensen dat eigenlijk nog?
Ja maar snoep van de Kruidvat koop ik nooit want ligt er altijd zolang voor mijn idee. Breek altijd bijna halve vullingen op snoepjes die zacht horen te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snoep heb geschept bij de kruidvat, doen mensen dat eigenlijk nog?
Ik heb dit als beltoon maar mijn telefoon staat bijna altijd op stil tenzij ik belangrijke telefoon verwacht:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier überhaupt nog mensen met een beltoon trouwens?
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar zit iedereen met zijn vuige fikken vol poep bacteriën in te graaien![]()
Volgens mij heb ik Armin met blablabla, maar dat zou ik moeten testen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dit als beltoon maar mijn telefoon staat bijna altijd op stil tenzij ik belangrijke telefoon verwacht:
Dat is een leuk liedje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Armin met blablabla, maar dat zou ik moeten testen.
Hier ook al jaaaren op stil.
Zou niet eens weten hoe ik er een andere op moet zetten buiten de standaard beltoontjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Ja hoor; maar gooi ook dingen uit huis die slecht voor je zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een beetje een afwijkende tik. Al jaren kijk ik naar supplementen die je fitter, gezonder, anti aging maken.
Maar wel met vlagen, multi neem ik wel altijd en een B vit mix.
Hebben jullie dat ook?
Sinds kort doe ik omega 3, magnesium, d en k2. Af en toe gooi ik er wel eens een multivitamine in.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een beetje een afwijkende tik. Al jaren kijk ik naar supplementen die je fitter, gezonder, anti aging maken.
Hebben jullie dat ook?
Vond die van Gigi D'Agostino leukerquote:
Af en toe wat magnesium en vit Dquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Tijdje geleden weer eens gedaan omdat ik al twee weken zin had in kaneelstokjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat automagisch mee bij elke nieuwe telefoon kennelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe ik er een andere op moet zetten buiten de standaard beltoontjes
Ook leukquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die van Gigi D'Agostino leuker
Nee, schijnt allemaal geen zak te doen. Ik slik alleen vitamine D (huehue)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Downloaden. Heb dat gebliep gewoon als geluidsbestand op mijn telefoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe ik er een andere op moet zetten buiten de standaard beltoontjes
ik heb de standaard beltoonquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Of die ronde staafjes met zachte vullingquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje geleden weer eens gedaan omdat ik al twee weken zin had in kaneelstokjes.
Maar hoe leuk als de telefoon gaat dat je dan hoort ‘all we ever hear from you is blah blah blah’quote:
Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuice!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Kan misschien Beetlejuice er wel opzetten.
Gewoon dat hysterische muziekje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuice!
Of iets anders?
Vroeger kon ik op telefoons waar het nauwelijks mogelijk was de ringtone te wijzigen dat ding half hacken om het er op te krijgen, nu zou ik niet eens weten hoe dat op de iphone moetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Downloaden. Heb dat gebliep gewoon als geluidsbestand op mijn telefoon.
Moest even nadenken. Maar hij draait nu in mn hoofd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon dat hysterische muziekje.
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik in de spiegel kijken toch als ik dat zeg?
Ik zit nog wel eens te denken om collageen poeder er aan toe te voegen maar duur…quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, schijnt allemaal geen zak te doen. Ik slik alleen vitamine D (huehue)
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Kijken wat die twee gaan doen met elkaar.
je mailt dat muziekbestandje naar je mail en die mail open je op je mobiel en dan sla je dat bestandje op in een mapje muziek.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger kon ik op telefoons waar het nauwelijks mogelijk was de ringtone te wijzigen dat ding half hacken om het er op te krijgen, nu zou ik niet eens weten hoe dat op de iphone moet
Ik vind dat al jaren heel interessant. Magnesium alleen als ik bv train of een marathon mtb doe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds kort doe ik omega 3, magnesium, d en k2. Af en toe gooi ik er wel eens een multivitamine in.
Ik ben meer van het smeren en gek op serums. Of het nou echt iets doet geen idee maar voor mijn gevoel doe ik in ieder geval iets
Ik heb het laatst geprobeerd maar het ging intens omslachtig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mailt dat muziekbestandje naar je mail en die mail open je op je mobiel en dan sla je dat bestandje op in een mapje muziek.
daarna naar instellingen en staat hij vast direct bij je opties
iphone of android?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het laatst geprobeerd maar het ging intens omslachtig.
ja oke dan verdien je het ook dat t kut en moeilijk gaatquote:
D’ er is zo’n gast die daar helemaal zijn levensstijl van gemaakt heeft. Zijn hele leven staat in het teken van zo lang mogelijk jeugdig blijven en zo oud mogelijk worden. Dus heel veel ‘kan/mag niet’ en heel veel ‘moet’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat al jaren heel interessant. Magnesium alleen als ik bv train of een marathon mtb doe.
Omega 3 vroeger wel maar nu vaker vette vis.
Er zijn nu wat nieuwe dingetjes die in de anti-aging sector met muizentesten hele goede resultaten halen (20-30% langer leven, fitter en slanker)
Combi van maaltijden overslaan. Je moet elke dag een beetje honger hebben, ‘s avonds mag je wel los.
NMN met resveratrol ‘s ochtends 500-1000mg
Schijnt enorm veel te doen in het afremmen van veroudering
Beste kun je verhuizen en ergens gaan wonen waar de lucht schoner is. En als je wat sport creatine nemen, spiermassa behouden is zeker als je wat ouder gaat worden belangrijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat al jaren heel interessant. Magnesium alleen als ik bv train of een marathon mtb doe.
Omega 3 vroeger wel maar nu vaker vette vis.
Er zijn nu wat nieuwe dingetjes die in de anti-aging sector met muizentesten hele goede resultaten halen (20-30% langer leven, fitter en slanker)
Combi van maaltijden overslaan. Je moet elke dag een beetje honger hebben, ‘s avonds mag je wel los.
NMN met resveratrol ‘s ochtends 500-1000mg
Schijnt enorm veel te doen in het afremmen van veroudering
Ook op een eifoon?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mailt dat muziekbestandje naar je mail en die mail open je op je mobiel en dan sla je dat bestandje op in een mapje muziek.
daarna naar instellingen en staat hij vast direct bij je opties
Als je Joe Rogan bedoelt dan denk ik dat die wel best wat lol heeft soms.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
D’ er is zo’n gast die daar helemaal zijn levensstijl van gemaakt heeft. Zijn hele leven staat in het teken van zo lang mogelijk jeugdig blijven en zo oud mogelijk worden. Dus heel veel ‘kan/mag niet’ en heel veel ‘moet’
Vraag mij wel af wanneer die dan eens lol heeft.
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke dan verdien je het ook dat t kut en moeilijk gaat
voor die prijs mag het allemaal wel te moeilijk zijn
Sinds ik het slik geen spierpijn meer en kom ik weer van de bank af zonder 75 te klinken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Je moet echt goed je best doen om een tekort aan magnesium te krijgen.
Ik woon al in Twente, daar worden mensen gemiddeld 112 jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste kun je verhuizen en ergens gaan wonen waar de lucht schoner is. En als je wat sport creatine nemen, spiermassa behouden is zeker als je wat ouder gaat worden belangrijk.
Nee, ik ga hem ff zoeken…quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je Joe Rogan bedoelt dan denk ik dat die wel best wat lol heeft soms.
Kijken of het terugkomt als je ermee stopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds ik het slik geen spierpijn meer en kom ik weer van de bank af zonder 75 te klinken.
Ik merk het ook als ik een paar uur heb gewandeld. Als ik daarna gewoon lunch en geen magnesium neem en daarna een uurtje op de bank heb gezeten en opsta heb ik stijve kuiten, als ik het wel neem dan heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds ik het slik geen spierpijn meer en kom ik weer van de bank af zonder 75 te klinken.
Ik bedoelde David Sinclair.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef Ygritte het volgende:
Bryan Johnson, die… beetje een gekkie…
Hahahaha nee… no way dat ik dat ga doen. Ik heb het afgelopen jaar mij lichamelijk uit de krochten van Hades gewerkt om mij weer een beetje normaal te voelen, dus nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijken of het terugkomt als je ermee stopt.
Waarschijnlijk ergens eind december als ze worden gedumpt, met chocolaatjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Gaan jullie een adventskalender kopen dit jaar? En zo ja wat voor 1.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens eind december als ze worden gedumpt, met chocolaatjes
Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ja is misschien ook wel weer zo maar ik heb er nog nooit 1 gehad en het lijkt me eigenlijk wel een keertje leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.
Geloof niet dat het de prijs waard is.
zonde van je geld net als legoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.
Geloof niet dat het de prijs waard is.
Ik ook nog nooit. Ik zou ook niet weten wat een leuke voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel weer zo maar ik heb er nog nooit 1 gehad en het lijkt me eigenlijk wel een keertje leuk.
koop je de kraslotversie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel weer zo maar ik heb er nog nooit 1 gehad en het lijkt me eigenlijk wel een keertje leuk.
Ik denk zelf dan toch iets lekkers denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Ik zou ook niet weten wat een leuke voor mij zou zijn.
31 dagen chocoladequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk zelf dan toch iets lekkers denk ik.
vroeger wel gehad als kind maar nu zou ik het niet meer kopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik meer heb aan chocolade ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop je de kraslotversie.
heb je 31 dagen te krassen in december en ben je 1 januari miljonair
Heb nog wel wat Lego advents liggenquote:
Ik denk alleen niet dat ik het zou kunnen om het bij een vakje per dag te houden.quote:
1 keer zo'n ding gehad, gelijk helemaal opgengekrast natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel voorbij komen maar dan heb ik gewoon aan het einde van de reeks 31 poppetjes erbij toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog wel wat Lego advents liggen
hahahaha kon ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer zo'n ding gehad, gelijk helemaal opgengekrast natuurlijk
Heb je een punt als ik het koop dan ga ik het wel netjes elke dag doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ik het zou kunnen om het bij een vakje per dag te houden.![]()
als die garantie er nou inzat,dan had ik er wel 1 gekocht,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja en kleine dingetjes, deze heb ik geloof ik nog liggen, nooit uitgepakt https://www.bol.com/nl/nl(...)68/9300000004848839/quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel voorbij komen maar dan heb ik gewoon aan het einde van de reeks 31 poppetjes erbij toch?Weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Krijg bij die grote sets al genoeg poppetjes.
Ik heb die van Pink Gellac gekocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ik weet echt niet wat ik hiermee moet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en kleine dingetjes, deze heb ik geloof ik nog liggen, nooit uitgepakt https://www.bol.com/nl/nl(...)68/9300000004848839/
Die heeft op 1 december alle chocolaatjes al op hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik vind @:cherrylips ook wel iemand om zoiets te kopen.
Ik denk dit niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat iedereen dat heeft dat je 70% van de tijd suboptimaal bent of voelt.
Of gewoon grumpie, verkouden, spierpijn, malaise.
Als je gewoon accepteert dat dat zo is en de 30 % van optimale gesteldheid extra waardeert is er niks ah handje.
Ik ook niet, daarom is die nog dichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik hiermee moet.
Pink Gellac is nagellak? Of ben ik in de war met iets anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van Pink Gellac gekocht.
Aas eigenlijk nog op die van de bijenkorf, maar die is uitverkocht.
Eeeeigenlijk had ik die van Space NK wel gewild, maar vond hem duur.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom is die nog dicht
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom is die nog dicht
bedquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft van voetbal nog kijken of naar bed?
Ja dat is nagellak.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Pink Gellac is nagellak? Of ben ik in de war met iets anders.
Wat denk je dan? Meer of minder optimaal.quote:
Nice wat heb ik dat goed onthouden dan want ik koop dat helemaal niet. Geen idee wat Look Fantastic is trouwens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is nagellak.
Ik hou van adventskalenders. Vorig jaar had ik die van Look Fantastic en die van de Bijenkorf.
Hele maand december elke dag 2 vakjes open maken
Brabbeldansen tot de zon kiekeboe zegt en daarna nog eventjes tien minuutjes een bloedmooie vrouw beminnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft van voetbal nog kijken of naar bed?
Chocolade spekjes 😍quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Op de plek van de progoedkoop winkel zit nu een chocolatier, daar hebben ze dit, lijkt me echt helemaal niks voor @:CherryLips
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon niet akkoord met mij 70% van de tijd sub optimaal voelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Meer of minder optimaal.
Ik denk dat gemiddeld 30% van de tijd je optimaal voelt en 70% van de tijd net daaronder.
Maar vaak zoeken mensen naar 100% maar dat is niet haalbaar.
Website voor beautystuff.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nice wat heb ik dat goed onthouden dan want ik koop dat helemaal niet. Geen idee wat Look Fantastic is trouwens.
Ja. Moet maar weer even een voedselvergiftiging oplopen.quote:
Vreet dat ding in een kwartier leeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ik sterk genoeg ben tot kerst.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreet dat ding in een kwartier leeg.
Chocolaatjes voor 30 cent per stuk, zal vast overheeeerlijk smakenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Op de plek van de progoedkoop winkel zit nu een chocolatier, daar hebben ze dit, lijkt me echt helemaal niks voor @:CherryLips
[ afbeelding ]
Veel te duur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolaatjes voor 30 cent per stuk, zal vast overheeeerlijk smaken
Ja wat is het nouquote:
T’ is vast geen Neuhausquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolaatjes voor 30 cent per stuk, zal vast overheeeerlijk smaken
Meh matig, maar fijn dat het weer ok gaat, leuk om je weer langs te zien komen tussen de schuimpjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had een sub sub sub optimaal jaar maar inmiddels weer ok![]()
Hoe gaat het met jou?
Jawel je moet wel streven naar beter, en dat kan ook, maar denk dat ergens tussen 50 en 70% optimaal het hoogst haalbare is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet akkoord met mij 70% van de tijd sub optimaal voelen.
Sub optimaal voelen sluipt erin. Dan ga je stoppen met dingen doen die energie kosten en voel je je uiteindelijk sub sub optimaal. En uiteindelijk voel je je sub sub sub optimaal doe je geen kut meer en denk je ‘hoe ben ik hier nou weer beland’.
Dus nee. Ik weiger. Pertinent.
Ach joh, dat klinkt niet zo fijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh matig, maar fijn dat het weer ok gaat, leuk om je weer langs te zien komen tussen de schuimpjes.
Ja hier ok-ish, wat minder nieuws over mijn vader en ik heb een paar weken achter de rug waarbij ik emotioneel een beetje uit belans was. () maar begint alweer een beetje te zakken gelukkig.
snap ik wel, niet aan de fiets van een ander zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
Oh waar ik nu naar kijk heeft iemand vermoord omdat zijn fiets verdwenen was. Heftige reactie wel.
Nou het was verder heel erg leuk hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach joh, dat klinkt niet zo fijn.![]()
Hopelijk ben je snel weer wat in balans.
En ja, schuimpjes blijven toch trekken kennelijk
Hij wou niet zeggen waar de fiets was dus heeft hij hem drie keer neergestoken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik wel, niet aan de fiets van een ander zitten
Ik ga dan voor 70%.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel je moet wel streven naar beter, en dat kan ook, maar denk dat ergens tussen 50 en 70% optimaal het hoogst haalbare is.
Je kunt bv ook niet 24/7 superblij zijn .
Dit soort mensen moet juist gepest worden anders zijn we over 10 jaar allemaal zwakbegaafd en fan van Joost Klein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DATITccortK/
Zie de KPN soc medewerker vechten voor zijn leven in de comments. My god wat is dit voor woke shit.
Altijd knap dat jij bij dat soort dingen uitkomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DATITccortK/
Zie de KPN soc medewerker vechten voor zijn leven in de comments. My god wat is dit voor woke shit.
Welke slik jij Ygritte?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een stoere kerel zo achter je toetsenbordje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort mensen moet juist gepest worden anders zijn we over 10 jaar allemaal zwakbegaafd en fan van Joost Klein.
Deze:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Welke slik jij Ygritte?
Die van mij zij zo groot dat ik zelfs in de halve al een paar keer zowat gestikt ben
Dankje, zal eens kijken. En ja waarom kan dat niet wat kleiner, gewoon twee nemen dan ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze:
https://www.deonlinedrogi(...)sglycinaat-120tb.htm
Ook joekels trouwens.
Je kan ook poeder nemenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dankje, zal eens kijken. En ja waarom kan dat niet wat kleiner, gewoon twee nemen dan ofzo
Was er niet iets op tegen om zomaar magnesium bij te slikken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook poeder nemen![]()
https://www.deonlinedrogist.nl/magnesium/poeder/
Oh topquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook poeder nemen![]()
https://www.deonlinedrogist.nl/magnesium/poeder/
Advies van artsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was er niet iets op tegen om zomaar magnesium bij te slikken?
Ik slik ook net een pil door, heb al de hele dag strompelkuitkramp en door jullie dacht ik, ok pillie dan maar.quote:
Ga eens slapen kindje, je bent irritant.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou ook verder niet naar US zijn advies luisteren tbh.
Woef.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eens slapen kindje, je bent irritant.
Dat is in principe ook een goede bijkomstigheidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:50 schreef Xilia het volgende:
Bepaalde soorten magnesium worden niet goed opgenomen, sommigen zijn alleen goed voor de stoelgang zeg maar
Goed zo jongenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik slik ook net een pil door, heb al de hele dag strompelkuitkramp en door jullie dacht ik, ok pillie dan maar.
Soms wel ja, die kreeg ik van de oncoloog en helpt bestquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is in principe ook een goede bijkomstigheid![]()
Maar inderdaad, citraat, malaat, bisglycinaat of taurast moet je hebben.
Tegen elke hoek op straat even een plasje doen en fluiten naar alle dames tussen de 18 en 88quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed zo jongen![]()
Morgen vast weer zo fris en fruitig als een jonge baviaan met 7 lullen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het was verder heel erg leuk hoor.Maar wat te intens.
Hoeveel jaar onder en boven je eigen leeftijd zou jij maximaal doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen elke hoek op straat even een plasje doen en fluiten naar alle dames tussen de 18 en 88
Vind +12 zo op papier nog best veel klinken. Sowieso omdat je dan al dik in de 50 zit voor mij dan. 50! Gewoon 50 klinkt al raar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel jaar onder en boven je eigen leeftijd zou jij maximaal doen?
Ik kom net tot de conclusie dat ik -7 eigenlijk al een beetje raar zou vinden en nog best ok zou zijn met +12.
Is dat raar?
Gids in Athene? 👀🤭quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind +12 zo op papier nog best veel klinken. Sowieso omdat je dan al dik in de 50 zit voor mij dan. 50! Gewoon 50 klinkt al raar.
Maar weet nog die gids in Athene, die was ergens in de 60 volgens mij.
Tot nu toe was dat -17 tot +2 maar dat voelt een beetje heel erg viezig inmiddelsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel jaar onder en boven je eigen leeftijd zou jij maximaal doen?
Ik kom net tot de conclusie dat ik -7 eigenlijk al een beetje raar zou vinden en nog best ok zou zijn met +12.
Is dat raar?
Op een oud veenlijk moet je leren fietsen Lies.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind +12 zo op papier nog best veel klinken. Sowieso omdat je dan al dik in de 50 zit voor mij dan. 50! Gewoon 50 klinkt al raar.
Ja vroeger. Maakt ook verder niet uit was meer ter ondersteuning van mijn mening.quote:
Ik ken best wel wat leuke mannen van rond de 50 net over de 50, die zich zelf nog wel wat leuk bijgehouden hebben, beetje jeugdig en sportief ogen en onderhoudend gezelschap zijn. Dus toen dacht ik… tja waar ligt die grens dan… dus vandaar de +12quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso scheelt je eigen leeftijd best wel en de omstandigheden kunnen heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel er ook niks slecht mee hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vroeger. Maakt ook verder niet uit was meer ter ondersteuning van mijn mening.
Maar ik bedoel dus dat als je de getallen op papier ziet het er raar uit kan zien maar dat het in de praktijk gewoon te maken heeft met een klik.
Ik ben bijna op een leeftijd dat ik weer zijwieltjes moet man.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een oud veenlijk moet je leren fietsen Lies.
1001 spannende dingen die in een rolstoel kunt (proberen te) doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bijna op een leeftijd dat ik weer zijwieltjes moet man.
Daarom ‘onderhoudend gezelschap’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot nu toe was dat -17 tot +2 maar dat voelt een beetje heel erg viezig inmiddels![]()
Tegenwoordig vind ik brabbelen, bomen en beppen tot zonsopgang eigenlijk veel leuker als dat hitsige gedoe eigenlijk, schept een stukje beschaafde en natuurlijke rust.
Ja precies, gekke getallen die leeftijden van ons tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken best wel wat leuke mannen van rond de 50 net over de 50, die zich zelf nog wel wat leuk bijgehouden hebben, beetje jeugdig en sportief ogen en onderhoudend gezelschap zijn. Dus toen dacht ik… tja waar ligt die grens dan… dus vandaar de +12
- 8, NICEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sowieso scheelt je eigen leeftijd best wel en de omstandigheden kunnen heel veel uitmaken.
Tevreden met min 8 verder
Nou, als we het dan over 50+ mannen gaan hebben wel ja… vroeger gingen die al bijna met pensioenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, gekke getallen die leeftijden van ons tegenwoordig.
Collega van me zei ooit "knap wild ding heb je aan de haak geslagen maar wat doe je na 10 minuten voor de rest van de avond op de bank?"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom ‘onderhoudend gezelschap’
Ja daar moet ik denk ik nog een beetje aan werken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
schept een stukje beschaafde en natuurlijke rust.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
- 8, NICEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
Geintje.
Snap dat je ergens een grens moet stellen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:16 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
Bij plus 12 zat ik al in de zeventig hè
Het is voor mij ook slechts nog een wensgedachte, ik gedraag me ook nog regelmatig als een loopse Duitse herder maar er zit zeker progressie inquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik denk ik nog een beetje aan werken.
Ja naja dat ook. Ik ga gewoon zo ontzettend lekker en goed op die fijne stofjes die zo in het begin vrij komen, dan is maat houden een beetje lastig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voor mij ook slechts nog een wensgedachte, ik gedraag me ook nog regelmatig als een loopse Duitse herder maar er zit zeker progressie in
Bij -8 heb ik het idee dat diegene nog andere dingen in jet leven zou willen dan dat ik belangrijk vind en misschien minder ver is in ‘het leven beleven’.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sowieso scheelt je eigen leeftijd best wel en de omstandigheden kunnen heel veel uitmaken.
Tevreden met min 8 verder
10 minuten….quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me zei ooit "knap wild ding heb je aan de haak geslagen maar wat doe je na 10 minuten voor de rest van de avond op de bank?"
Ja ik ben ook wel leuk en makkelijk in de omgang als ik loops benquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat ook. Ik ga gewoon zo ontzettend lekker en goed op die fijne stofjes die zo in het begin vrij komen, dan is maat houden een beetje lastig.
Preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap dat je ergens een grens moet stellen.
Kun je daarna snel weer lekker fokkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, vijf dan, met hoorbare moeite en een aanloopje
Ik geloof je gelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel leuk en makkelijk in de omgang als ik loops ben
alias kan je prima opgeven toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef sacha het volgende:
ik moet voortaan Rekkies volledige naam hebben als ik een verrassing wil sturen via de dikke blauwe
das geen vooruitgang
Gewoon tussendoor en tijdens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je daarna snel weer lekker fokken
Die toestand blijft best lang hangen bij mij eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk.Maar heb jij daardoor ook dat je toch al weet dat die stofjes op den duur op zijn? En dat je er misschien iets spaarzamer mee moet doen maar dat dat dan gewoon niet zo goed lukt?
Dat zou kunnen, been there enzo. ( Dat was -7)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij -8 heb ik het idee dat diegene nog andere dingen in jet leven zou willen dan dat ik belangrijk vind en misschien minder ver is in ‘het leven beleven’.
Gevoelsmatig dan vooral ook, want dat hoeft in de praktijk helemaal niet zo te zijn.
ik in de 50+ , zou ik ook te oud vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:16 schreef Ama het volgende:
+12 kom ik op 47 maar dat vind ik wel te oud.
Kans dat -17 dat prima vindquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor en tijdens.
Misschien helpt het daarin ook niet dat ik meer dan genieten van die stofjes bij voorbaat al uitsluit. Omdat wat daarna komt altijd gedoe is. Dat ik er daarom niet zo in blijf hangen. Weet niet of dat zo is hoor maar zit even hardop te denken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die toestand blijft best lang hangen bij mij eigenlijk.
Maar wat daarna komt zijn weer andere stofjes die ook erg goed kunnen voelenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien helpt het daarin ook niet dat ik meer dan genieten van die stofjes bij voorbaat al uitsluit. Omdat wat daarna komt altijd gedoe is. Dat ik er daarom niet zo in blijf hangen. Weet niet of dat zo is hoor maar zit even hardop te denken.
Ja. Die hoef ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar wat daarna komt zijn weer andere stofjes die ook erg goed kunnen voelen
Maar wat als daarna gewoon nog meer leuks op levert en geen gedoe?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien helpt het daarin ook niet dat ik meer dan genieten van die stofjes bij voorbaat al uitsluit. Omdat wat daarna komt altijd gedoe is. Dat ik er daarom niet zo in blijf hangen. Weet niet of dat zo is hoor maar zit even hardop te denken.
Ja als je ramverliefd bent geweest en je bent dat verloren samen dan is dat wel een hele ontnuchterende ervaring steeds, zeker als houden van blijkbaar niet genoeg is, maar dat laatste lijkt me juist weer superlekker, om schijtveel van iemand te houden zonder dat je bang hoeft te zijn dat de vlinders de deur uit fladderen, of ja dat dat totaal niet belangrijk is eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Maar dan wordt het wel heel kwetsbaar allemaal enzo. En dat durf ik niet. En dat was in het huidige geval ook echt geen optie omdat we beiden heel duidelijk zijn geweest daarover.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wat als daarna gewoon nog meer leuks op levert en geen gedoe?
Ik hoor wat je zegt en snap ik ook wel. Maar weet niet of dat iets voor mij is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je ramverliefd bent geweest en je bent dat verloren samen dan is dat wel een hele ontnuchterende ervaring steeds, zeker als houden van blijkbaar niet genoeg is, maar dat laatste lijkt me juist weer superlekker, om schijtveel van iemand te houden zonder dat je bang hoeft te zijn dat de vlinders de deur uit fladderen, of ja dat dat totaal niet belangrijk is eigenlijk
Die vlinders fladderen gewoon de deur uit hoor, maar daar komt iets diepers en stevigers en veel omvattender voor terug (bij mij dan tenminste). En soms ook doodeng, want wat als je dat kwijt raakt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je ramverliefd bent geweest en je bent dat verloren samen dan is dat wel een hele ontnuchterende ervaring steeds, zeker als houden van blijkbaar niet genoeg is, maar dat laatste lijkt me juist weer superlekker, om schijtveel van iemand te houden zonder dat je bang hoeft te zijn dat de vlinders de deur uit fladderen, of ja dat dat totaal niet belangrijk is eigenlijk
Ja, ik ben daar reeds drie keer geweest, de after-fladdertijd tijdens een lange relatie, ik ben daar toch niet zo heel erg goed in geweest altijd, nu pas en wel inmiddelsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vlinders fladderen gewoon de deur uit hoor, maar daar komt iets diepers en stevigers en veel omvattender voor terug (bij mij dan tenminste). En soms ook doodeng, want wat als je dat kwijt raakt?
Die van mij niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vlinders fladderen gewoon de deur uit hoor, maar daar komt iets diepers en stevigers en veel omvattender voor terug (bij mij dan tenminste). En soms ook doodeng, want wat als je dat kwijt raakt?
Ik heb ook wel grote liefdes gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar reeds drie keer geweest, de after-fladdertijd tijdens een lange relatie, ik ben daar toch niet zo heel erg goed in geweest altijd, nu pas en wel inmiddels
Oh maar het ontmoeten is juist het leukste deel joh. Dat prille.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:35 schreef mschol het volgende:
gewoon niemand ontmoeten, nooit het gedoe
maar goed dat is voor de meeste niet weggelegd
onhandig; ik ga zo ook, moequote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Avondje
Lig op bed maar de moeheid komt nog niet echt
Yep, dagje thuiswerkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
onhandig; ik ga zo ook, moe
jij morgen weer vroeg op?
Ik vind die fase echt vreselijk haha. De onzekerheid enz.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar het ontmoeten is juist het leukste deel joh. Dat prille.
Tijdens de eerste date:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind die fase echt vreselijk haha. De onzekerheid enz.
Je hoeft geen onzekerheid te voelen als je al besloten hebt dat er toch niets gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind die fase echt vreselijk haha. De onzekerheid enz.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft geen onzekerheid te voelen als je al besloten hebt dat er toch niets gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijdens de eerste date:
"Oh, ik verzamel trouwens naaktslakken. En jij?"
oh, das wel chillquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft geen onzekerheid te voelen als je al besloten hebt dat er toch niets gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik verzamel opgezette vlinders
"Nou ik heb wel een mooie voor je"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijdens de eerste date:
"Oh, ik verzamel trouwens naaktslakken. En jij?"
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ben wel blij dat ik niet meer hoef te daten
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel boekjes vol met lijstjes heb je nu al
dat kan, ik begin er niet aanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar het ontmoeten is juist het leukste deel joh. Dat prille.
Ken je die dikke tovenaarsboeken van Harry Potter? Daar een koeienstal vol mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel boekjes vol met lijstjes heb je nu al
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die eet ik op en dan heb ik vlinders in mijn buik
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken je die dikke tovenaarsboeken van Harry Potter? Daar een koeienstal vol mee.
Dit kun je toch nooit zeggen, dat is juist het leven en de onmaakbare charme ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Meh ik zou de spanning wel weer eens tof vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Hier geloof ik echt niks van.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan ga ik in een klooster in Tiber wonen
Wel een snorkel meenemen dan...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan ga ik in een klooster in Tiber wonen
Gewoon een keer doen alsof het jullie eerste date is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ik zou de spanning wel weer eens tof vinden
Ook nooit een relatie gehad? Sorry als ik te nieuwsgierig doe. Je hoeft niet te antwoorden.quote:
Acteren is niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen alsof het jullie eerste date is.
Zou ik ook niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Acteren is niet mijn sterkste punt
TibeT gvdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een snorkel meenemen dan...
Ja dat lees je wel eens. Ik weet niet wie bedacht heeft dat dat werkt maar nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen alsof het jullie eerste date is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |