Een overijverige automatische vertaler denk ikquote:Op donderdag 7 november 2024 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hoe kwam er uberhaupt ineens citaat te staan?![]()
Maar ik zal het aanpassen
Als je het zelf ook al treurige tegelbende gaat noemen komt dat je kansen niet echt ten goedequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 november 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het zelf ook al treurige tegelbende gaat noemen komt dat je kansen niet echt ten goede
Geen uitsluitsel van kadasterquote:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel hard dat ik nooit zulke zeikburen krijg.
Jawel.. Geen landmeter nodigquote:
Amenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel hard dat ik nooit zulke zeikburen krijg.
Ach, het pijpje mag blijvenquote:
Eigenlijk had Viktor nog even een mergpijp naar binnen moeten persenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, het pijpje mag blijven
Echt hè. En dan zitten die mensen daarover dus jaren tandenknarsend achter de geraniums.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
Nou, dat was een nuttige dag voor iedereen
Uhm, nee. Niet persé. Mijn ouders hebben 40 jaar in een (koop)woning gewoond waarbij de tuin grensde ah terrein ve voetbalclub. Daar was ook geen brandgang en/of achterom. Hadden ook alleen ladderrecht.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef praadje het volgende:
Wel apart dat hij geen enkele mogelijkheid van een achteruitgang mag hebben. Je zal maar brand krijgen aan/in de voorkant van je huis.
'Normale' rijtjeshuizen hebben in principe toch ook over het algemeen een brandgang achterlangs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |