Het was gewoon nepquote:
Goed punt inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef JanGroen het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat je als eindgebruiker van stroom met een eigen trafo moet?
De elektriciteitsaansluiting is vanaf de meter naar buiten toe toch niet van jou? Dat is allemaal van de netbeheerder. Als verbruiker kies je voor 3x35A, 3 x 50A, enz..
Ook een manier om van klagers af te komen.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Ik kende iemand die was geëlektrocuteerd in zo'n stroomhuisje.
https://www.hubo.nl/zuidl(...)9ZQJkvrMOAcwynnceGdLquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar het gebeurde logo was te groot met te veel tekst er in voor een Hubo.
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef JanGroen het volgende:
Dat is bijzonder, want je hebt alleen toegang tot die hokjes als je ook weet hoe je daar veilig in moet werken.
Mijn lezing (heb gewerkt bij een netbeheerder)quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef JanGroen het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat je als eindgebruiker van stroom met een eigen trafo moet?
De elektriciteitsaansluiting is vanaf de meter naar buiten toe toch niet van jou? Dat is allemaal van de netbeheerder. Als verbruiker kies je voor 3x35A, 3 x 50A, enz..
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Het is toch minder leuk als de buren geen tering hekel aan elkaar hebben.
Ook dat is heel normaal. De netbeheerder kan moeilijk elke keer een wijk van de stroom halen als ze er iets moeten aanpassen. Daarom mag ook niet iedereen in die hokjes werken. Daar zijn hele procedures voor.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Want zoja hij moest daar werken maar stroom was er niet afgehaald.
Dus toch!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef Isane het volgende:
[..]
https://www.hubo.nl/zuidl(...)9ZQJkvrMOAcwynnceGdL
jep
Ja zal best maar waarom zou ik dit verzinnen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:07 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ook dat is heel normaal. De netbeheerder kan moeilijk elke keer een wijk van de stroom halen als ze er iets moeten aanpassen. Daarom mag ook niet iedereen in die hokjes werken. Daar zijn hele procedures voor.
Dat begrijp ik allemaal. Maar het is niet het eigendom van de bouwmarkt meneer. De trafo en het huisje zijn van de netbeheerder.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mijn lezing (heb gewerkt bij een netbeheerder)
Waarschijnlijk is die trafo niet alleen voor de Hubo maar voor de wijk. Alleen doordat de Hubo veel zonnepanelen liet installeren was er soms (blijkbaar) last van piekspanning. En daar kan dan de rest van de woningen die er op zit aangesloten ook last van krijgen. vandaar een verzwaring.
Ik zeg niet dat je het verzint.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal best maar waarom zou ik dit verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |