Ik ben benieuwd, we zullen zienquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag fictief op 2 punten van PSV
Ah lekker leven in het verleden ouwe reus. Jij stemt zeker CDA?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax staat zoveel titels voor. We bouwen het rustig aan weer opAl wint psv de komende drie jaar de titel dan nog staan we er 12 voor ofzo. Worden nooit meer ingehaald genot
Stemmen. Ben je 12 ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah lekker leven in het verleden ouwe reus. Jij stemt zeker CDA?
Maar die Bontenbal is zo leuk en goed aldus iedere boomer die ik over politiek spreek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bontenbal is een kakkerlak.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je berhaupt ooit nog de vergelijking willen trekken met vorig jaar. Laat staan als maatstaf nemen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar vorig seizoen had je met geluk 1 punt gehaald.
Tegen psv en feyenoord ga ik uit van 0 punten. Elke punt meer in leuk mee genomen
Moet hij weten.quote:
geen maatstaf maar kijken waar je vandaan komt met praktisch hetzelfde materiaal is niet zo gek hoorquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je berhaupt ooit nog de vergelijking willen trekken met vorig jaar. Laat staan als maatstaf nemen.
Nog steeds een selectie van 250 miljoen euro. En dan zullen sommigen wellicht een beetje hoog zijn ingeschat. Dan nog mag je daar toch wel meer verwachten dan een 1-0 tegen WII of 3-4 tegen Heracles?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen maatstaf maar kijken waar je vandaan komt met praktisch hetzelfde materiaal is niet zo gek hoor
Uitgegeven misschien maar toch zeker niet waard (dankzij onze duitser). Wel een verschilletje he. Misschien op die shady websites maar realistisch gezien nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds een selectie van 250 miljoen euro. En dan zullen sommigen wellicht een beetje hoog zijn ingeschat. Dan nog mag je daar toch wel meer verwachten dan een 1-0 tegen WII of 3-4 tegen Heracles?
Heb het over Transfermarket. Alhoewel over de betrouwbaarheid valt te betwisten uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Uitgegeven misschien maar toch zeker niet waard (dankzij onze duitser). Wel een verschilletje he.
ja dat wilde ik net melden idd. Zo vaak 2-2 of dat soort uitslagen gezien vorig seizoen. Dan is dit een vooruitgangquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb het over Transfermarket. Alhoewel over de betrouwbaarheid valt te betwisten uiteraard.
De wedstrijden die je nu hebt gewonnen. Die won je vorig seizoen ook van deze clubs. Behoudens de clubs die gepromoveerd zijn dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net melden idd. Zo vaak 2-2 of dat soort uitslagen gezien vorig seizoen. Dan is dit een vooruitgang
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Resultaatvoetbal. Typisch Italiaans.
De man heeft een wansmaak . Als hij moest kiezen tussen Pirlo en Henderson , kiest die voor Henderson.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Black-Death het volgende:
Farioli heeft een goede wedstrijd gezien. Wat snuift die man?
We pakken jullie met 0-2quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkeren
Ook wel de enige kans om een resultaatje te halen vermoedelijk
Als je alleen al naar ons doelsaldo kijkt en het aantal punten is er vooruitgang, wat ik bedoel is dat er meer uit de selectie wordt gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
De wedstrijden die je nu hebt gewonnen. Die won je vorig seizoen ook van deze clubs. Behoudens de clubs die gepromoveerd zijn dan.
Maar ok eens 11 wedstrijden ongeslagen zie ik. Dat is wel knap. Toch is de vraag hoe lang dit nog goed gaat met dit spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |