Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd duurt al zeven maanden voor mijn gevoel.
Had ie pappadag vandaag?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Heeinz het volgende:
Wel duidelijk dat de keuze voor Pasveer de juiste is
Deze wedstrijd beviel mij anders niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengen
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSVquote:
Dat zeg ik toch niet. Maar vorig seizoen had je met geluk 1 punt gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV
Puntje mee uit de Kuip en dan ben ik al tevree.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef over_hedge het volgende:
Tegen psv en feyenoord ga ik uit van 0 punten. Elke punt meer in leuk mee genomen
Angst hebben voor Feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen jullie een puntje stelen in de kuip om dan zaterdag doodmoe te zijn en na 20 minuten 3-0 achter te staan.
Succes boys.
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staatquote:
Dit is het Ajax-topic, ga de titelstrijd elders bespreken aub.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Ajax staat zoveel titels voor. We bouwen het rustig aan weer opquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Maar we staan zondag fictief op 2 punten van PSVquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendogod die Luuk de Jong zijn enkels breekt. Erg mooiquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Oeh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |