Motorisch is het ook heel matig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.
Een penalty nemen ook al nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Motorisch is het ook heel matig.
Kaatsen kan hij ook niet.
Ik denk niet dat @Caland jou een goede supporter vindtquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:06 schreef raptorix het volgende:
Lang geleden dat ik live voetbal zag, maar mijn god wat is dit traag en slecht zeg.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Caland jou een goede supporter vindt
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef raptorix het volgende:
Als ik als trainer een speler met afgezakte sokken zie dan wissel ik hem. We zijn hier niet op de camping.
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.
Daniel de Ridder als laatste geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelen er joden in Ajax?
Cantona op 58ste maar weer optrommelenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |