Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10
Weghorst is de grootste mongool uit de selectiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
als ie blijft scoren prima verder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weghorst is de grootste mongool uit de selectie
Zelfs een spits die scoort is nog niet goed genoeg voor absoluut niet ajaxhater KlapMongeaulquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
Dit ben ik met je eens!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als ie blijft scoren prima verder.
Gelachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op basis van wat roep je dit? Niet van goals want hij staat nog steeds droog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
De beste manier om zijn kwaliteiten optimaal te benutten is hem te verkopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
749.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e verjaardag van onze stad
Amsterdamgod
dan klopt ie wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oops typo hoort jubileum te zijn
Je komt natuurlijk wel een beetje in een dilemma terecht zo. In theorie is Brubbie natuurlijk je eerste, beste spits en je kapitaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e jubileumjaar van onze stad
Amsterdamgod
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet.
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Begreep ik wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijn
Volkomen normaal dat eind oktober de meeste nog geen 2 wedstrijden in de week kunnen spelenquote:
Beetje apart om die kerel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |