Spelen in de Meer volgende week, Arena is erg vermoeid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Black-Death het volgende:
Dat rouleren gaat wel erg ver vandaag.. rouleert hij ook qua coach en stadions?
Als ik Erik Riebeek zou zijn, zou ik er niet blij mee zijn als heel het internet te weten krijg dat ik vroeger vriendjes was met tong80quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kerelDie vent heb ik één keertje gesproken op de tribune 50 jaar geleden. Die jongen uit Osdorp was mijn vriendje en net als ik Ajacied. Volgens mij lees je mijn post verkeerd.
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Ik denk dat Brobbey inmiddels een gezond stuk eelt op zijn ziel heeft ontwikkeld, gezien hoe onevenredig veel shit hij over zich heen krijgt. Komt goed, denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Een spits is goed als hij scoort, dat doet Brobbey niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.
Arbeidsmigranten op het veld tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die gruwelijke Yelmuz naast Sjakie ?
Ik ken er wel een paar die ze mag terugsturen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten op het veld tellen.
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.
Motorisch is het ook heel matig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Een penalty nemen ook al nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Motorisch is het ook heel matig.
Kaatsen kan hij ook niet.
Ik denk niet dat @Caland jou een goede supporter vindtquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:06 schreef raptorix het volgende:
Lang geleden dat ik live voetbal zag, maar mijn god wat is dit traag en slecht zeg.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Caland jou een goede supporter vindt
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef raptorix het volgende:
Als ik als trainer een speler met afgezakte sokken zie dan wissel ik hem. We zijn hier niet op de camping.
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.
Daniel de Ridder als laatste geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelen er joden in Ajax?
Cantona op 58ste maar weer optrommelenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.
Berghuisquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Traoré blijft lang staan. Dat wordt woensdag naar Rasmussen kijken
Sven Mislintatquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daniel de Ridder als laatste geloof ik.
Je moet eens op letten hoe vaak het gebeurt dat een ajax speler zijn voet op de bal zet, dat is doorgaans een teken van spelers die totaal de snelheid uit een wedstrijd zetten. Daley Blind is daar schoolvoorbeeld van, en dan de critici: 98% completed passes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit weer verschrikkelijk om te zien
Brobby miste kans.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:23 schreef over_hedge het volgende:
eerste helft niet kunnen zien. Maar weinig gemist gok ik zo?
Was het weer een kans waar stilstaan genoeg zou zijn?quote:
Eerste helft via Radio gedaan, dus kan het niet vertellenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was het weer een kans waar stilstaan genoeg zou zijn?
Als hij dat de aankomende twee wedstrijden ook maar doet dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Ravioli god. Stukje alles 1-0 winnen genot
We hebben helaas geen betere spitsquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:38 schreef raptorix het volgende:
Op basis van wat zit die Brobbey in de Oranje selectie? Omdat hij zoveel energie uitstraalt? Omdat hij zoveel goals maakt?
Dit zegt genoeg: https://www.bbc.com/sport/football/dutch-eredivisie/top-scorersquote:
Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd duurt al zeven maanden voor mijn gevoel.
Had ie pappadag vandaag?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Heeinz het volgende:
Wel duidelijk dat de keuze voor Pasveer de juiste is
Deze wedstrijd beviel mij anders niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengen
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSVquote:
Dat zeg ik toch niet. Maar vorig seizoen had je met geluk 1 punt gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV
Puntje mee uit de Kuip en dan ben ik al tevree.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef over_hedge het volgende:
Tegen psv en feyenoord ga ik uit van 0 punten. Elke punt meer in leuk mee genomen
Angst hebben voor Feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen jullie een puntje stelen in de kuip om dan zaterdag doodmoe te zijn en na 20 minuten 3-0 achter te staan.
Succes boys.
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staatquote:
Dit is het Ajax-topic, ga de titelstrijd elders bespreken aub.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Ajax staat zoveel titels voor. We bouwen het rustig aan weer opquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Maar we staan zondag fictief op 2 punten van PSVquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendogod die Luuk de Jong zijn enkels breekt. Erg mooiquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Oeh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |