Niet jij Wotte.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff kan je nog wat van leren.
Realisme
Het was saai en traag voetbal, maar uiteindelijk heeft Willem II geen kans gehad en als Brobbey een keer normaal gaat doen, is het bij rust 3 of 4-0. In die zin is het degelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.
Big if.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was saai en traag voetbal, maar uiteindelijk heeft Willem II geen kans gehad en als Brobbey een keer normaal gaat doen, is het bij rust 3 of 4-0. In die zin is het degelijk.
Het beste is gewoon volharden in je superioriteit en minzaam neerkijken op de middenmoot die de rest van de Eredivisie heet. Die slechts als decoratie voor de glorie van Ajax dienen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Dit kan toch niet. Wanneer mag ik kritisch worden? @:wotte @:bofjijff
Graag advies
Zeg, vriend Wotte, even om het plaatje compleet te krijgen: waar zou jij wél dood gevonden willen worden dan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee ik woon gelukkig niet in noord-Brabant. Daar wil je dood niet gevonden worden.
Ajax excelsior 2-2quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:37 schreef CR7 het volgende:
Die vergelijking met vorig jaar kwa programma is trouwens wel tenenkrommend. Vorig jaar had je op 29 oktober al Marseille, Brighton, PSV, Utrecht, Twente, AZ en Feyenoord gehad. En won je uit wel van GAE. Geen wonder dat het beter gaat.
Het zit diep merk ik. Ik snij gewoon een valide punt aan. Maar prima jongen, het draait als een tierelier.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax excelsior 2-2
Ajax gae 1-1
Sparta Ajax 2-2
Ajax fortuna 2-2
Ajax nec 2-2
Heerenveen Ajax 3-2
Ajax pec 2-2
Almere Ajax 2-2
Fortun Ajax 0-0
Dan nog de kansloze europese wedstrijden, de "toppers" en niet te vergeten het hoogtepunt tegen grootmacht hercules. Elke wedstrijd open huisgenot in 23-24.
Kan nog wel even doorgaan hoor in het topic waarbij 2 niet Ajacieden om half 3 en half 6 wederom genant met Ajax bezig zijn. Lekker gap
het zit niet diep, maar als jij dat wilt denken prima. Je hebt geen punt verder, geen intentie tot discussie bij jouquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Ik snij gewoon een valide punt aan. Maar prima jongen, het draait als een tierelier.
Je zou maar na 1 incidenteel seizoen zo al je principes overboord gooien.
Het draait echt geweldig. Woensdag wordt een makkie voor Ajax. Alles is dit seizoen anders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het zit niet diep, maar als jij dat wilt denken prima. Je hebt geen punt verder, geen intentie tot discussie bij jou![]()
Niemand zegt dat het draait als een tierelier, niemand die zegt dat het top draait, niemand zegt dat het leuk is om naar te kijken of dat het prima is dat wel plots 5-3-2 spelen. In jouw hoofd wellicht, maar in de normale wereld niet.
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.quote:
Klopt. Hij heeft nog wat te leren, maar daarvoor moet hij genoeg spelen. Op de bank zitten en spelen tegen de g-voetballers uit de KKD gaat hem daar niet bij helpen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.
Wat is hier gek aan dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ajax dat naar de Kuip gaat om zich niet weg te laten spelen
Hairworld IstanbulGod
In de prijzenkast van de Johan Cruijff Arena.quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeg, vriend Wotte, even om het plaatje compleet te krijgen: waar zou jij wél dood gevonden willen worden dan?
De bal is rond he, kan alle kanten op.quote:
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
De bal is rond he, kan alle kanten op.
Wedstrijd op zich. Gooi ze er maar in.
We hadden ze beter kunnen treffen op de oorsponkelijke speeldag. Maarja de politie had daar een andere mening overquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuid
Ze hebben daar nu even wind mee. Die kan ook draaien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuid
Na een mokerslechte start heeft de Deense demagoog er wel gewoon een goed positiespel in weten te slijpen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben daar nu even wind mee. Die kan ook draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |