SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
[ Bericht 6% gewijzigd door Lt.Bookman op 26-10-2024 15:24:20 ]
Bijzonder weinig van meegekregen, behalve wat AD berichtjesquote:
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
Het was weer niet best maar winnen wel vorig jaar was niet best en dan verloren ze.
Deze trein is in beweging boys.
Dit kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.
Je moet soms ook een beetje geluk hebben. Kaartje hier, strafschopje daar, maakt het wat makkelijker om in je element te komen, neem je toch mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
Het was weer niet best maar winnen wel vorig jaar was niet best en dan verloren ze.
Deze trein is in beweging boys.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.
Ajax zou toch wel bij de beste 8 moeten kunnen komen? Kom op hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet soms ook een beetje geluk hebben. Kaartje hier, strafschopje daar, maakt het wat makkelijker om in je element te komen, neem je toch mee.
Heb in die zin het idee dat die onzinnige voorrondes tegen prutsclubjes uit derdelangslanden je ook soms wel kunnen helpen om in de flow te komen.
Anyhow, met 7 punten bijna door naar de volgende ronde. Cofficintenpolonaise.
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk spelen we tegen Willem 2 weer met Brobbey
Een assist, een goal. Prima hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?
Dat zeker, verder vooral de handjes dichtknijpen met al die lollertegenstanders tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:08 schreef Black-Death het volgende:
Het resultaat was in elk geval prima
Ik denk 5/6quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is niet altijd even flitsend maar we spelen wel met zowat dezelfde selectie als vorig seizoen en toen hadden we dit kansloos verloren
Hoeveel punten zou je moeten halen daarvoor? Tegen Maccabi, RFS en Galatasaray moet je kunnen winnen. Dan zit je al op 16 punten. En dan heb je nog de wedstrijden tegen Lazio en Real Sociedad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax zou toch wel bij de beste 8 moeten kunnen komen? Kom op hoor.
Nu is dat volgensmij redelijk normaal met die oostblokteams, halfuurtje blitzkrieg en daarna zie je ze niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.
Eens, al moet je maar zien of ze die intensiteit hadden volgehouden. Maar het was weer ontzettend matig inderdaad. We missen toch in iedere linie echt bepalende spelers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.
Ik heb het idee dat het kwaliteitsverschil in de EL een stuk groter is. Dus dan zou je in principe toch nog wat meer punten moeten krijgen. Ik zie eigenlijk alleen tegen Real Sociedad een verliespartij. Tegen Lazio zijn wij thuis niet kansloos en tegen Galatasaray ook niet. De rest moet je verplicht winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou je moeten halen daarvoor? Tegen Maccabi, RFS en Galatasaray moet je kunnen winnen. Dan zit je al op 16 punten. En dan heb je nog de wedstrijden tegen Lazio en Real Sociedad.
In de Champions League verwachten ze dat je met 16 punten bij de eerste 8 komt, dat zou in de Europa League niet anders moeten zijn.
Dat is wel negatief hoor. Het is niet dat die rode kaart uit de lucht komt vallen. Als je zoveel ruimte achter je verdediging laat waardoor een speler al 1 op 1 op de keeper af kan komen klopt er verdedigend bij Qarabag ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor hem ja, maar of het voor het team het beste was in een ander verhaal. Je zag gewoon duidelijk het verschil met Brobbey. Als je met Weghorst speelt dan moet je echt in een systeem spelen waarin je de spits bedient en dat is niet hoe Ajax normaal speelt en of het een nou in totaal meer doelpunten oplevert dan het ander (voor het team als geheel) is de vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een assist, een goal. Prima hoor.
Dat en dat je Henderson, met alle respect, niet als zes moet opstellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor hem ja, maar of het voor het team het beste was in een ander verhaal. Je zag gewoon duidelijk het verschil met Brobbey. Als je met Weghorst speelt dan moet je echt in een systeem spelen waarin je de spits bedient en dat is niet hoe Ajax normaal speelt en of het een nou in totaal meer doelpunten oplevert dan het ander (voor het team als geheel) is de vraag.
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
Je mist gewoon kwaliteit op de flanken en in de as van je middenveld. Defensief zo blijkt, als je het goed neerzet, is het vrij degelijk.
Ze moeten daar in de Arena echt ergens een sok met geld gaan zoeken. Mijns inziens heb je een defensieve en aanvallende middenvelder alsmede twee buitenspelers nodig.
Laat het helaas niet zien in de punt, maar elders zie ik 'm ook niet tot zijn recht komen. Achter de spits of op de flanken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
Misschien moet hij wat minder kansen gaan missen .quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
Aangezien dat veruit onze beste speler is?
Brobbey is geen probleem anders had ik spits wel aan het lijstje toegevoegd. Defensief heb je wel wat talent lopen. Traore en Godts zijn prima maar die posities moeten natuurlijk dubbel bezet zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat het helaas niet zien in de punt, maar elders zie ik 'm ook niet tot zijn recht komen. Achter de spits of op de planken?
Suarez bij Ajax met Pantelicquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.
Brobbey moet wat minder van zijn kracht afhankelijk worden en wat meer van zijn snelheid. Hij staat nu iedere keer eerst een stuk te worstelen met een verdediger en moet er daarna nog een paar voorbij wil hij wat doen, want die kunnen aansluiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.
Warme herinneringen aan dat seizoen. Ongeslagen in eigen huis, met flinke uitslagen. Dubbele finale tegen Feyenoord was hilarisch.quote:
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Warme herinneringen aan dat seizoen. Ongeslagen in eigen huis, met flinke uitslagen. Dubbele finale tegen Feyenoord was hilarisch.
toeschouwersaantallen waren toen niet bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0Dat is nu net iets anders
Heerenveen-thuis 5-0 bij rust was dat seizoen denk ik? Heerlijke thuiswedstrijden waren dat indd jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0Dat is nu net iets anders
Een simpele voorzet en een intikkertje toch ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk 5/6
wel 1 assist en een goal
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een simpele voorzet en een intikkertje toch ?
Zoiets, het is in alle linies een gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
Je mist gewoon kwaliteit op de flanken en in de as van je middenveld. Defensief zo blijkt, als je het goed neerzet, is het vrij degelijk.
Ze moeten daar in de Arena echt ergens een sok met geld gaan zoeken. Mijns inziens heb je een defensieve en aanvallende middenvelder alsmede twee buitenspelers nodig.
Dan zitten ze er niet ver naast.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10
quote:
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10
Weghorst is de grootste mongool uit de selectiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
als ie blijft scoren prima verder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weghorst is de grootste mongool uit de selectie
Zelfs een spits die scoort is nog niet goed genoeg voor absoluut niet ajaxhater KlapMongeaulquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
Dit ben ik met je eens!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als ie blijft scoren prima verder.
Gelachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op basis van wat roep je dit? Niet van goals want hij staat nog steeds droog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De beste manier om zijn kwaliteiten optimaal te benutten is hem te verkopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
749.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e verjaardag van onze stad
Amsterdamgod
dan klopt ie wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oops typo hoort jubileum te zijn
Je komt natuurlijk wel een beetje in een dilemma terecht zo. In theorie is Brubbie natuurlijk je eerste, beste spits en je kapitaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e jubileumjaar van onze stad
Amsterdamgod
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet.
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Begreep ik wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijn
Volkomen normaal dat eind oktober de meeste nog geen 2 wedstrijden in de week kunnen spelenquote:
Beetje apart om die kerel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.quote:
Houdt de 'reserves' ook hopelijk net wat scherp, dat ze toch hopen op meer speeltijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.
Welke kerelquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje apart om die kerel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Zo krijg je nooit een elftal dat op elkaar is ingespeeld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Dat je spelers die niet helemaal fit zijn een keer geen 90 minuten laat maken snap ik wel. Maar 10 man rouleren, gewoon omdat het kan?
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
Farioli met de troll-opstellinghij geeft geen neuk.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoord
hij wil de boel heel houden![]()
Maar zelfs de keeper wisselen jeetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.
ja je kan het ook overdrijven idd. We gaan het zien, gevoel was opzich wel goed maar nu wederom echt geen idee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zelfs de keeper wisselen jeetje
Ravioli god is ontzettend slim. Halen we een Europese finale dan hebben wij 22 fitte spelers en de tegenstander niet. Stukje vooruit denkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste niet, dat tweede wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoord
hij wil de boel heel houden![]()
Vooral denk ik ook om Ramaj erbij te houdenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
puntje zou mooi zijn. Hebben wel wat mensen die ze missen. Als timber nog afvalt zou mooi zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste niet, dat tweede wel.
Denk overigens niet dat we daar iets gaan halen nu Feyenoord de schwung heeft.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ravioli god is ontzettend slim. Halen we een Europese finale dan hebben wij 22 fitte spelers en de tegenstander niet. Stukje vooruit denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |