Dat filmpje erbij op z'n Instagram.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:05 schreef Greys het volgende:
Laat Joost maar schuiven! 💙
[ afbeelding ]
En nog steeds mensen die 'maar Frankrijk dan' en 'Waar is Italië' roepen dus misschien kan hij nog wat data toevoegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:12 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk hij gaat echt overal naar toe.
Zijn tweede thuisland België ook genegeerd.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die 'maar Frankrijk dan' en 'Waar is Italië' roepen dus misschien kan hij nog wat data toevoegen.
En de boomers online maar zeggen hoe ze iemand zo onbekend hadden kunnen kiezen voor ESF.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is echt f*cking knap als je bedenkt dat hij alleen Nederlands zingt!
En hem bewonderen op tv bij The Voice.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn tweede thuisland België ook genegeerd.![]()
Die motten dan maar naar de Ziggo komme.
En Engels (flink deel van Unity) und ein bisschen Deutsch.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is echt f*cking knap als je bedenkt dat hij alleen Nederlands zingt!
Ik snap het grotendeels wel. Nederland is sowieso nooit aardig of goed voor hun Songfestivaldeelnemers. Hadden we het onlangs nog over in het nieuwtjestopic. We hebben rondom het echt een enorme toxic media. Dus als hij dat bedoelt snap ik het wel!quote:Op woensdag 17 december 2025 18:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vriendje Gover zit sinds zijn deelname aan de Slimste Mens in Vlaanderen ongelooflijk hard te bitchen op Nederland in de Vlaamse media. Blijkbaar makkelijk scoren daar. Hoop dat Joost zich daar niet toe laat verleiden.
Dat is de formule om daar door te breken, heeft Soundos ook gedaan met veel succes. Belgen hebben een Calimerocomplex dus ze horen graag hoe erg Nederland is... maar het is ook gewoon waar dat zij veel meer gevoel hebben voor buitenbeentjes als Joost Klein en Gover Meit.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vriendje Gover zit sinds zijn deelname aan de Slimste Mens in Vlaanderen ongelooflijk hard te bitchen op Nederland in de Vlaamse media. Blijkbaar makkelijk scoren daar. Hoop dat Joost zich daar niet toe laat verleiden.
Tsja. Op Studio Brussel werd hem gevraagd wie leukere mensen zijn: Nederlanders of Belgen. Zijn antwoord was dat Nederlanders niet eens mensen zijn. Dat gaat wel wat verder dan boos zijn op de zure boulevardpers.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het grotendeels wel. Nederland is sowieso nooit aardig of goed voor hun Songfestivaldeelnemers. Hadden we het onlangs nog over in het nieuwtjestopic. We hebben rondom het echt een enorme toxic media. Dus als hij dat bedoelt snap ik het wel!
(Als hij heel iets anders bedoelde, beschouw mijn post als niet verzonden.)
Hij is zelf ook een Nederlander.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Tsja. Op Studio Brussel werd hem gevraagd wie leukere mensen zijn: Nederlanders of Belgen. Zijn antwoord was dat Nederlanders niet eens mensen zijn. Dat gaat wel wat verder dan boos zijn op de zure boulevardpers.
Hij is een Friesquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is zelf ook een Nederlander.
Zijn ouders waren dat ook en zijn familie en vrienden ook.
Was het niet een Joostiaans grapje?
Ach je moet die accounts eens zien die deze commentaren plaatsen, allemaal alt right, chronisch boos op EU, crypto figuren als het al geen bots zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef Greys het volgende:
@:l.t.bookman ik zie net dit en moest denken aan waar we het hier over hadden. Ik las alle reacties onder dit bericht en Joost heeft gewoon gelijk, Nederlanders zijn - uitzonderingen daargelaten - gewoon echt pleurisvolk.
[ x ]
We hebben er daar nogal veel van..quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach je moet die accounts eens zien die deze commentaren plaatsen, allemaal alt right, chronisch boos op EU, crypto figuren als het al geen bots zijn.
Dat is een probleem van internet, niet van Nederland.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef Greys het volgende:
@:l.t.bookman ik zie net dit en moest denken aan waar we het hier over hadden. Ik las alle reacties onder dit bericht en Joost heeft gewoon gelijk, Nederlanders zijn - uitzonderingen daargelaten - gewoon echt pleurisvolk.
[ x ]
Twitter is zeker in Nederland gewoon een ultrarechtse vuilnisbak. Dat zou ik niet als representatief beschouwen.quote:
Dit denk ik eigenlijk ook. Of dat het gewoon op een vriendelijke manier gezegd is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik hield het sowieso al op een Goveriaans grapje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |