Dat is nogal gedurfd, zijn niet de leukste gasten met een slok op.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:17 schreef golfer het volgende:
Meesteres Kylie met dronken Britse vrijgezelleparty mannen.
Ik zou zeggen kijk de aflevering van volgende week poahhhh Kaylee godinquote:Op donderdag 14 november 2024 21:17 schreef golfer het volgende:
Meesteres Kylie met dronken Britse vrijgezelleparty mannen.
Dat ga ik over een week doen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zou zeggen kijk de aflevering van volgende week
Ik zou dat echt niet willen van iemands lichaam eten.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet willen van iemands lichaam eten.
quote:
+1quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef Halcon het volgende:
Tuut tuut is zo irritant dat een stukje zinloos geweld a la "Vrouw in de gracht gemikt nadat ze voorbijganger aansprak" volledig begrijpelijk is.
Viel mij ook op! Super leuk!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef golfer het volgende:
Die Afghaanse jongens zijn zo goed geïntegreerd.
Die zijn toch maar verhuisd nadat er van hun dag opruimen voor de zoveelste keer binnen tien minuten geen spoor meer van te zien was 😂.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:03 schreef PoesInDoos het volgende:
Kylie haar moederBrrr
Ik vind alleen de ramenexploitant en Kylie interessant om naar te kijken, en inmiddels het gebeuren rondom dat hostel ook.
Kunnen we tuutuut omver rijden?
En waar is dat jonge stel met hun kinderen gebleven?
Denk zomaar dat ze zonder al die ingrepen er mooier uit zag.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:36 schreef golfer het volgende:
Hoertje Monica met opgespoten lippen.
En borstimplantaten.
Ik moet de laatste 2 of 3 nog kijken.quote:
Jammer! Gelukkig komt er een vervolg, vond het een zeer interessante docuserie.quote:
Dat is ook mijn hoop.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
Hoop dat de wallen kunnen blijven bestaan zoals het is met de juiste mensen. Een sex paradijs ergens op de zuidas is zo raar.
Lieke en Mikequote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef Vatta het volgende:
https://npo.nl/start/seri(...)ileweg-25-jaar-later
Aanrader dit.
Hoop dat die sociale pooier/huisjesmelker er ook weer aanwezig zal zijn!quote:Op woensdag 12 november 2025 17:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Vanaf morgen, 20.25 op NPO3; seizoen 2!
Ik zag ook al dat de beruchte tüüter terug isquote:Op donderdag 13 november 2025 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat die sociale pooier/huisjesmelker er ook weer aanwezig zal zijn!
Lijkt me niet erg handig dat blauwe licht.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:34 schreef golfer het volgende:
Uitleg over rood en blauw licht.
Weer iets geleerd.
Ze is die stoel niet uit geweest zo te zien er zit een aardig aantal kilo's meer aan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |