Vorig jaar was er toch ook een artiest in UMK die niet naar esf wilde vanwege Israël? Ik zou er niet van op kijken als er dit jaar meerdere artiesten dit aangeven. In Sanremo of Melodifestivalen ofzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef Greys het volgende:
Dit krijg je dus ook weer he, artiesten die niet mee willen doen want Israël doet mee. We zijn er (logisch) nog lang niet vanaf dat dat onderwerp weer de hele boel gaat beheersen rondom het ESF.
[ x ]
Nee, dat je met een ongeleid projectiel als Joost nog iets van een Plan B opzette, dat is ook nog wel te begrijpen. Dat is op zichzelf ook niet zo’n belangrijk onderdeel van het verhaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'just in case' inderdaad niet héél veel meer te maken had met wel of niet meedoen maar wel met of Joost nog af zou haken en of de EBU wellicht nog met een bommetje zou komen waardoor er alsnog weer wel of geen deelname kwam. Dat er nog wat onzekerheden bleven geloof ik wel. Maar dat ze héél erg neigden naar TUURLIJK DOEN WE MEE GEKKIES geloof ik idd ook wel.
Ja dat heeft hij volgens mij jaren geleden ook al eens in een interview gezegd, volgens mij in het jaar dat Jeangu met z'n eerste lied zou gaan. Hij is daar gewoon altijd mee bezig. En terecht ook. Goed juist van hem om gewoon altijd met artiesten in contact te blijven over Songfestival. Zodat ze bij een bepaald lied bv ineens denken 'He wacht eens even, dit zou misschien wel heel goed voor het ESF zijn'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed om te weten: Cornald praat altijd met artiesten over het Songfestival. Ook voor de komende jaren al om te weten wie interessant zou zijn, interesse heeft of misschien later een keer zou willen.
Naast Nederland heeft volgens mij niemand anders om uitstel gevraagd. Dus ja, daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige landen dus nog nul respons van de EBU. Maar wel allemaal weer meedoen, wedden?
Ja ik weet niet zo goed meer wat ik moet geloven op dat vlak eerlijk gezegd. Wat op zich al slecht is, dat mensen aan bepaalde geloofwaardigheid twijfelen nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat je met een ongeleid projectiel als Joost nog iets van een Plan B opzette, dat is ook nog wel te begrijpen. Dat is op zichzelf ook niet zo’n belangrijk onderdeel van het verhaal.
Het ging me meer om hoe Avrotros dit alles heeft aangepakt, en ze continu de schijn ophielden dat ze misschien niet mee zouden doen. En daar paste ook bij dat het benaderen van artiesten alleen maar voor het puur hypothetische geval dat Nederland er toch uit zou komen met de EBU. En dat waren ze dus al een hele tijd.
'Maakt niet uit wat je met onze klachten doet joh, kijk maar efkes!'quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Naast Nederland heeft volgens mij niemand anders om uitstel gevraagd. Dus ja, daar komt het wel op neer.
In principe kan je zeggen dat ze er niet uit waren zolang er geen handtekening was gezet natuurlijk. Maar dat aan Avrotros-kant al het beleid er op gericht was om gewoon mee te doen, dat lijkt me echt niet iets recents. Met de combinatie van Joost die sinds de zomer bezig is, en die omslag in de toon naar de EBU op 1 juli, moet het wel ergens in die tijd beslist zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed meer wat ik moet geloven op dat vlak eerlijk gezegd. Wat op zich al slecht is, dat mensen aan bepaalde geloofwaardigheid twijfelen nu.
Ik twijfel of ze er écht al zo lang uit waren dat ze zouden meedoen zoals jij voelt. Ook als ze nul toezeggingen kregen in de gesprekken met de EBU denk je, over niet ongewenst filmen enzo? Ik weet het echt niet meer, maar dat het 'vaag' is gegaan ben ik sowieso helemaal met je eens.
Ierland, Noorwegen en Slovenië doen dit jaar gewoon weer doodleuk mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige landen dus nog nul respons van de EBU. Maar wel allemaal weer meedoen, wedden?
Klapvee Edson de Garca.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef Greys het volgende:
Dit krijg je dus ook weer he, artiesten die niet mee willen doen want Israël doet mee. We zijn er (logisch) nog lang niet vanaf dat dat onderwerp weer de hele boel gaat beheersen rondom het ESF.
[ x ]
Er is hierover nu ook een nieuw topic gemaakt. De laatste tijd wordt er hier van elke poep en een scheet een topic gemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Artiesten die Palestina steunen moeten we sowieso niet sturen. Weg ermee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook een artiest in UMK die niet naar esf wilde vanwege Israël? Ik zou er niet van op kijken als er dit jaar meerdere artiesten dit aangeven. In Sanremo of Melodifestivalen ofzo.
Dit hele forum verandert in NWS ondertussen joh, totaal geen rem meer overal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is hierover nu ook een nieuw topic gemaakt. De laatste tijd wordt er hier van elke poep en een scheet een topic gemaakt
Di-rect wil toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef summer52 het volgende:
Die meiden van Ogene kunnen goed zingen hoor maar op de een of andere manier irriteren ze mij. Te braafjes, te gemaakt.
Maar wie dan? Ik zou het echt niet weten. Ja Floor Jansen, Di-rect of Son Mieux. Dat zal echter wel wishful thinking zijn.
Jamie en Bas hebben weleens gezegd te willen, maar Marcel zelf geloof ik niet omdat de band niet live speelt.quote:
Je mag je aanmelden voor mod hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit hele forum verandert in NWS ondertussen joh, totaal geen rem meer overal.
Son Mieux is ook mijn droominzending maar die zijn met z'n zevenen. En ze vertikken het om er eentje te lozen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef summer52 het volgende:
Die meiden van Ogene kunnen goed zingen hoor maar op de een of andere manier irriteren ze mij. Te braafjes, te gemaakt.
Maar wie dan? Ik zou het echt niet weten. Ja Floor Jansen, Di-rect of Son Mieux. Dat zal echter wel wishful thinking zijn.
Heb persoonlijk niet zoveel met ze maar van mij mogen ze wel gaan alleen moeten ze zelf wel willen haha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jamie en Bas hebben weleens gezegd te willen, maar Marcel zelf geloof ik niet omdat de band niet live speelt.
Kan mij nog een interview van vorig jaar ofzo herinneren waar ze aangaven dat ze er niks voor voelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Di-Rect is in april en mei op tournee in België en Duitsland. Voorzover ze überhaupt interesse zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |