Wordt je ook een software engineer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik dan maar vertellen dat langzamerhand de IT ingezogen wordt? Terwijl dat in eerste instantie niet de bedoeling was, maarja samenloop van omstandigheden.
Nee zo slim ben ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wordt je ook een software engineer.
Scrum master?quote:
Nee ook niet. Op dit moment wordt ik ingezet als projectcoördinator en het snappen van het hele IT landschap en de aanknopingspunten naar het rest van het bedrijf.quote:
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al een algemene consensus bereikt of de date van CC hem wel echt leuk vindt?
Oh klinkt wel cool op zichquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ook niet. Op dit moment wordt ik ingezet als projectcoördinator en het snappen van het hele IT landschap en de aanknopingspunten naar het rest van het bedrijf.
Ik zou mezelf bijna IT ecoloog noemen
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer is
Weet je zolang ik wat mag coordineren en problemen oplossen, vind ik het bestquote:
Ik denk nooit aan Chevy.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al een algemene consensus bereikt of de date van CC hem wel echt leuk vindt?
Date is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus we zijn weer safe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer is
Gelukkig, ik voelde me al bezwaard.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Hij denkt ook nooit aan jou dus wat dat betreft is 't 50/50
volgens mij verzin je allesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Date is niet doorgegaan.
Met als volgende reden.
[..]
Dus we zijn weer safe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |