Nog 99,3%, als het niet meer is.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. Al gebruik ik het weekend meestal wel voor gerechten die uren moeten staan pruttelen bijvoorbeeld, want daar heb ik doordeweeks geen tijd voor.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijdag eet ik meestal zalm, zondag en dinsdag bij mijn ouders. Verder niets vasts
Ah leuk, ik was nieuwsgierig. Tegenwoordig eet ik ook gewoon waar ik op dat moment zin in heb, bij mn ouders waren er wel wat vaste dagen, maar dat doen zij tegenwoordig ook niet meer.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb letterlijk mijn moeder wel eens horen zeggen: oh ja dat kunnen we eten vandaag, want het is maandag
Maar kost ook weer veel geld denk ik..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog 99,3%, als het niet meer is.
Ik heb een paar plekken die direct voor veel lekkage zorgen uitgebikt en weer opgevuld, maar feitelijk is gewoon de hele aanbouw één grote bron van ellende. Dat hele ding tegen de grond schuiven en een nieuwe bouwen zou volgens mij veel beter zijn.
Misschien dat de binnenmuren nog te redden zijn, maar de buitenmuren zijn waardeloos; het grootste deel van de voeren is gebarsten en zeer veel stenen zitten los.
De muurtjes van het dakterras (op de oude muren gebouwd) zijn ook in matige staat.
No joke, maar ik denk dat de hele familie vol met niet-gediagnosticeerde autisten en adhd'ers zitquote:
Gewoon een briefje ophangen:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Godver ik word elke dag aangebeld omdat onderburen miljoen dingen bestellen maar niet thuis zijnlaat het dan naar pakketpunt bezorgen
ik neem niks aanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een briefje ophangen:
"Geachte pakketbezorger, buurman Pietersen kan ongezien de tyfus krijgen. Steek z'n pakket maar in de fik of zo.
Gr.gr. en een lik van Woef!"
Niet meer aannemen, leren ze het vanzelfquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Godver ik word elke dag aangebeld omdat onderburen miljoen dingen bestellen maar niet thuis zijnlaat het dan naar pakketpunt bezorgen
Klopt, een vriend van me wil in de lente samen met mij die buitenmuur afbreken en deze keer degelijk herbouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar kost ook weer veel geld denk ik..
quote:
Gewoon echt te slecht gebouwd die hele aanbouw..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, een vriend van me wil in de lente samen met mij die buitenmuur afbreken en deze keer degelijk herbouwen.
Pfff ik zat net weer de spouw in te kijken van bovenaf omdat er weer van alles los zat.
quote:
Ik eet patat in het noorden, oosten en westen en friet in het zuiden!quote:
Ik post zo wel ff wat foto's.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon echt te slecht gebouwd die hele aanbouw..
"Kip, patat en appelmoes? Zo wordt het dus NOOIT wat met onze relatie!"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]en daar een friet in soppen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]en daar een friet in soppen
Dat is een liedje van kinderen voor kinderen zegt googlequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Kip, patat en appelmoes? Zo wordt het dus NOOIT wat met onze relatie!"
Welke reclame was dat ook al weer?
Wel eens geprobeerdquote:
Inclusief dat van die relatie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is een liedje van kinderen voor kinderen zegt google
Lig jij in de frituur?quote:
Ik zag alleen de eerste zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |