Dat mensen niet even verder nadenken dan hun neus lang is begrijp ik soms niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Laatst ook een filmpje waarbij mensen een luipaard herhaaldelijk roepen om dan als gillende weg te rennen wanneer het beest een van de mensen aanvalt....![]()
Is lastig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen niet even verder nadenken dan hun neus lang is begrijp ik soms niet.
Tsjaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen niet even verder nadenken dan hun neus lang is begrijp ik soms niet.
Tsja het is niet anders he.quote:
Morguh ToTquote:
Ja hoor, en met jou. Ook al weer wat beter?quote:
Ah mooizoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, en met jou. Ook al weer wat beter?
Dat is fijn te horen hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ah mooizo![]()
Ja de laatste tijd gaat het best goed
Ja super goed, het begint steeds meer gewend te rakenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen hopelijk blijft dat zo
Hoe bevalt je nieuwe huis eigenlijk?
Fijn zo, en dichterbij je moeder was het toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja super goed, het begint steeds meer gewend te raken
Ja, ook super fijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, en dichterbij je moeder was het toch?
Meer soort van dagbesteding, bij een hondenschool , veel wandelen met de honden leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
DOe je ook nog wel vrijwilligerswerk nu Moon?
Dat is je wel op het lijf geschreven met honden bezig zijn toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Meer soort van dagbesteding, bij een hondenschool , veel wandelen met de honden leuk!doe het de aankomende weken wel even wat minder.
Ja dat zeker!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is je wel op het lijf geschreven met honden bezig zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |