Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:55 schreef franklop het volgende:
Is dit niet de Maxico City Grand Prix?
Ik ben ook heel benieuwd. Dikke kans dat Ferrari hier weer iedereen om de oren gaat rijden. Ik verwacht ook wel weer een gevecht tussen Max en Norris. Ik hoop op een leuk raceweekendquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:15 schreef RealistAtheist het volgende:
Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Normaalgesproken een baan waar Max/Red Bull wel sterk is. Ik ben vooral benieuwd naar de Ferrari's kunnen ze hun niveau van vorige race weer laten zien. In Austin vond ik ze toch verrassend sterk. Als de Ferrari's weer 1 en 2 worden met daarachter Norris en Max zou ik ook prima vinden. Red Bull blijft Ferrari toch niet voor in de constructeurs, maar voor Max maakt het wel verschil in punten als bijv. Norris 1 en Max 2 of Norris 3 en Max 4.
Wat Mercedes hier gaat doen durf ik echt niks over te zeggen. Soms staan ze er zomaar ineens weer. En soms rijden ze anoniem in het middenveld.
Edit: een overwinning voor Max zou ook wel weer een keer lekker zijn. Maar op 1 of andere manier heb ik daar niet zo'n vertrouwen in.
Winst van Ferrari is prima. Als Ferrari elke race 1 en 2 wordt en Verstappen overal 4e achter Lando dan houdt hij genoeg punten over.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Dikke kans dat Ferrari hier weer iedereen om de oren gaat rijden. Ik verwacht ook wel weer een gevecht tussen Max en Norris. Ik hoop op een leuk raceweekend
Nou niet zozeer het vertrouwen, maar het was wel tof om te zienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:19 schreef Evenstar het volgende:
Dat Ferrari één keer zo sterk voor de dag kwam wil toch niet zeggen dat ze opeens rest van dit seizoen gaan domineren? Ik snap niet zo goed waar dat vertrouwen in Ferrari opeens vandaan komt.
Ik zeg niet dat ze niet sterk gaan zijn, maar sommigen doen net of Ferrari opeens en uit het niets onverslaanbaar gaan zijn
Mwah. Slechter dan P8 zal het toch niet worden toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Checo weer onder de druk bezwijken?
Zoals vorig jaar bedoel je?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh, het Pirelli banden snoozefest ook weer.quote:
Hij heeft nu voor de verandering een keer een goede kwali en kegelt dit jaar in de eerste bocht Norris, Leclerc, en vooruit ook Piastri eraf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Mexico gaat de wintertijd later in.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef THEFXR het volgende:
de kwali 2 uur later dan de race is apart.
oh ja, helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Mexico gaat de wintertijd later in.
Niet eens. De andere wagen leid het kampioenschap. Max laat zien wat voor potentie er echt in de wagen zit. Checo staat ondertussen onder elke directe concurrent. Dus onder alle Mercedessen, Ferrari's en Mclaren's, wat dus betekent dat hij over het hele seizoen heen exact 0,0 punten heeft weggesnoept bij de concurrentie, en dat is in essentie waar hij voor gehaald is. Die vent is dus het hele seizoen al uiterst nutteloos. P8 is gewoon slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar bedoel je?
Nou ja het voordeel voor hem is dat die niet zover vooraan zal starten zodat die een poging voor de leiding van de wedstrijd gaat kunnen wagen.
Gewoon lekker uitrijden, top 8 is goed genoeg voor hem.
Je zou inderdaad verwachten dat ze eerst de kwalificatie doen en dan pas de racequote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef THEFXR het volgende:
de kwali 2 uur later dan de race is apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |