Afgelopen dinsdag gingen een vriendin en ik weer eens goedkoop inkopen doen in Bunde, Duitsland nabij de grensovergang van de A7.
Okay, de shag stond op de eerste plaats. Maar daarna gingen we natuurlijk weer de Combi in, en naast allerlei andere aanbiedingen... viel mijn oog op een schijnbaar nieuwe natte kattenvoer merk genaamd Surf & Turf.
Het koste maar 2,55 euro en de zakjes waren gevuld met 100 gram gelei x 12 zakjes (in gelei !)
Thuisgekomen, waren ook mijn katten hier zeer over te spreken. Of beter gezegd, mijn katers hebben vrijwel hun bakjes uitgelikt.
Mogelijk probleem; misschien was het slechts een prijsstunt, om onze katten daaraan te leren wennen. In dat geval is het een groot succes, volgens mijn harige vrienden.
Het heeft ook nog een ASC keurmerk (schijnbaar voor ecologisch vissen of zo).
Persoonlijk heb ik er haast spijt van dat ik niet direct voor een hele maand heb ingeslagen, maar ja mijn lieverdjes moesten het eerst goedkeuren. Dus wie weet is deze voordeelaanbieding volgende week al weer duurder.
Maar aan iedereen die nabij de grens met Duitsland woont en een Combi in deze buurt heeft... wil ik deze aanbieding niet voorbij laten gaan. Want het leven is al duur genoeg.
P.S. De paar zure pruimen op dit forum, vraag ik met urgentie niet te reageren, dan wel niet te insinueren.
Meer Godcomplexen hebben we niet nodig...
[ Bericht 0% gewijzigd door Also-von-Oder op 24-10-2024 03:48:42 ]