Gewoon 1+1.quote:
Ik las alleen dat iemand het totaal verwarrend vindt dat er iemand bijspringt als mod af en toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het F1 feedback topic is erg leuk allen.
Linkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
haha met de recente veranderingen daar lijkt het op een bepaald land in Aziequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit gebeurt 100 keer per wedstrijd maar doelpunten worden helemaal kapotgecheckt.quote:
Is die kat weer bezig?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
Dombo was de enige die er wel vertrouwen in had.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.
Was wel gewoon een overtreding, maar vind hiervoor varren ook wel flauwquote:
Louis van Gaal tegen Ted van Leeuwen.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dombo was de enige die er wel vertrouwen in had.
Hwangquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.
Het gaat weer over iets anders, die 'huisregels' .quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las alleen dat iemand het totaal verwarrend vindt dat er iemand bijspringt als mod af en toe.
Ik krijg de indruk dat F1-fans nogal autistisch zijn.
Ik raad je aan het Feyenoord topic dan te mijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik blijf me mateloos verbazen over mensen die zich eindeloos verliezen in schelden op een scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |