Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef Droopie het volgende:
Het is Super Sao Paulo Sunday, ik zit hier als neutrale fokker/ f1 fan vandaag op Fok!
Komt er iemand die bijna heel de dag niet gezien is, tijdens het moment dat Max wereldkampioen wordt, een heel epistel te schrijven
Ben je dan F1 fan of kom je op Fok! om je portie aandacht op te eisen?
Prioriteiten stellen!
Laat maar weer zien met welke twee maten wordt gemeten, als ik dit over Max zei, had ik een ban aan mijn broek. Neutraliteit is ver te zoeken hier.quote:
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.
Ga dat ergens anders doen als je niks met de sport hebt en niet zit te kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.
Dat klopt, maar toch wordt er in de topics dan gesproken over: 'de Engelse' blabla.quote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.
Wil ik best doen, maar wil jij er dan op toezien dat er geen bevolkingsgroepen worden belachelijk gemaakt?quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga dat ergens anders doen als je niks met de sport hebt en niet zit te kijken.
Het achterlijke gefoeter op de FIA en random stewards is wel echt next level kansloos en maakt dat hele topic onleesbaar. Dat bepaalde mods om het hardst meedoen aan die flauwekul en kritiek erop weghalen maakt het geheel allemaal nog wat sneuer.quote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.
Krijg je van mij een gratis tip.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch wordt er in de topics dan gesproken over: 'de Engelse' blabla.
En dat is wel een volk.
Daar ga jij niet over en nu wegwezen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil jij er dan op toezien dat er geen bevolkingsgroepen worden belachelijk gemaakt?
Dit is het dus, eigenlijk.... Het is toch compleet onnodig dan allerlei dingen er bij te halen en een heel volk erbij te betrekken. Dat noemen ze dan spijkers op laag water zoeken, terwijl het keihard tegen de policy ingaat. Mega sneu.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het achterlijke gefoeter op de FIA en random stewards is wel echt next level kansloos en maakt dat hele topic onleesbaar. Dat bepaalde mods om het hardst meedoen aan die flauwekul en kritiek erop weghalen maakt het geheel allemaal nog wat sneuer.
Dus jij wil de policy niet uitvoeren? Begrijp ik dat goed, ik vind dat wel schrijnend, als er een mod is die het oneens is met de policy en de policy niet wil uitvoeren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over en nu wegwezen.
Ik voer de policy uit.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dus jij wil de policy niet uitvoeren? Begrijp ik dat goed, ik vind dat wel schrijnend, als er een mod is die het oneens is met de policy en de policy niet wil uitvoeren.
Ik vraag jou niet dat te doen, ik zeg jou niet dat te doen. Maar dat hoort gewoon bij het mod zijn.
Prima, dan hoop ik minder onzin te zien waarin de Engelse worden beschimpt.quote:
*Gebeurtquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik minder onzin te zien waarin de Engelse worden beschimpt.
En je hoort gewoon weer van mij, als dat wel gebeurd.
Fijn dat je de policy uitvoert.
Hier gaan we niet over hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een topic hier gemaakt wat ik niet meer kan vinden heeft iemand een linkje voor mij?
Ik heb het hier eerder gevraagd maar toen reageerde een mod nogal lomp die achteraf hier helemaal geen mod is blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |