SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Met van die weinig dubbelzinnige tekstenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
SugaBabes zijn nu weer hot en happening en vroeg me af welke bands van vroeger ik nog meer graag zou willen zien
En toen dacht ikTOY BOX
dat was echt de shit
en natuurlijk de Spice Girls![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nog steeds goed op hun liedje.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
K&W / wat is de beste composiet vlinderplanken
Kijk nou! @:ettovanbelgie
trustequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou moi, tas ingepakt, ontbijtje staat klaar voor morgen, tijd eindigt op "negen" dus ik mag naar bed![]()
Dada liebchens
43:40 ongeveerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij hoeveel minuten zingen/schreeuwen ze mijn banger van dit jaar?
I don't know how it's meant to be done?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
ik weet niet of dit werkt, anders even naar 6:06 gaan.
'REPEAT AFTER ME!! i hobedie twentiedrie jo'
De zaal '.... ik ehmmmmmmmmmm ja'
Denk echt dat dit liedje op 1 staat bij mijn Spotify eind dit jaar.quote:
ik denk dat ze zeggen dat ze wél weten hoe het moet, dus 'i do know how its meant to be done'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I don't know how it's meant to be done?
Moeten ze maar niet aan de kinderarbeid gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat ze zeggen dat ze wél weten hoe het moet, dus 'i do know how its meant to be done'
maar het ging veels te snel en het accent is sterrrrrk aanwezig, wij waren nog aan het verwerken dat we hem zouden moeten herhalen
hahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk echt dat dit liedje op 1 staat bij mijn Spotify eind dit jaar.![]()
Ze hebben overduidelijk talent dat gedeeld moet worden met de rest van de wereldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan de kinderarbeid gaan
Ik denk dat mensen om mij heen niet kunnen wachten tot ik dit liedje ben vergeten. Hoewel ik de laatste drie weken wel stil ben geweest maar dat was niet vrijwillig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahadenk dat het de grootste verrassing was voor mij dit jaar, had echt geen idee dat zij optraden op het festival en die gast die zei dat ie benieuwd was 'naar die kindjes die gingen optreden' die had echt geen idee van dit hitje
mooie samenkomsthij is overigens halverwege weggegaan omdat hij dacht 'wtf is dit' en dat hitje niet kende dus dan weet je ook neit goed waar je op aan het wachten bent
Denk dat dat allemaal wel meevaltquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen om mij heen niet kunnen wachten tot ik dit liedje ben vergeten. Hoewel ik de laatste drie weken wel stil ben geweest maar dat was niet vrijwillig.
Ik word echt heel erg moe van mensen die hele tijd op internet nu roepen I miss the old Sam!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Sam Smith zn afsluiter was ditik vind sam smith niet zo spannend dus heb 't begin meegekregen, ben eten gaan halen en kon bij terugkomst de afsluiter mee krijgen
maar die gast kan wel een show neerzetten hoorHeeft ook echt 10 keer omgekleed ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |