Witte rook voor witte ruiters.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik hard blaas wel ja
Motor was ook lekker koud, toen ik hem startte leek het alsof er een nieuwe paus gekozen was
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Witte rook voor witte ruiters.
Jij rijdt toch ook gewoon liever zelf dan in zo'n glazen kist rondgereden te worden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.
Komt nog wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij rijdt toch ook gewoon liever zelf dan in zo'n glazen kist rondgereden te worden?
Ooit.quote:
Klinkt wel goed.quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
How is life?quote:
Primaquote:
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima
Vandaag 2 bezichtigingen en morgen en donderdag ook 1, allen voor een nieuw huis. Drukke week zo
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddagquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.
Ja, dat word spannend.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddag
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche inquote:
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche in2e huis betere kans, maar de keuken is een probleem. Die is als het ware in 2en gedeeld. Kookeiland en aanrecht apart. Als we dat willen veranderen gaat dat heel veel kosten.
Leuk ideequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.
Ja, scheelt een bak ellende.quote:
Dus Stigsy, je weet wat te doen!quote:
Gewoon hop de keuken slopenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus Stigsy, je weet wat te doen!
Met een sloophamer! KABAM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |