Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk vanquote:
En in het bijzonder jij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
Dat. Lekker scheuren met de slee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En in het bijzonder jij.
Van mij mag het in november gaan winteren
Barbecuen met kerst!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
23 in de tuinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:39 schreef DemonRage het volgende:
Temperatuur gaat hard omhoog. In Zuid-Limburg al dik 21°C
Ho ho hoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat. Lekker scheuren met de slee.
Welke hitte? Hier in Nederland is nergens hittequote:
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
ik zie alweer waar de zon wel schijnt @:dick_laurent
[ x ]
Welke stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de storm
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke stormdie zie ik voorlopig nog niet op de kaarten staan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:45 schreef StephanL het volgende:
Opzouten met die zon. Gelukkig zo weer onder
Stuur even doorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |