Al die mega disco's zijn er niet meer. Was echt jaren 90 dingetje volgens mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:59 schreef Dutch_view het volgende:
Lol Johan met zn weetjes. Tent is al 23 jaar geleden afgefikt![]()
[ x ]
Zijn er nog maar een paar van over. En die draaien volgens mij op Polen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al die mega disco's zijn er niet meer. Was echt jaren 90 dingetje volgens mij.
Ja dat is wel waar. Ik ben geen vaste kijker, maar kan het programma vaak wel waarderen. Als ik me erger zet ik hem op een andere zender, klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef GM78 het volgende:
Blijf het apart vinden dat zoveel mensen hier, het programma helemaal niks vinden.
Maar toch bijna elke dag kijken zodat ze hier kunnen komen klagen
KLB / Dit is geen kantinepraat meer van Johan Derksen en René van der Gijp.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef GM78 het volgende:
Blijf het apart vinden dat zoveel mensen hier, het programma helemaal niks vinden.
Ik heb Humberto en Beau geprobeerd, maar dat zijn pleasers (vooral Humberto), dus dat is slaapverwekkend. Onlangs heb ik ook Eva Jinek geprobeerd. Ze interviewde een politicus (minister van Financiën geloof ik). Politici worden erin getraind om niets te zeggen en dat deed hij dan ook niet. Slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef GM78 het volgende:
Met Jeroen Pauw is het altijd goed. Een mindere uitzending is nog altijd beter dan als Sophie het presenteert. Die kun je meestal gewoon overslaan.quote:
Ja dat ga ik eens een paar keer proberen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Jeroen Pauw is het altijd goed. Een mindere uitzending is nog altijd beter dan als Sophie het presenteert. Die kun je meestal gewoon overslaan.
Ik snap wel wat Gijp bedoeld, maar hij legt het ongelukkig uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:39 schreef tong80 het volgende:
Hélène Hendriks weet niet wat ze hoort wanneer René van der Gijp zijn mening geeft over de vermeende racistische geluiden die tijdens FC Twente - Lazio te horen zouden zijn geweest. Volgens laatstgenoemde vallen oerwoudgeluiden niet per se onder de term racisme.
"Hoe zit het nou met die spreekkoren bij FC Twente?", vraagt presentator Wilfred Genee in de uitzending van Vandaag Inside. "Ik stond op het veld en ik heb niets gehoord", antwoordt Hendriks. "Maar dat wil niets zeggen, want het kan ook aan de andere kant van het veld zijn geweest. Die jongen was er echt door geraakt, dat zag je aan alles."
Lazio-speler Loum Tchaouna beweerde na afloop van de wedstrijd namelijk racistisch te zijn bejegend. "Oerwoudgeluiden?", vraagt Van der Gijp? Hendriks knikt instemmend, alvorens Johan Derksen inhaakt. "Als er 25.000 man bier staat te drinken, dan zijn er altijd wel een paar die dat doen."
'Doen ze om te kwetsen'
Van der Gijp vertelt vervolgens over zijn gesprekken met Ruud Gullit. "Die vindt dit racisme. Ik zeg: ja, oké. Eigenlijk doen die gasten het puur om die jongen te kwetsen. Maar racisme, racisme...?" Die opmerking schiet bij Hendriks duidelijk in het verkeerde keelgat. "Nou, ik vind dat heel erg racisme."
Ook Genee klinkt verwonderd. "Het blijft een vreemde redenering, dat jij dat geen racisme vindt, hè?" Volgens Van der Gijp gaat het om 'kwetsen' en niet om racisme. "Zo proberen ze die jongen te kwetsen, in de hoop dat je hem ermee raakt." Volgens Genee is dat de basis van racisme. "Dat je mensen wil laten voelen dat ze niet in orde zijn of dat het niet klopt, toch?" Van der Gijp blijft bij zijn standpunt. "Het is gekkigheid."
https://www.msn.com/nl-nl(...)-racisme/ar-AA1sWFGA
Twee idioten die steeds debieler worden. Gevaarlijk zulke mensen die een podium hebben waar veel mensen te stom zijn om zelf te denken. Misschien te grof gesteld. Maar onderschat het niet.
VI is (uniek) cultureel erfgoed (maar het blijven mensen met meningen en gebruiksaanwijzingen)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef GM78 het volgende:
Inderdaad ja, veel mensen lijken niet te begrijpen wat hij bedoelde. Wat Rene probeerde te zeggen is: ''als die gozer een dikke kont of grote neus zou hebben gehad dan hadden de supporters dat gebruikt om hem mee uit te schelden''. Ze willen die speler gewoon raken en kwetsen. Maakt ze niet uit op welke manier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Gijp bedoeld, maar hij legt het ongelukkig uit.
Ja. Idem dito met spreekkoren over joden als een club tegen Ajax speelt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad ja, veel mensen lijken niet te begrijpen wat hij bedoelde. Wat Rene probeerde te zeggen is: ''als die gozer een dikke kont of grote neus zou hebben gehad dan hadden de supporters dat gebruikt om hem mee uit te schelden''. Ze willen die speler gewoon raken en kwetsen. Maakt ze niet uit op welke manier.
Zeg dat tegen de ultra's van Lazio. Waar leg je dan de grens van wat waar wordt bedoeld. Het is gewoon infantiel commentaar van Gijp.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad ja, veel mensen lijken niet te begrijpen wat hij bedoelde. Wat Rene probeerde te zeggen is: ''als die gozer een dikke kont of grote neus zou hebben gehad dan hadden de supporters dat gebruikt om hem mee uit te schelden''. Ze willen die speler gewoon raken en kwetsen. Maakt ze niet uit op welke manier.
Was erg cringe begreep ik. Was het zo erg ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:20 schreef StephanL het volgende:
Lekker man. Genee met zijn nummertje![]()
Was erg over de top, en echt goed zingen kan hij ook niet, maar leuke hobbyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was erg cringe begreep ik. Was het zo erg ?
Hij is daar serieus in, dat maakt het cringe voor mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was erg over de top, en echt goed zingen kan hij ook niet, maar leuke hobby
Haha nee Wilfred weet ook dat ie niet kan zingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is daar serieus in, dat maakt het cringe voor mij.
Dit dus. Niets meer dan een poging om spelers te ontmoedigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Idem dito met spreekkoren over joden als een club tegen Ajax speelt.
Een speler die gewisseld isquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. Niets meer dan een poging om spelers te ontmoedigen.
En als de Jood een neger is? Met een hazenlip en een hoer als moeder ?quote:
Soortvan wel. Die spreekkoren over joden zijn in dat geval een belediging voor Ajax, personen die dit zingen zijn niet per definitie antisemieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |