Welkom thuisquote:
Bruine ramenquote:
Ik was al even thuisquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx!
Jij ook al thuis of nog hard aan t werk?
Ik wou hier wat neerzetten maar deed het nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee niet de ramen koffie maar de mannen die de ramen/kozijn er inzetten
Oh lekker op tijd thuis dusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was al even thuis
[..]
Ik wou hier wat neerzetten maar deed het niet
quote:
Doe ik wel even in DMquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh lekker op tijd thuis dus
Nu ben ik nieuwsgierig wat je wilde neerzetten
Was gewoon een excuus om met je te DM'enquote:
Goede smoes wel gebruiktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was gewoon een excuus om met je te DM'en
Hihiquote:
Hadden we alquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker met isolerend glas enzo?
Greys in de modern age(s)!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden we al
Komt in principe zelfde glas in (HR++) alleen 20 jaar nieuwer
Dat zijn we al heel langquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greys in de modern age(s)!
Echt? Nooit bij stil gestaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn we al heel lang![]()
Maar een oud huis gooi je geen triple beglazing in
Omdat je dan een vocht probleem gaat krijgen
Tis een huis van 1880quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt? Nooit bij stil gestaan
Oooooohhhwww...quote:
Dat zou wel heel bijzonder zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Toen was Greys nog niet eens geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |