SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
truste. Tot over een dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
Ik ga boven nog even 24u A&E kijken.
Gute Nacht Freunde
Ja vuist tegen vuist..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk gewoon vuist tegen vuist? niet dat hij je naar de grond gebokst heeft
Weten ze dat je onderweg bent?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vuist tegen vuist..
Nu in de bus naar huis.ik hoop dat ze me snel binnen laten, want na 23.00 uur kom ik niet op de reguliere weg binnen
ag so..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Melding die je krijgt als je docker probeert aan te spreken in de ha terminal.
quote:
quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weten ze dat je onderweg bent?
Was het net zo gezellig als aan de telefoon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Was even inspiratieloos en heb mijn nope, not today shirt aan.
Ja zelfde eigenlijk. Maar met een berg andere mensen dus chaos. Zooitje ongeregeld die ingressers altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was het net zo gezellig als aan de telefoon?
Joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zelfde eigenlijk. Maar met een berg andere mensen dus chaos. Zooitje ongeregeld die ingressers altijd.
quote:
Wtf Liesjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Had nog een dingetje dat mijn fiets over de kop vloog omdat ik hard moest remmen omdat ik over mijn schouder aan het kletsen en kijken was. Goed afgelopen, ik stapte gewoon af en de fiets vloog door zeg maar maar toen mocht ik niet meer alleen naar huis fietsen.
Ja nee ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wtf Liesje![]()
Je bent teveel in de wolken![]()
Was hij daar ook nog bij?
Maar je bent weer veilig thuis nu?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee ging per ongeluk.Klinkt ook heftiger dan het was ofzo.
Ja. Hij zei dat ze me thuis gingen brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja en ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar je bent weer veilig thuis nu?
Zonder hem
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]De tweede band vond ik wat minder, maar dat idee had ik al bij het luisteren van Spotify
De muziek bij AAF was voor mijn gevoel niet goed afgestemd met de zang. Kon hem amper verstaan, maar de sfeer en alles vergoedde heel veel..
En ik stond dus echt dichtbij..
Even in een spoiler want het is echt in your faceIk zoek even een koptelefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh was alleen beeld![]()
Maar als het maar tof was Bossie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Flory- op 22-10-2024 23:37:54 ]It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik bedoelde visueel, ik heb niet echt geluidsopnames gemaakt...quote:
Ja sorry ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde visueel, ik heb niet echt geluidsopnames gemaakt...
of begrijp ik het niet??![]()
Dat woord vind ik altijd zo raarrrrquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ja.En het was ook gewoon platonisch.
Nou vanavond sowieso niet meer, heb morgen studiedag en ga zo slapen, hij is met een vriend nog even meegegaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat woord vind ik altijd zo raarrrr![]()
Gaan jullie nu toch nog bellen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef Xilia het volgende:
Misschien moeten @:Liesje1979 en ik eerst eens bellen voor ik naar een meet kom![]()
Even kijken of de gemiddelde Nederlandse mij kan verstaan
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou vanavond sowieso niet meer, heb morgen studiedag en ga zo slapen, hij is met een vriend nog even meegegaan.
Maar ja, denk dat we nog wel gaan bellen, maar we werkten al aan wat minder enzo. Want het was allemaal een beetje extreem. En daarbij heeft dit wel geholpen ofzo. De nieuwigheid moet er gewoon een beetje vanaf.
Ik ookquote:
Onee ik heb meer dat ik dan bang ben dat er van die ongemakkelijke stiltes vallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben alleen altijd bang dat niemand mij verstaat
Nee joh, het werd net leukquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Waarom?Dit nam echt serieus ongezonde vormen aan he?
Stiltes bij jou???? Whaaahaa daar kan ik me niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onee ik heb meer dat ik dan bang ben dat er van die ongemakkelijke stiltes vallen.
AMAIquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef Xilia het volgende:
Misschien moeten @:Liesje1979 en ik eerst eens bellen voor ik naar een meet kom![]()
Even kijken of de gemiddelde Nederlandse mij kan verstaan
Ah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, het werd net leuk![]()
Okay, ik vergeet nu even wat jullie zelf willen
Nou ja, die angst heb ik wel. Je moet het maar net treffen om met iemand te kunnen bellen toch? Ik heb dat gewoon niet zo vaak. Ook soms met mensen met wie je irl gewoon heel leuk kan praten kan bellen dan ook gewoon opeens dramatisch zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Stiltes bij jou???? Whaaahaa daar kan ik me niks bij voorstellen
Ja nou ja precies dat en de rest als je tussen de regels door leestquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Ja nou ja en dat zeg ik vanaf het begin al volgens mij, wij willen niets. Waarom vinden mensen dat altijd zo moeilijk te geloven? Ik vind het leren kennen het leukste gedeelte, alles wat daarna komt maar ingewikkeld.
Zeg ook niet dat we klaar zijn met elkaar leren kennen ofzo he? Maar gewoon wat rustiger vaarwater en dat is wel fijn.
Ja bijna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:54 schreef Xilia het volgende:
Anyway jij moet slapen voor studiedag dus andere prioriteiten![]()
Zet hem op Liesje
Ja klopt welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, die angst heb ik wel. Je moet het maar net treffen om met iemand te kunnen bellen toch? Ik heb dat gewoon niet zo vaak. Ook soms met mensen met wie je irl gewoon heel leuk kan praten kan bellen dan ook gewoon opeens dramatisch zijn.
Ja omdat je dat dus van te voren nooit weet met mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja klopt wel
Daarom haat ik bellen ook zo
Zombies Nz, serieus, zombies werden we ervan. Gewoon overdag niet meer normaal kunnen functioneren na 4 dagen achter elkaar tot 4 uur snachts bellen, dat soort zombies. Zo'n zombie die je wordt als je in 8 uur tijd 7 uur loopt te bellen. Ik was wel een heel vrolijke en blije zombie, dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja nou ja precies dat en de rest als je tussen de regels door leest![]()
GRAPJE![]()
Ga nou slapen muts
That's live sowieso Liesjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja omdat je dat dus van te voren nooit weet met mensen.Soort van russisch roulette.
I like verhalen over zombies die verder niks willenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zombies Nz, serieus, zombies werden we ervan. Gewoon overdag niet meer normaal kunnen functioneren na 4 dagen achter elkaar tot 4 uur snachts bellen, dat soort zombies. Zo'n zombie die je wordt als je in 8 uur tijd 7 uur loopt te bellen. Ik was wel een heel vrolijke en blije zombie, dat wel.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon ver uit de buurt van pistolen.
Ik kan jou goed verstaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan als Brabander Belgen en Limbabwanen best wel verstaan.. Maar ik kan me voorstellen de ze boven de rivieren daar anders over denken...
Ja ik zou ook kaartjes kopen om met een bak chips te kunnen kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
I like verhalen over zombies die verder niks willen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook kaartjes kopen om met een bak chips te kunnen kijken.
Maar ondergaan is een andere kant.Hahahaa nouja ik zou geen nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaplekker lieve Liesje
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Snap je helemaal, die namen somsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Helpt natuurlijk ook niet dat ik als enige vrouw bij een roedel mannelijke ingressers was. Ik zei vanavond nog dat ik altid zo moest gniffelen om de usernames van mannen, Zijn vaak van die stoere leeuwachtige namen. Dat je denkt van euhm ok, beetje eng. Tot je ze ziet.
Dus was een beetje een testosteron feestje.
Maar heb me echt enorm vermaakt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hahahaa nouja ik zou geen nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaplekker lieve LiesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie dromen Nz.
Vind je het vervelend trouwens als ik je zo noem?Ik vind het namelijk fijn je zo te noemen.
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maakt mij niet uit hoor, is wel algemeen bekend inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie dromen Nz.
Vind je het vervelend trouwens als ik je zo noem?Ik vind het namelijk fijn je zo te noemen.
![]()
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nicequote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eej Dimmy, er komt een Slow Horses S5
Het is wel nog een beetje vroegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:52 schreef Karzai het volgende:
Morning , hebben we er goesting in vandaag?
Ik blijf dan ook nog maar even liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel nog een beetje vroeg
Ik moest er al vroeg uit vanmorgen, dus 3 uur voordat ik op moest staan was ik al wakker om te kijken of het toch al niet tijd was om op te staan.quote:
Oh, minderquote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest er al vroeg uit vanmorgen, dus 3 uur voordat ik op moest staan was ik al wakker om te kijken of het toch al niet tijd was om op te staan.
Ik heb het hele weekend niets op de planning dus kan zoveel slapen als ik wilquote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, minderIk kon gisteren niet meer slapen na 1u dus en goede nacht was wel even nodig
Hoe gaat het met je lava lamp?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend niets op de planning dus kan zoveel slapen als ik wil![]()
Na een combinatie van ADE, vriendenweekend en verjaardagsfeestje mag dat ook wel.
Idemquote:
quote:
khey-pĕn.com ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
K zag dat ze op de Thaise bol.com govee ledlampjes verkopen
ik heb bol letterlijk door google translate gehaaldquote:
dat is wel vrij specifiekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt alsof iemand bij handenarbeid met de zaag bezig is geweest.
Ik vond dat altijd lekker ruiken op school.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt alsof iemand bij handenarbeid met de zaag bezig is geweest.
Ik zie de overkant niet meerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:28 schreef Ama het volgende:
Oh het is nu nog mistiger dan een half uur geleden.
hier komt de zon te voorschijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie de overkant niet meerBen blij dat ik niet de weg op hoef
die grote vuurbal die voor licht zorgtquote:
Jaaaa jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
ik stapte gewoon af en de fiets vloog door zeg maar
Oma is toch niet zo gekquote:
Ouwe strandjuttertquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik loop smorgens vroeg met een fles tequila over straat. Ja mensen vinden dingen. Ja, prima
Mooi is dat altijd hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even twee dagen vrij geweest, gelijk mailpost weer ontploft.
Als ik op sociale media kijk, schrijven er nog heel veel mensen zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Wat hadden wij vroeger toch een mooie sierlijke taal,
Of sy den swijger niet ghevangen hadden ofte connen crijgen? Daar mede meynende den Prince van Orangien, beter ware den swijger alleen gevangen, dan alle de reste t’same.
Tante Jan uit Enschede of zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik op sociale media kijk, schrijven er nog heel veel mensen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Industrieterrein hier ziet er wel spooky uit nu ik niks zie hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Is vast wel mooi in het bos en op de hei.
ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik heb bol letterlijk door google translate gehaald
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:55 schreef Ama het volgende:
Mijn schoenen hebben het concert maandag best goed overleefd.Was al bang dat ze niet meer wit zouden zijn haha.
Er zitten allemaal zwarte blokjes op je witte schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
vanaf mn appartement zag ik net de parkeerplaats, de weg voor de parkeerplaats was niet meer te zienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Industrieterrein hier ziet er wel spooky uit nu ik niks zie hier.
Ama houdt van schakenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zitten allemaal zwarte blokjes op je witte schoenen.
Oh met je gebreekte knie weer aan mekaar vas geplakquote:
Dat is hier nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is maar goed dat het geen vakantie is hier
"Nee geen hagelslag, sorry. We hebben wel dit. Vind je misschien ook lekker, proef maar even."quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus ze hebben tegenslag geleverd?
Nee krijg gewoon m'n geld terug, maar nu moet ik alsnog naar de winkelquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nee geen hagelslag, sorry. We hebben wel dit. Vind je misschien ook lekker, proef maar even."
Als je het maar lang genoeg laat liggen kruipt uit elk stukje chocolade uiteindelijk een cacaomotquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nee geen hagelslag, sorry. We hebben wel dit. Vind je misschien ook lekker, proef maar even."
Hoorde het inderdaad, maar gaat niet over mijne. Merk wel dat ik nu anders naar haar kijk, zo van 'the last one' ofzoquote:
Die wil ik een stuk of 20quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat is toch niet echtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Created with A.I. to bring imagination to lifequote:
Was nou maar gewoon zelf bij de eelietus op het pluusje gaan zitten hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Pakken ze ons eerst de slavernij af, daarna mogen zelfs vrouwen stemmen en werken en nu mogen naaktkatten ook al niet meer.
Ik zou een voortreffelijke politicus zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was nou maar gewoon zelf bij de eelietus op het pluusje gaan zitten heDan had je het allemaal zelf kunnen bepalen. Maar ja
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
are you a beaver?!?! cause dammmmmn
Nee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:27 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat ik ook geboortedatums kan inschatten bij mensen?
Bij mij wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag niet meer dit soort "humor"
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou een voortreffelijke politicus zijn.
quote:
Hmmmquote:Een grove indicatie van wat een dier opzetten kan kosten: Een konijn of soortgelijk dier: gemiddeld ca ¤ 250,-
Deze man kan kiezen, tussen de Eskimo's zelf zijn kostje bij elkaar vangen of onvrijwillig prematuur gecremeerd worden.quote:
Ik heb een collega die dat als hobby heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wacht even, zal ik mn naaktkat ook laten opzetten als ze doodgaat
nu ze een speciaaltje is
EN dat is dan erfvredebreuk.quote:Zo ontving het gezin naar eigen zeggen meerdere brieven en een bos rozen van mensen die willen dat het gezin de decoratie weghaalt. Ook vertelt Koelink dat iemand een wit kruis met daarop de tekst 'hoop, geloof en liefde' en het woord 'Jezus' in hun tuin heeft geplaatst.
Dokter ballie sal eendag allemaal gebreekte lijfsdeel aammekaar plakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat kost een mens opzetten?
Kruis gewoon omdraaien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is dan erfvredebreuk.
Kijk je kunt het smakeloos vinden maar dan kijk je gewoon de andere kant op. Je geloof aan iemand anders opdringen gaat gewoon veel te ver.
Kimberley (de naam zegt het al) is niet zo heel erg sociaal, maatschappelijk flexibel, matig snugger en is van de suffe softdrugs zo te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-zuid-hollands-dorp
Hadden we het hier van de week niet al over?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dokter ballie sal eendag allemaal gebreekte lijfsdeel aammekaar plak
Veel moeitequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar misschien kan de collega van Luctor je helpen, heb je wellicht meteen iemand om het werk te verrichtenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een collega die dat als hobby heeft.
Het heeft wel een bepaalde uitstraling allemaal, maar ze heeft groot gelijk hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kimberley (de naam zegt het al) is niet zo heel erg sociaal, maatschappelijk flexibel, matig snugger en is van de suffe softdrugs zo te zien.
En tof trouwens! Ben je wel eens gaan kijken? Als het je interesse is tenminstequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oud inwoner van Foqueville deed dit gratis en met veel plezier, die had speciale larven in huis ook om het vlees van huisdieren snel op te eten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal onzin zoals we van jou gewend zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kimberley (de naam zegt het al) is niet zo heel erg sociaal, maatschappelijk flexibel, matig snugger en is van de suffe softdrugs zo te zien.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwarmingselementje erin doen zodat je er nog mee kunt knuffelen.
Je moet niet tussen de religekkies gaan wonen en dan verwachten dat zij zich zomaar aanpassen, dat is een huisje-op-wielen-gedachtegangquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft wel een bepaalde uitstraling allemaal, maar ze heeft groot gelijk hier.
Neuh, als je christelijk bent en verdraagzaamheid en vrede op aarde predikt, is het misschien een idee om eerst in je eigen straat te beginnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet niet tussen de religekkies gaan wonen en dan verwachten dat zij zich zomaar aanpassen, dat is een huisje-op-wielen-gedachtegang
Nee, nooit gaan kijken. Maar ze verteld er wel eens op kantoor. Ze is er ook nog niet zo lang mee bezig geloof ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En tof trouwens! Ben je wel eens gaan kijken? Als het je interesse is tenminsteen diegene daar op zit te wachten
Maar mensen MOGEN toch gewoon Kimberley heten, Eugène-Alphonse?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet niet tussen de religekkies gaan wonen en dan verwachten dat zij zich zomaar aanpassen, dat is een huisje-op-wielen-gedachtegang
Zo werkt het natuurlijk niet, ga jij maar eens tussen de Himba wonen zonder je aan te passen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal onzin zoals we van jou gewend zijn.
Het enige wat ze verkeerd doet is in zo'n intolerant gristenhontendorp gaan wonen. Dat snap ik niet.
Nee, dat doe ik dus ook niet. Want dat is domquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
ga jij maar eens tussen de Himba wonen zonder je aan te passen.
Maar het zijn nu wel de zwartekousen die verkeerd zitten. Ze kunnen het aanstootgevend vinden, maar daar hoeft die Kimberley niks mee te doen. Het zijn de reli's die klagen en bedreigen en shit in haar tuin zetten, en je hebt nu kinderen die zich lekker laten opjutten en gaan rellen voor de aandacht, en met eieren gaan gooien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet, ga jij maar eens tussen de Himba wonen zonder je aan te passen.
Ja kijk, zo hoort het. Prima als je het niet viert. Maar ga dan de mensen die het wel vieren niet lopen bedreigen. Ga dat maar eens tijdens het suikerfeest proberen anders.quote:De school eist niet dat de buren de halloweenversieringen weghalen, maar heeft wel "gesprekken gevoerd in de klas". "Halloween wordt niet op school gevierd, wij vinden dat niet passen bij het christelijk geloof", aldus De Leeuw.
Dr. Ballensteinquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dokter ballie sal eendag allemaal gebreekte lijfsdeel aammekaar plak
Helemaal niet. We gedogen jou. Beter voorbeeld krijg je nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Is wel typisch Nederlands, we zetten ergens ons tentje of een kerkje neer of we pissen ergens tegen een eik en we eisen dat iedereen zich in een straal van 10 kilometer aanpast aan ons.
Dan is het racisme en daar zijn witte normale mensen doodsbang voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk, zo hoort het. Prima als je het niet viert. Maar ga dan de mensen die het wel vieren niet lopen bedreigen. Ga dat maar eens tijdens het suikerfeest proberen anders.
Interessantquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nooit gaan kijken. Maar ze verteld er wel eens op kantoor. Ze is er ook nog niet zo lang mee bezig geloof ik.
Een leger zonder generaal is slechts een groepje wanordelijke mensen op zoek naar houvasten in 't levenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niet. We gedogen jou. Beter voorbeeld krijg je niet
Zie, daar heb je het alquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leger zonder generaal is slechts een groepje wanordelijke mensen op zoek naar houvasten in 't leven
Niemand?! Nou, dan moet ik hem maar halen he..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:48 schreef Crack_ het volgende:
Iemand de appelstoofpeer noten taart van de appie geprobeerd?
https://www.ah.nl/product(...)toofpeer-noten-taart
Offer je op als testpanel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand?! Nou, dan moet ik hem maar halen he..
Intrigerend welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-in-de-ballenbak
Wie kan dit lezen?
@:Bitterbal
Gaat dit over die mensen waar ik gister een filmpje van plaatste?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk, zo hoort het. Prima als je het niet viert. Maar ga dan de mensen die het wel vieren niet lopen bedreigen. Ga dat maar eens tijdens het suikerfeest proberen anders.
Het moet paranoïde zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intrigerend wel
"Veel klanten worden na een tijdje paranoia"
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat dit over die mensen waar ik gister een filmpje van plaatste?
Ga hem nu halen, de weg er naar toe even bedenken of ik daar slagroom bij wilquote:
Telegraaf toch? Nja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar de schrijver niet blijkbaar.
Ik ben me aan het verdiepen in een bijzonder feitje dat jou wel kan bekoren denk ik, de verbluffende technologische sprong voorwaarts tussen de Avro Lancaster en de Avro Vulcan, bizarquote:
Zeker oorlogstijd, dan hebbie datquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
de verbluffende technologische sprong voorwaarts tussen de Avro Lancaster en de Avro Vulcan, bizar
Net na WO2 eigenlijk met een compleet ineenstortend wereldrijk en extreme bezuinigingen op militair vlak.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker oorlogstijd, dan hebbie dat![]()
Tanks in 1914 vs Tanks in 1918.
Dat was ook meteen de laatste keer dat ze daar geld in staken onniedanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net na WO2 eigenlijk met een compleet ineenstortend wereldrijk en extreme bezuinigingen op militair vlak.
"we have lost the Mediterranean Fleet, but we got National Healthcare"
Something went wrong on Albion.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook meteen de laatste keer dat ze daar geld in staken onniedan
Dat hele huichelachtige anachronistische nichtenfestival moet gewoon opgeheven worden. De Middeleeuwen zijn voorbij. Weg met die onzin.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga echt stuk als Joost volgend jaar weer naar het songfestival gaat. Ik hoop het voor Solo niet.
538 dj's (en inbellende luisteraars) zijn het niet met je eensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga echt stuk als Joost volgend jaar weer naar het songfestival gaat. Ik hoop het voor Solo niet.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
538 dj's (en inbellende luisteraars) zijn het niet met je eens
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hele huichelachtige anachronistische nichtenfestival moet gewoon opgeheven worden.
die hebben hem deze week al een paar keer met de grond gelijk gemaaktquote:
Ja, zit 11 jaar tussen, maar ze lijken wel uit andere eeuwen te komen. Voor Microsoft Flight Simulator is er een Avro Vulcan gemaakt:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben me aan het verdiepen in een bijzonder feitje dat jou wel kan bekoren denk ik, de verbluffende technologische sprong voorwaarts tussen de Avro Lancaster en de Avro Vulcan, bizar
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hebben hem deze week al een paar keer met de grond gelijk gemaakt
Ik hoop het voor de rest van Nederland ook niet. We staan toch voor schut met zo'n randdebiel...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
ja, dat was een beetje de algemene boodschap op 538 ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de rest van Nederland ook niet. We staan toch voor schut met zo'n randdebiel...
Je zegt dit tegen een Joost Klein fan he.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de rest van Nederland ook niet. We staan toch voor schut met zo'n randdebiel...
"That unearthly howl even from behind the curve of the runway before she comes prowling into view...."quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zit 11 jaar tussen, maar ze lijken wel uit andere eeuwen te komen. Voor Microsoft Flight Simulator is er een Avro Vulcan gemaakt:
De Vulcan heeft idiote missies gevlogen tijdens de Falklandoorlogen. Zoek maar op Operation Black Buck.
Hij had toch ook voor ophef gezorgd bij de televizierring?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zegt dit tegen een Joost Klein fan he.Dus deze mening deel ik niet.
Wat dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
De Wicked-rel is ook weer gezellig. En de Liam Payne-foto's.
Het is lachen en brullen in entertainmentland.
Oh, dan ga ik wel gewoon wat anders doen die avondquote:
Hoeveel invloed heeft het esf op onze welvaart?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Joost is zwakbegaafd en heeft nog wat meer mentale issues, is slecht voor onze welvaart als we zo'n jochie sturen naar 't nichtenfeestje.
Nee joh viel wel mee. Hij ging weg tegen het einde, waarschijnlijk om te plassen (zijn vrienden waren nog gewoon aanwezig in de zaal), maar dat was tegen het einde en je kan niet zomaar die zaal weer binnen lopen als ze bezig zijn met opnames omdat je dan door beeld heen loopt enz.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had toch ook voor ophef gezorgd bij de televizierring?
Damn ja die foto's van Liam die zijn uitgelekt is ook niet best (en roept weer vragen op want waarom heb je een tas bij je op zo'n moment). Wat is er met Wicked aan de hand dan? Niks over gelezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
De Wicked-rel is ook weer gezellig. En de Liam Payne-foto's.
Het is lachen en brullen in entertainmentland.
Beeldvorming, straks denken ze dat we hier allemaal debiel zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel invloed heeft het esf op onze welvaart?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:59 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed, voor schut staan op het songfestival hoef je je ook niet druk over te maken.
Daar is dat hele festival voor bedoeld
Je hebt e.e.a. gemist geloof ik...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh viel wel mee. Hij ging weg tegen het einde, waarschijnlijk om te plassen (zijn vrienden waren nog gewoon aanwezig in de zaal), maar dat was tegen het einde en je kan niet zomaar die zaal weer binnen lopen als ze bezig zijn met opnames omdat je dan door beeld heen loopt enz.
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je hebt e.e.a. gemist geloof ik...
Ja behalve alle kutsjonnies die hebben toch geen waardequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Verder zijn we hier heel vredelievend en laten we mensen in hun waarde
Is goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je dan net de rattenkooi aan het doen....
'haha'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve alle kutsjonnies die hebben toch geen waarde
Ik hoor nu alle moeders van mijn generatie alle soorten kannen opnoemenquote:
https://www.cosmopolitan.(...)-edit-ariana-grande/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Damn ja die foto's van Liam die zijn uitgelekt is ook niet best (en roept weer vragen op want waarom heb je een tas bij je op zo'n moment). Wat is er met Wicked aan de hand dan? Niks over gelezen.
Nou hier. Word ik ook niet blij vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoor nu alle moeders van mijn generatie alle soorten kannen opnoemen
quote:Bakjesfabrikant Tupperware gered
Tupperware is verkocht aan een groep
kredietverstrekkers.Die betalen bijna
22 miljoen euro voor de fabrikant van
kunststofbakjes.Ook wordt 58 miljoen
euro aan schulden kwijtgescholden.
Het Amerikaanse bedrijf voerde de
afgelopen jaren al bezuinigingen door.
Ook werd de productie verplaatst naar
Mexico.In 2021 stopte het bedrijf in
Nederland.Vorige maand werd duidelijk
dat het nog steeds slecht ging.
Tupperware werd in 1946 opgericht in de
VS door Earl Tupper.Hij demonstreerde
en verkocht zijn bakjes bij mensen
thuis.Tupperware Party's zijn nog
steeds een manier voor het bedrijf om
de producten aan de man te brengen.
ik probeerde eigenlijk gewoon aardig te doen om je niet te negerenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier. Word ik ook niet blij van
Ik als ik overweeg in de KSC te posten en zie dat UitStraling de laatste reactie heeft geplaatst:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Verder zijn we hier heel vredelievend en laten we mensen in hun waarde
je doet het niet goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.cosmopolitan.(...)-edit-ariana-grande/
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik als in overweeg in de KSC te posten en zie dat UitStraling de laatste reactie heeft geplaats:
[ afbeelding ]
Is toch prima johquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik probeerde eigenlijk gewoon aardig te doen om je niet te negeren
Soms, ligt beetje aan de moodquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik als in overweeg in de KSC te posten en zie dat UitStraling de laatste reactie heeft geplaatst:
[ afbeelding ]
yesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch prima johNiks aan de hand hoor
dat is niet wat ik zei en is juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En je mag mij ook best negeren hoor, als ik niet leuk ben. Ik ben niet altijd leuk
Daar zijn we in deze SC sowieso wel goed in geworden naar elkaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En je mag mij ook best negeren hoor,
Ja ik ben er recentelijk soms hele dagen niet inderdaad. Druk op werkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar zijn we in deze SC sowieso wel goed in geworden naar elkaar.![]()
dat is niet hetzelfde als negeren tochquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben er recentelijk soms hele dagen niet inderdaad. Druk op werk
Ook waar. En als ik zie dat jij post ga ik expres op jou reageren, en het vooral met je eens zijn natuurlijk, zodat vanzelf het moment komt dat ik de 'vieze oom' kwalificatie krijg toebedeeld van onze huis psycholoog.quote:
Wat mij betreft is het al snel prima hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb t idee dat dat hier soms niet prima is en daardoor wil ik een extra berichtje doen. Negeren vind ik het fijnst
ja dit bedoel ik beetje, wordt negatief opgevat ipv 'heb niks te zeggen'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar zijn we in deze SC sowieso wel goed in geworden naar elkaar.![]()
Dat is idd niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is niet hetzelfde als negeren toch
Nee, maar het zou zo over kunnen komen bij iemandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is niet hetzelfde als negeren toch
Topquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het al snel prima hoorsowieso mag ik je graag dus aan jou stoor ik me niet zo gauw. En we hebben andere humor ja, ook best
hahahaha ohjaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook waar. En als ik zie dat jij post ga ik expres op jou reageren, en het vooral met je eens zijn natuurlijk, zodat vanzelf het moment komt dat ik de 'vieze oom' kwalificatie krijg toebedeeld van onze huis psycholoog.
quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het zou zo over kunnen komen bij iemand
Ja dat heb ik ook wel heel vaak. Soms voel ik dan toch de urge om hoe dan ook iets van een reactie te posten, maar dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Top![]()
nou dan bij deze, als ik niet reageer op een berichtje dan betekent dat niet dat ik je niet leuk zou vinden. Het is bijna altijd dat ik oprecht geen reactie weet
![]()
Waarom geen kaasvlinders??quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker. Plakje vlindercake erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zal jou eens bakkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker. Plakje vlindercake erbij
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom geen kaasvlinders??Die worden vanmiddag bij de borrel geserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |