SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
truste. Tot over een dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
Ik ga boven nog even 24u A&E kijken.
Gute Nacht Freunde
Ja vuist tegen vuist..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk gewoon vuist tegen vuist? niet dat hij je naar de grond gebokst heeft
Weten ze dat je onderweg bent?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vuist tegen vuist..
Nu in de bus naar huis.ik hoop dat ze me snel binnen laten, want na 23.00 uur kom ik niet op de reguliere weg binnen
ag so..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Melding die je krijgt als je docker probeert aan te spreken in de ha terminal.
quote:
quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weten ze dat je onderweg bent?
Was het net zo gezellig als aan de telefoon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Was even inspiratieloos en heb mijn nope, not today shirt aan.
Ja zelfde eigenlijk. Maar met een berg andere mensen dus chaos. Zooitje ongeregeld die ingressers altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was het net zo gezellig als aan de telefoon?
Joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zelfde eigenlijk. Maar met een berg andere mensen dus chaos. Zooitje ongeregeld die ingressers altijd.
quote:
Wtf Liesjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Had nog een dingetje dat mijn fiets over de kop vloog omdat ik hard moest remmen omdat ik over mijn schouder aan het kletsen en kijken was. Goed afgelopen, ik stapte gewoon af en de fiets vloog door zeg maar maar toen mocht ik niet meer alleen naar huis fietsen.
Ja nee ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wtf Liesje![]()
Je bent teveel in de wolken![]()
Was hij daar ook nog bij?
Maar je bent weer veilig thuis nu?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee ging per ongeluk.Klinkt ook heftiger dan het was ofzo.
Ja. Hij zei dat ze me thuis gingen brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja en ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar je bent weer veilig thuis nu?
Zonder hem
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]De tweede band vond ik wat minder, maar dat idee had ik al bij het luisteren van Spotify
De muziek bij AAF was voor mijn gevoel niet goed afgestemd met de zang. Kon hem amper verstaan, maar de sfeer en alles vergoedde heel veel..
En ik stond dus echt dichtbij..
Even in een spoiler want het is echt in your faceIk zoek even een koptelefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh was alleen beeld![]()
Maar als het maar tof was Bossie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Flory- op 22-10-2024 23:37:54 ]It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik bedoelde visueel, ik heb niet echt geluidsopnames gemaakt...quote:
Ja sorry ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde visueel, ik heb niet echt geluidsopnames gemaakt...
of begrijp ik het niet??![]()
Dat woord vind ik altijd zo raarrrrquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ja.En het was ook gewoon platonisch.
Nou vanavond sowieso niet meer, heb morgen studiedag en ga zo slapen, hij is met een vriend nog even meegegaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat woord vind ik altijd zo raarrrr![]()
Gaan jullie nu toch nog bellen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef Xilia het volgende:
Misschien moeten @:Liesje1979 en ik eerst eens bellen voor ik naar een meet kom![]()
Even kijken of de gemiddelde Nederlandse mij kan verstaan
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou vanavond sowieso niet meer, heb morgen studiedag en ga zo slapen, hij is met een vriend nog even meegegaan.
Maar ja, denk dat we nog wel gaan bellen, maar we werkten al aan wat minder enzo. Want het was allemaal een beetje extreem. En daarbij heeft dit wel geholpen ofzo. De nieuwigheid moet er gewoon een beetje vanaf.
Ik ookquote:
Onee ik heb meer dat ik dan bang ben dat er van die ongemakkelijke stiltes vallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben alleen altijd bang dat niemand mij verstaat
Nee joh, het werd net leukquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Waarom?Dit nam echt serieus ongezonde vormen aan he?
Stiltes bij jou???? Whaaahaa daar kan ik me niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onee ik heb meer dat ik dan bang ben dat er van die ongemakkelijke stiltes vallen.
AMAIquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef Xilia het volgende:
Misschien moeten @:Liesje1979 en ik eerst eens bellen voor ik naar een meet kom![]()
Even kijken of de gemiddelde Nederlandse mij kan verstaan
Ah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, het werd net leuk![]()
Okay, ik vergeet nu even wat jullie zelf willen
Nou ja, die angst heb ik wel. Je moet het maar net treffen om met iemand te kunnen bellen toch? Ik heb dat gewoon niet zo vaak. Ook soms met mensen met wie je irl gewoon heel leuk kan praten kan bellen dan ook gewoon opeens dramatisch zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Stiltes bij jou???? Whaaahaa daar kan ik me niks bij voorstellen
Ja nou ja precies dat en de rest als je tussen de regels door leestquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Ja nou ja en dat zeg ik vanaf het begin al volgens mij, wij willen niets. Waarom vinden mensen dat altijd zo moeilijk te geloven? Ik vind het leren kennen het leukste gedeelte, alles wat daarna komt maar ingewikkeld.
Zeg ook niet dat we klaar zijn met elkaar leren kennen ofzo he? Maar gewoon wat rustiger vaarwater en dat is wel fijn.
Ja bijna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:54 schreef Xilia het volgende:
Anyway jij moet slapen voor studiedag dus andere prioriteiten![]()
Zet hem op Liesje
Ja klopt welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, die angst heb ik wel. Je moet het maar net treffen om met iemand te kunnen bellen toch? Ik heb dat gewoon niet zo vaak. Ook soms met mensen met wie je irl gewoon heel leuk kan praten kan bellen dan ook gewoon opeens dramatisch zijn.
Ja omdat je dat dus van te voren nooit weet met mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja klopt wel
Daarom haat ik bellen ook zo
Zombies Nz, serieus, zombies werden we ervan. Gewoon overdag niet meer normaal kunnen functioneren na 4 dagen achter elkaar tot 4 uur snachts bellen, dat soort zombies. Zo'n zombie die je wordt als je in 8 uur tijd 7 uur loopt te bellen. Ik was wel een heel vrolijke en blije zombie, dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja nou ja precies dat en de rest als je tussen de regels door leest![]()
GRAPJE![]()
Ga nou slapen muts
That's live sowieso Liesjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja omdat je dat dus van te voren nooit weet met mensen.Soort van russisch roulette.
I like verhalen over zombies die verder niks willenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zombies Nz, serieus, zombies werden we ervan. Gewoon overdag niet meer normaal kunnen functioneren na 4 dagen achter elkaar tot 4 uur snachts bellen, dat soort zombies. Zo'n zombie die je wordt als je in 8 uur tijd 7 uur loopt te bellen. Ik was wel een heel vrolijke en blije zombie, dat wel.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon ver uit de buurt van pistolen.
Ik kan jou goed verstaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan als Brabander Belgen en Limbabwanen best wel verstaan.. Maar ik kan me voorstellen de ze boven de rivieren daar anders over denken...
Ja ik zou ook kaartjes kopen om met een bak chips te kunnen kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
I like verhalen over zombies die verder niks willen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook kaartjes kopen om met een bak chips te kunnen kijken.
Maar ondergaan is een andere kant.Hahahaa nouja ik zou geen nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaplekker lieve Liesje
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Snap je helemaal, die namen somsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Helpt natuurlijk ook niet dat ik als enige vrouw bij een roedel mannelijke ingressers was. Ik zei vanavond nog dat ik altid zo moest gniffelen om de usernames van mannen, Zijn vaak van die stoere leeuwachtige namen. Dat je denkt van euhm ok, beetje eng. Tot je ze ziet.
Dus was een beetje een testosteron feestje.
Maar heb me echt enorm vermaakt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hahahaa nouja ik zou geen nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaplekker lieve LiesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie dromen Nz.
Vind je het vervelend trouwens als ik je zo noem?Ik vind het namelijk fijn je zo te noemen.
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maakt mij niet uit hoor, is wel algemeen bekend inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie dromen Nz.
Vind je het vervelend trouwens als ik je zo noem?Ik vind het namelijk fijn je zo te noemen.
![]()
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nicequote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eej Dimmy, er komt een Slow Horses S5
Het is wel nog een beetje vroegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:52 schreef Karzai het volgende:
Morning , hebben we er goesting in vandaag?
Ik blijf dan ook nog maar even liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel nog een beetje vroeg
Ik moest er al vroeg uit vanmorgen, dus 3 uur voordat ik op moest staan was ik al wakker om te kijken of het toch al niet tijd was om op te staan.quote:
Oh, minderquote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest er al vroeg uit vanmorgen, dus 3 uur voordat ik op moest staan was ik al wakker om te kijken of het toch al niet tijd was om op te staan.
Ik heb het hele weekend niets op de planning dus kan zoveel slapen als ik wilquote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, minderIk kon gisteren niet meer slapen na 1u dus en goede nacht was wel even nodig
Hoe gaat het met je lava lamp?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 06:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend niets op de planning dus kan zoveel slapen als ik wil![]()
Na een combinatie van ADE, vriendenweekend en verjaardagsfeestje mag dat ook wel.
Idemquote:
quote:
khey-pĕn.com ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
K zag dat ze op de Thaise bol.com govee ledlampjes verkopen
ik heb bol letterlijk door google translate gehaaldquote:
dat is wel vrij specifiekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt alsof iemand bij handenarbeid met de zaag bezig is geweest.
Ik vond dat altijd lekker ruiken op school.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt alsof iemand bij handenarbeid met de zaag bezig is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |