quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er gaat een moment komen dat die overhoop komt te liggen met Sytze.
Gelooft natuurlijk niemand. Goedwillende Feyenoorders.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat goedwillende Feyenoord-fans aangevallen werden door hooligans van Benfica.
Contrast creëren met Helenequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is de functie van Maddy? Het klootjesvolk vermaken?
Gelukkig kent Hans wel elke vrijdag de linksback van TOP Oss die als een razende tekeergaat , een bal vooruit kan trappen en dus geschikt is voor Man Utd.quote:
Ik las van de week trouwens een bizarre anekdote over Pastoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig kent Hans wel elke vrijdag de linksback van TOP Oss die als een razende tekeergaat , een bal vooruit kan trappen en dus geschikt is voor Man Utd.
De 1 kon alleen met schoppen Kanu en Kluivert afstoppen , de ander liet het gewoon over zich heen komen.
Die Rob kon nooit tegen stress en altijd emotioneel . Bij PSV heeft die Hiddink ook het leven zuur gemaakt omdat die even naar Australië ging en zich liet lenen voor Samsung , een concurrent van Phillips.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik las van de week trouwens een bizarre anekdote over Pastoor.
Die oud-voorzitter van Sparta, Rob Westerhof, had de gewoonte om buiten het stadion na de wedstrijd even een sigaar op te steken. Zo ook op de dag dat Feyenoord ze anaal vernederde in 2017 en hij ontslagen werd. Toen zei hij tegen een groepje supporters over Pastoor: "Dit is klaar, het is gedaan. Ik ga het zo even melden." Nog voordat die voorzitter dat aan Pastoor kon vertellen, had het nieuws via de wandelgangen al tot bizar ongemak de familie van Alex Pastoor bereikt (lol).
1-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Benfica - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus 2-0
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 3-0
@:PicoMMP
@:Scrummie 2-3
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 4-1
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r 2-1
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:R-woud93 1-2
@:tong80 1-2
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin 2-1
@:WheeledWarrior 2-2
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Rechtstreeks coefficientenduel. Feyenoord moet het doen voor Nederland.
[ afbeelding ]
Ik kan dit bevestigen noch ontkennenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord heeft al gescoord hoor ik
nochtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen nocht ontkennen
Heeft zo wel wat pareltjes ontdekt hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig kent Hans wel elke vrijdag de linksback van TOP Oss die als een razende tekeergaat , een bal vooruit kan trappen en dus geschikt is voor Man Utd.
De 1 kon alleen met schoppen Kanu en Kluivert amper afstoppen , de ander liet het gewoon over zich heen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |