quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:57 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen
We feliciteren @:lange_lans en @:coco met een punt
Trusten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vertelde @:maxi-mus me ja, die was daar erg enthousiast over
Dat blijktquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet echt een gewaagde uitspraak om eerlijk te zijn
Ik dank u. Tot merrege.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:59 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:tong80 met de juiste voorspelling
Hij had op zich wel kunnen vallen. PSV eigenlijk maar 2 kansen gehad. Maar ja, vorige keer zat het wat tegen, nu wat mee. Jammer dat dat een puntje minder oplevert.quote:
Ja dat snap ik want dat is een punt meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja gewoon een puntje verdiend (met veel fortuin al vond ik PSG niet groots), al had ik liever deze verloren en Sporting gewonnen
Het arbitrale trio had het in dit topic aardig onder controle toch? Mocht alleen niets zeggen over handelingen in de SC.quote:
Nouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie de herhaling bij die penalty. Volgens mij raakt hij de knieholte van asensio eerst en dan de bal
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie de herhaling bij die penalty. Volgens mij raakt hij de knieholte van asensio eerst en dan de bal
Nou en? Dat is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ja maar dan neequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Nog nooit een druppel op in me leven maar toch bedankt voor het inzichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
In dit geval niet echt relevantquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |