Je zou zeggen dat heel Atletico die rol moet vervullen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
La Liga mist een type Roy Keane.
La Liga bestaat hoofdzakelijk voor de statpadders. Lekker hattricks scoren tegen Alaves en Espanyol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
La Liga mist een type Roy Keane.
Haha, dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was Manchester City voordat een genocidaal regime besloot er een hoop geld in te pompen. Dat je het even weet, @:Alaphilippe_
De competitie waar obese Adriano nog kon scoren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef DeeBee het volgende:
NOS weer met een volledig artikel over DE PAAI die een penalty raak schiet in een kelderkraker
Ik vind het knap van je dat je de discussie durft aan te gaan met een aantal geesteszieke users.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, als jullie ooit een jaar lang gebombardeerd wordt door mij en ik bepaal waar je naartoe moet dan wil ik dat je alsnog zelf je eten en drinken regelt. Verwacht niet van mij dat ik dat voor jou doe hoor of ik de goederen toelaat.
HOELK is daar op z'n 40e nog een van de beste spelers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De competitie waar obese Adriano nog kon scoren.
Is Fredsj daar ook nog? En speelt Cassio Ramos daar nog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HOELK is daar op z'n 40e nog een van de beste spelers.
De spagaat waarin sommigen zich bevinden, we zijn tegen de PVV want die is racistisch maarrrrrr tegelijkertijd is het volkomen acceptabel dat Israël 100.000+ Palestijnen afslacht enkel en alleen omdat het Palestijnen zijn, is ook bizar. Meten met twee maten voor gevorderden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, als jullie ooit een jaar lang gebombardeerd wordt door mij en ik bepaal waar je naartoe moet dan wil ik dat je alsnog zelf je eten en drinken regelt. Verwacht niet van mij dat ik dat voor jou doe hoor of ik de goederen toelaat.
Daar ging een regisseur helemaal los in het oortje van de presentatoren.quote:
Je ziet wel welke users ook pro-Duitsland zouden zijn in de jaren 30 en 40.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je dat je de discussie durft aan te gaan met een aantal geesteszieke users.
Er vallen er echt een paar stevig door de mand.
Het feit dat ik nu twijfel of je dit zelf verzonnen hebt of dat het een daadwerkelijke quote van iemand is zegt genoeg over FOK!.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet wel welke users ook pro-Duitsland zouden zijn in de jaren 30 en 40.
“De Nederlandse media schetst een heel naar beeldje van de Duitse leider, maar in werkelijkheid is het een hele lieve man die zijn welvaart met ons wil delen. Helaas blijven in Nederland mensen zich daar tegenover verzetten, en daardoor zijn we nu het centrum van Rotterdam kwijt’
Ik kan (en wil) niet luisteren, maar als het over de wildcards voor de Vuelta van volgend jaar gaat: die gaan naar Burgos en Caja want die waren er dit jaar niet bij. Hoef je niet lang over te discussiëren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier
Urrade
Vanaf 1:40 alleen maar onzin over Kern Pharma.
Bekijk deze YouTube-video
Er is ook weer een bootlading correspondenten naar dat shithole voor de verkiezingen, kom daar maar eens om bij Duitsland, Frankrijk of het VK.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:17 schreef VoMy het volgende:
We krijgen 3 dagen voorbeschouwing en een week nabeschouwing bij elke onweersbui die ergens in de VS 'aan land' dreigt te komen, maar in Spanje kan een hele regio wegspoelen met zo 50-100 doden en het is een toevallige voetnoot in het ochtendjournaal.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
350mm regen in een paar uur, wat kun je daar nog tegen beginnen.
quote:11 Maar de aarde was verdorven voor Gods aangezicht; en de aarde was vervuld met wrevel.
12 Toen zag God de aarde, en ziet, zij was verdorven; want al het vlees had zijn weg verdorven op de aarde.
13 Daarom zeide God tot Noach: Het einde van alle vlees is voor Mijn aangezicht gekomen; want de aarde is door hen vervuld met wrevel; en zie, Ik zal hen met de aarde verderven.
14 Maak u een ark van goferhout; met kameren zult gij deze ark maken; en gij zult die bepekken van binnen en van buiten met pek.
15 En aldus is het, dat gij haar maken zult: driehonderd ellen zij de lengte der ark, vijftig ellen haar breedte, en dertig ellen haar hoogte.
16 Gij zult een venster aan de ark maken, en zult haar volmaken tot een elle van boven; en de deur der ark zult gij in haar zijde zetten; gij zult ze met onderste, tweede en derde verdiepingen maken.
17 Want Ik, zie, Ik breng een watervloed over de aarde, om alle vlees, waarin een geest des levens is, van onder den hemel te verderven; al wat op de aarde is, zal den geest geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |