Blind paardedquote:
Je spelt sociale werkplaats verkeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Neerzetten op kantoor.
Vast een dikzak die ze allemaal opvreet of meejat.
Emeryquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ISVV is een beetje kribbig want hij kan fysiek niet juichen en er is geen reden om te juichen.quote:
Was geen penaltyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele situatieschetsen. @:Zipportal
Heb inmiddels m'n handen vrij kameraad, nog een hond on the side. Maar snap deze (wat matige) comebackquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan heb jij je eerstgeborene op schoot met daarnaast ook nog de honden en dan besluit je vol uit te halen op een internetforum.
Jeetje zeg.
Ze mogen niet meer met 55 jaar met pensioenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn ze zo boos in Parijs?
Niet eens een comeback. Dan heb je zoveel zoets om je heen en dan zou je zo zuur doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb inmiddels m'n handen vrij kameraad, nog een hond on the side. Maar snap deze (wat matige) comeback
Waarom regent het in Edinburgh?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn ze zo boos in Parijs?
Kind? Hij zei eerstgeborene.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet eens een comeback. Dan heb je zoveel zoets om je heen en dan zou je zo zuur doen.
Dat gun ik geen enkel kind.
Dus na je 22ste ben je geen kind meer van iemand?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kind? Hij zei eerstgeborene.
Wie weet is die ook al 23.
Mooi gesproken, ik zal het ter harte nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet eens een comeback. Dan heb je zoveel zoets om je heen en dan zou je zo zuur doen.
Dat gun ik geen enkel kind.
De kerstman ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef -XOR- het volgende:
Van Gaal schijnt overigens een groot fan te zijn van Barcola.
We zouden dit niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef -XOR- het volgende:
Van Gaal schijnt overigens een groot fan te zijn van Barcola.
Dan ben je geen kind meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus na je 22ste ben je geen kind meer van iemand?
Dat scheelt mij weer wat weekendbezoekjes.
Hij mag mee naar Twentequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Mauro wil graag voor het NL elftal uitkomen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Mauro Junior komt ook altijd weer bovendrijven he.²
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die aanvallers van PSG zijn echt blinde paarden
Jammer is dat ze die ook krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef VoMy het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat de aanvallers van PSG heel veel kansen nodig hebben voor ze scoren.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij mag mee naar Twente
[ afbeelding ]
quote:
Hete teek: Real gaat de eerste 8 missenquote:
Penalties?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: Real gaat de eerste 8 missen
Dat lijkt me niet, ze hebben Modric.quote:
Echt een goede goal.quote:
Als PSV vandaag wint dan PSG waarschijnlijk ook...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: Real gaat de eerste 8 missen
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als PSV vandaag wint dan PSG waarschijnlijk ook...
Jaquote:
Ginger?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is eindelijk dat ellendige ale ale ale ten einde.
Opvoedinggenotquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
De eerstgeborene van @:ISVV vliegt door de kamer heen.
Ter infoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
Ajacied doet het WEER voor Nederland in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |