Mijn plan is om morgen om 6.36 uur te vertrekkenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga sowiesoo een uur te vroeg naar Arnhem.
ik wil 745 weg hier. ben ik 8:24 in Arnhem. 933 gaat de ICe. Ik verschans me wel in de Starbuck of zoquote:Op woensdag 9 april 2025 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn plan is om morgen om 6.36 uur te vertrekken
Booh dit voelt echt als twee weken geledenquote:
Want, niet zo goed of juist heel goed?quote:Op zondag 13 april 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh dit voelt echt als twee weken geleden
Gewoon superveel gedaan in een paar dagen en zoveel uur gereisd. Wij zijn onderweg naar den haag maar we hebben vertraging. 😅quote:Op zondag 13 april 2025 21:35 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Want, niet zo goed of juist heel goed?
Düsseldorf hebben we ook al eens gezetenquote:
nou valt mee hoor. In Heidelberg heb je de hele ochtend dan.quote:Op maandag 14 april 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Villach was vorig jaar cross platform en -5 aankomst ondanks +10 in Ljubljana, maar dat was geluk aldus Zugfinder.
Ljubljana is als je het goed bekijkt eigenlijk nog iets te ver weg om zeg maar een heel rustig terugreisje te doen met én wat tijd om de plek van de tussentijd te bekijken én tijd voor avondeten én niet al te laat terug thuis. Als je half uur eerder weg gaat uit Heidelberg heb je daar amper tijd over...
2019 Edinburgh - York - London: 3 dagen, 8 man.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:57 schreef derLudolf het volgende:
Wat was qua aantal deelnemers eigenlijk het grootste meerdaagse rondje?
Dat was ook de eerste (en vooralsnog enige) keer dat er een vliegtuig in het reisplan zat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2019 Edinburgh - York - London: 3 dagen, 8 man.
Ja maar vast niet de laatste keerquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste (en vooralsnog enige) keer dat er een vliegtuig in het reisplan zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |