Geen mod die even iets kan laten horen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77 check deze vent eens:
matigeuser in R&P / De standaard types in het leven waar je een hekel aan hebt.˛
Elke willekeurige andere tekst/reactie was goed geweest. Sterker nog, dit is feedback die ik geef. Nu heb ik (terecht) geklaagd en bleef er een reactie uit. Dat is niet altijd zo, vandaar de onzettende selectieve verontwaardiging mijnerzijds.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Daar is Feedback niet voor.
Edit: oh sorry, soort van pseudomodden. Excuus.
Ik zocht in het échte Feedback forum de opmerking dat Admins, FA's en/of moderators niet altijd zullen reageren op de feedback of TR. Helaas stond zoiets alleen bij Bugmeldingen.
Meende dat het ook ergens stond bij de feedback policy maar helaas.
Dat is mijn feedback en daar laat ik het bij. Ik lig trouwens al onder de wol.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Lijkt mij een gevalletje "We zijn het met je eens."quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?quote:Op maandag 11 november 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn topic over inlichten van mijn broer heb ik even een opmerking in de OP toegevoegd, niks verandert verder, is dat oké?
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OPquote:Op maandag 11 november 2024 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OP
quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
Bijzonder dat je zelf als mod een post quote die verwijderd is? En dan met volle inhoud ook nog?
CoolGuy in R&P / Levenseindekliniek
Nou, die dwingende denigrerende toon ergert mij ook steeda meer om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.
Walgelijk stigmatiserend.
(had ook al TR gezet gisteren).
Help even, heb je een directe link?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom de quote in de post van Lordofleaves in aangepast daar. Of is dat een foutje
Surequote:Op donderdag 19 december 2024 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Help even, heb je een directe link?
Je refereert in je vorige bericht naar 'de post van lordofleaves' maar je link gaat daar niet heen? Of snap ik het gewoon niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sure
CoolGuy in R&P / Levenseindekliniek
De post boven die van jouquote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je refereert in je vorige bericht naar 'de post van lordofleaves' maar je link gaat daar niet heen? Of snap ik het gewoon niet?
What the hell?? Het doel was om de quote van libertarisch door mij aan te passen. Hm, dat heb ik dus niet goed gedaan. Even aanpassen.quote:
Ah, geen probleem. Vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 19 december 2024 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
What the hell?? Het doel was om de quote van libertarisch door mij aan te passen. Hm, dat heb ik dus niet goed gedaan. Even aanpassen.
Is nu (correct) aangepast.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ah, geen probleem. Vroeg het me gewoon af
Oh pardon, was niet geheel de bedoeling, maar het onderwerp gaat me aan het hart...quote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, die dwingende denigrerende toon ergert mij ook steeda meer om eerlijk te zijn.
Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:51 schreef ZarB het volgende:
T.a.v. het levenseindekliniek topic: er zijn terecht reacties verwijderd, maar het zou volgens mij wel op z'n plaats zijn om de user die anderen ervan beticht TS de dood in te pushen een waarschuwing of weet ik veel te geven. Wat een mafketel. Volgens mij is het een respectvol topic waarin iedereen z'n best doet om TS te horen. Ik vind het juist goed om te zien dat ook zo'n onderwerp hier besproken kan worden. Daarnaast kan TS volgens mij prima voor zichzelf opkomen.
Wat is dan precies de hulpvraag voor de huisarts? Ik ben immers reeds gestopt met het gebruik dus daar hoeft de huisarts me niet voor door te verwijzen naar de jellinek.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die chagrijnigheid is een symptoom van je stoppen met gebruiken, en dáár ga je dan mee naar de huisarts. Dat snap je wel. Dit is gewoon trollen om het trollen.
Dat doe je maar ergens anders. Wij kunnen geen medisch advies geven anders dan ga naar de huisarts. Die tip is geweest, dat wil je niet, dat moet je zelf weten. Hier gaat gewoon een slotje op.
Nee, we gaan hier niet verder.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is dan precies de hulpvraag voor de huisarts? Ik ben immers reeds gestopt met het gebruik dus daar hoeft de huisarts me niet voor door te verwijzen naar de jellinek.
Waarom plaats je dan een comment in het topic en vervolgens pleur je hem dicht? Daar krijg je natuurlijk gewoon een reactie op dan, dat kan je verwachten.quote:
Hij heeft genoeg tips en empathie gehad, maar doet er niks mee. Dit forum helpt alleen als hij actie onderneemt. En als hij niet naar de huisarts wil dan gaat hij niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
CoolGuy in R&P / Chagrijnig en moe ivm 'dry january'
Wat is dit voor onzinslotje? hem adviseren naar huisarts gaan omdat hij een paar dagen chagrijnig is nadat hij is gestopt met je normale uitlaatklep, slaat toch nergens op. Die huisarts ziet hem al aankomen.. Hij heeft gewoon wat tips/empathie/ervaringen nodig over het stoppen en daar is dit forum toch prima geschikt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |