Als deze post nog zo snel, de slotjes achterhalen hem welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Nu nog een slotje op zijn laatste 2 nieuwe topics
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als deze post nog zo snel, de slotjes achterhalen hem wel
Gelukkig zijn er sterke mannen om ons arme vrouwtjes te leiden en reddenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan iemand even meekijken met deze toetsenbord-ridder?
armegozer in R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Ik ben natuurlijk maar een zwakke vrouw dus misschien moet ik blij zijn met zijn wijsheden. Maar hoe kan simpele ikke dat nu zelf beslissen?
Kijk niet maar mij, ik heb reumaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er sterke mannen om ons arme vrouwtjes te leiden en redden
Waar zouden we zijn zonder hen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er sterke mannen om ons arme vrouwtjes te leiden en redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloos excuus van een echte man ben jequote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk niet maar mij, ik heb reuma
Dus soms is zelfs een bord eten te zwaar voor mij![]()
Dus ik kan jullie niet helpen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder hen?
Bij sommigen zitten er miljoenen in de familie, bij ons reuma helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waardeloos excuus van een echte man ben je
Dus jullie zijn verloren 😱😱Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dit is feedback, je vindt niet dat je hier al genoeg overbodige posts hebt geplaatst?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Wacht liever tot je weer nuchter bent, en niet op zaterdagavond
Deze post verdient een spiegel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit is feedback, je vindt niet dat je hier al genoeg overbodige posts hebt geplaatst?
Ik post niet veel in feedback. Het topic is gesloten vanwege een user die nu gebanned is. Het was een tijdelijk slotje. Dan mag het weer open lijkt mij. De rest van wat je zegt is gewoon weer flauw en vanuit emotie getypt..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:10 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Deze post verdient een spiegel.
Gecombineerd met zelfinzicht.
Eventueel met een snufje reflectievermogen.
Het lijkt mij superverstandig om dit topic dicht te laten. Maar ik ben hier geen mod, slechts een user. Alleen, ik sta wel achter het besluit, dus dat wilde ik even zeggen.
Dat is inmiddels geregeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan iemand even meekijken met deze toetsenbord-ridder?
armegozer in R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Ik ben natuurlijk maar een zwakke vrouw dus misschien moet ik blij zijn met zijn wijsheden. Maar hoe kan simpele ikke dat nu zelf beslissen?
Gewoon de prullenbak in met die rommel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Nu nog een slotje op zijn laatste 2 nieuwe topics
Je hebt inmiddels één topic waar je je verhaal verder kan houden. Zie mijn bericht aldaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
Mag het topic weer open? Ik heb een paar reacties waar ik op wil reageren
Mods kunnen geen weggehaalde posts meer zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
R&P / Veel verdriet door relatiebreuk
Waarom is er in dit topic een post van mij verwijderd?
Ik zie het, ik heb wat onkruid weggesnoeid.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:09 schreef Lienekien het volgende:
@:ArmaniXL
@:Lenny77
Topic loopt uit de hand.
Masberum in R&P / Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Het gaat ondertussen helemaal nergens meer over, alleen nog maar geweeklaag van TS over 'onze' manier van posten (niet in zijn straatje).quote:Op maandag 26 mei 2025 00:09 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik zie het, ik heb wat onkruid weggesnoeid.
Maar het geklaag concentreert zich nu in één topicquote:Op woensdag 28 mei 2025 04:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Het gaat ondertussen helemaal nergens meer over, alleen nog maar geweeklaag van TS over 'onze' manier van posten (niet in zijn straatje).
Ja, ellek nadeel hep z'n voordeelquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Armani XL het volgende:
Maar het geklaag concentreert zich nu in één topic![]()
Ik was niet gemeen naar mijn idee. Het gaat erom of een reactie waar is of niet. Klopt of niet. Jij zegt al maandenlang dingen die je gewoon graag wil geloven. Als iemand tegen jou zegt dat het niet klopt wat je zegt dan neem je dat extra emotioneel op. Net als nu weer. Ik heb niks verkeerd gedaan. Ik reageer gewoon gepast op wat jullie stellen. Dat staat jou niet aan en dat vind je gemeen. Wederom jijquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:01 schreef Cupfighter het volgende:
Wederom het Masberum topic
Hoe hij reageert op anderen
Wat hij tegen mij zegt vind ik echt gemeen
Ook Whiskers pakt hij hard aan
Terwijl we allebei het beste voor hebben
En wat is dan de beste oplossing, denk jij? Een slotje gaat echt niet helpen want dan hebben we vanavond gewoon een nieuw topic waar weer iedereen bovenop springt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:01 schreef Cupfighter het volgende:
Wederom het Masberum topic
Hoe hij reageert op anderen
Wat hij tegen mij zegt vind ik echt gemeen
Ook Whiskers pakt hij hard aan
Terwijl we allebei het beste voor hebben
quote:Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.
Het is een beetje flauw om te zeggen reageer dan niet, FOK! Is een discussie forum maar dat geld dan alleen als users daadwerkelijk een discussie kunnen voeren ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En wat is dan de beste oplossing, denk jij? Een slotje gaat echt niet helpen want dan hebben we vanavond gewoon een nieuw topic waar weer iedereen bovenop springt.
Je laat jezelf verleiden om toch weer in discussie met Masberum te gaan terwijl je weet dat het totaal geen zin heeft.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |