10 euro is toch niet duur voor een school?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:02 schreef Olivia93 het volgende:
Dacht ik ook aan inderdaad, maar 10 euro per maand voor mischien 4 filmpjes (of hoeveel zullen het er zijn) lijkt mij wel duur. Weet niet of YouTube ook premium heeft met korting voor scholen, bedrijven en/of grootverbruikers?
licht eraan wat je duur noemt vind 10 euro voor filmpjes die verder zelf gratis zijn wel duur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
10 euro is toch niet duur voor een school?
Op een schoolbudget is dat peanuts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:42 schreef Olivia93 het volgende:
[..]
licht eraan wat je duur noemt vind 10 euro voor filmpjes die verder zelf gratis zijn wel duur.
het tegengaan van ads is illegaal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
zijn wel oplossingen voor
alleen is dat illegaal dus daar kan ik niets van neerzetten
zelf creatief googelen, let op het is illegaal dus je kan problemen krijgen en de school ook
Je bekijkt toch niet of iets duur is op basis van het geld dat je hebt maar op basis van wat je ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een schoolbudget is dat peanuts.
Je kan het niet echt vergelijken met een brood.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je bekijkt toch niet of iets duur is op basis van het geld dat je hebt maar op basis van wat je ervoor krijgt.
Dan zou een brood voor ¤ 100 voor een miljonair niet duur zijn
Misschien niet direct alleen indirect welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het tegengaan van ads is illegaal?
Of gewoon de gewenste filmpjes al thuis downloaden met youtube downloader.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Een beetje docent bereidt zijn of haar les netjes voor, dus die laat voor de start van de les de reclame vast lopen en zet het filmpje dan op pauze. Dan hoef je in de klas geen reclame te laten zien.
Niet dmen hoor, @junkiesietze, het is een valstrikquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Misschien niet direct alleen indirect wel
Als je details wil dm me
Reclame kan ook middenin een filmpje staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Een beetje docent bereidt zijn of haar les netjes voor, dus die laat voor de start van de les de reclame vast lopen en zet het filmpje dan op pauze. Dan hoef je in de klas geen reclame te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |