SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig zat ik vanavond naar een Duitse zanger van nu te luisteren en moest ik daarbij aan Reinhard Mey denken. De chansonnier in kwestie is Tristan Brusch en die heeft net een fraai nieuw album uit: Am Anfangquote:Op donderdag 18 september 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic moest ik ineens aan dit liedje denken:
Bekijk deze YouTube-video
Reinhard Mey - Mein Testament
Vierzehn is een mooi nummerquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vanavond naar een Duitse zanger van nu te luisteren en moest ik daarbij aan Reinhard Mey denken. De chansonnier in kwestie is Tristan Brusch en die heeft net een fraai nieuw album uit: Am Anfang
Tristan Brusch - Geboren Um Zu Sterben (2025)
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen (2025)
Tristan Brusch - Vierzehn (2025)
Ik heb deze band pas dit jaar opgepikt, maar vind het wel erg lekkere muziek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
DIE NERVEN - GROSSE TATEN
Ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik heb deze band pas dit jaar opgepikt, maar vind het wel erg lekkere muziek.
Ze kon/kan fantastisch zingen, beetje jammer dat dat wel eens vergeten wordt...quote:
Die zie ik ineens ook in mijn suggested videos verschijnen en ik wilde hem net hier gaan posten!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:41 schreef chufi het volgende:
Nina Hagen Stille Nacht-Silent Night
Goed mannetje, sterke tekstquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:04 schreef Hetekip het volgende:
Zeer weinig Duits rap hier.
Audio 88
Audio 88 en Yassinquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef Puzzie het volgende:
Audio88 & Yassin - Allein zu zweit
Theoooooooooooooooquote:Op zondag 11 januari 2026 20:14 schreef chufi het volgende:
Vicky Leandros - Theo wir fahr'n nach Lodz (Starparade)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |