Berooid aankomen op je bestemmingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel lachen zijn ja, Toto-formuliertje inleveren bij de KLM-stewardess
Mwahquote:
Geen idee of we gaan knuffelen, dat merk ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je gaat gewoon beasten, geef je haar een knuffel als jullie elkaar zien?
Ik hoop dat het gewoon smooth gaat bro, probeer niet te veel in je hoofd te zitten en jezelf te zijn dan komt het goed.
Jawelquote:
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nahquote:
Bent in ieder geval niet homofielquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nah
En geen Jood!quote:
Er is wel iets mis met 97,5% van de mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nah
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het makkelijk on lock toch? Ik hoop op goed nieuws donderdag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee of we gaan knuffelen, dat merk ik welheb ergens het idee van wel, maar moet ff kijken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzo
Verstond er niks van
Is normaal op de veluwe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Jij liet gelijk je piemel zien, dat was erg onverwacht
Ik ook recent 30 geworden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Solotovski het volgende:
Merk echt dat ik ouder word man
Die 21:00 wedstrijden pfff heb in de rust al dat ik eigenlijk naar bed wil.
T is dat PSV voorstaat maar als we met 2-0 achterstonden zocht ik lekker m'n bedje op en zie k het morgen wel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Jij liet gelijk je piemel zien, dat was erg onverwacht
quote:
Grappig dat je dan wel nog voetbal kijkt, is toch iets voor kinderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Solotovski het volgende:
Merk echt dat ik ouder word man
Die 21:00 wedstrijden pfff heb in de rust al dat ik eigenlijk naar bed wil.
T is dat PSV voorstaat maar als we met 2-0 achterstonden zocht ik lekker m'n bedje op en zie k het morgen wel
Haha dat had ama ook bij de ontmoetingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzo
Verstond er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |