Huhquote:
FUCK BELASTINGquote:
Ik heb al 30 jaar chronische hoofdpijn. Het went.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanmiddag giga koppijn ineens
Helemaal volgegooid met water en het is oké.
GOATING!
Leukquote:
Het is niet helemaal hetzelfde, maar bedankt maat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
10 tot 16 graden
Zonneschijn
Matige wind
Sommige kneuzen rijden alsnog rond de 100quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:02 schreef Questular het volgende:
135 waar je 130 mag, dat is op het randje leven zeg
🧐quote:De overgrote meerderheid van de overleden baby's had aangeboren afwijkingen of geboorteafwijkingen. Volgens de onderzoekers komt dit doordat in een deel van de Amerikaanse staten abortus verboden is.
Zeker. Wel pijn van het headbangen en mijn stem is beetje gek nu maar was het waard.quote:
Wilde tyden!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker. Wel pijn van het headbangen en mijn stem is beetje gek nu maar was het waard.
Oh nou sorry hoor!quote:
Of je bent beasted of je bent dat niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige kneuzen rijden alsnog rond de 100levensgevaarlijk.
Ik JANKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens helaas. Heb slecht nieuws.
Playboy is #ANONIEMED!
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Playboy is #ANONIEMED!
Nu abid nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Playboy is #ANONIEMED!
Gülen in TT deed hem de das om. Sorry playboyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Playboy is #ANONIEMED!
Die post al meer jaartjes op FOK! dan menig van ons dus dat lijkt me een onrealistisch strevenquote:
Maar je mag zo'n wens toch zeker wel uitspreken. Onrealistische strevens is de bakermat van FOK!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die post al meer jaartjes op FOK! dan menig van ons dus dat lijkt me een onrealistisch streven
Leuk John!quote:
niks leuks aanquote:
Huh heb ik gedaan toch 🤔quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je dat echt leuk zou vinden had je mijn post geliked bink 😌
een van de leukste momenten op FOK! voor mij was toen je mij ging uitschelden in DM nadat ik moest giechelen vanwege een typfoutje van jou 😅quote:
Echt sick is dat hoor als je zo kan skieënquote:
ja wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt sick is dat hoor als je zo kan skieënVind die GoPro filmpjes van mensen die mooie afdalingen afgaan sowieso leuk om te zien.
Ook maar eens een keer wintersporten. Al te lang geleden
Doe toch niet zo vijandig!quote:
Dat is een teken van liefde bij hem!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
een van de leukste momenten op FOK! voor mij was toen je mij ging uitschelden in DM nadat ik moest giechelen vanwege een typfoutje van jou 😅
Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe toch niet zo vijandig!
[..]
Dat is een teken van liefde bij hem!
Moet je zeker doen. Sochtends wandelen, smiddags de piste op en savonds de beentjes in het zwembadquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja wil ik ook wel![]()
vakantiehuisje in Oostenrijk of zo
ja wel paar keer geweest, wel weer tijdje terug alquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Sochtends wandelen, smiddags de piste op en savonds de beentjes in het zwembad
Ondertussen bier drinken en schnitzels vreten. Goeie leef
Ben je weleens op wintersport geweest?
Samequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nooit gesnowboard, maar skiën ging wel goed
Mijn zwager heeft snowboard les gegeven, paar keer in snowworld gedaan met hem ging wel aardig, maar ben bang dat ik een hele vakantie verneuk als ik daarvoor kies; is toch wel wat anders in het echt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same
Ik kon met mijn verneukte motoriek nog geen seconde op een snowboard staan voor ik er af donderdedaarom altijd wel trots geweest dat ik redelijk heb kunnen skieën
al zal ik niet snel meer van een zwarte piste af gaan gok ik. Dat deed ik als kind al niet graag
Ja teveel geld ook om die gok te wagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft snowboard les gegeven, paar keer in snowworld gedaan met hem ging wel aardig, maar ben bang dat ik een hele vakantie verneuk als ik daarvoor kies; is toch wel wat anders in het echt.
ja en snowboarders verneuken ook de piste nu ik er over nadenkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teveel geld ook om die gok te wagen
inshallah zullen we (((ze))) verslaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso god is terug om te strijden.
Wie zijn ze? Hoor ik daarbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
inshallah zullen we (((ze))) verslaan
@Kaneelstokje kan dan garant voor mij staanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Foto van je voorhuid + neus om te controleren.
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kaneelstokje kan dan garant voor mij staan
Hij insinueert dat je homofiel bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.
Jouw rijkdom gaat niemand evenarenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Bezsen het volgende:
luxe leventje hier allemaal hoor met wintersport
Als mede Indo weet je toch dat wij Gods schepping intact latenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.
Wat een rare gedachtequote:
Sorry ik vergat jouw million dollar ideequote:
Rijkdom zit in je hart!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik vergat jouw million dollar idee
Oh dan is Inso straatarm (lol)quote:
Vind besneden piemels er altijd maar vreemd uitzien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mede Indo weet je toch dat wij Gods schepping intact laten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Foto van je voorhuid + neus om te controleren.
Jij was zowel in de oorlog als in het heden van de verkeerde kant!!quote:
Ik vind voorhuiden er vies uitzienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind besneden piemels er altijd maar vreemd uitzien.
Is gelukkig in Nederland ook niet nodig, op enkele uitzonderingen na.
Ik ook en ook tegen bottom feedersquote:
Hier heb ik ooit een lange ban voor gekregen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Typisch iets wat een pedofiel zou zeggen
Wat vind je van oogleden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind voorhuiden er vies uitzien
Ik ben niet gay!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was zowel in de oorlog als in het heden van de verkeerde kant!!
Leuke Chevyquote:
Ik zag een auto voorbij komenquote:
nee, wel bij de plusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:27 schreef Aberkullie het volgende:
Sparen jullie ook koopzegels bij de appie
Nee, ik kom er niet eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:27 schreef Aberkullie het volgende:
Sparen jullie ook koopzegels bij de appie
Hey relschopper ben je er weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete supermarkt Niels?
Een vraag over boodschappen zegels kun je beter op Feesboek stellenquote:
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vraag over boodschappen zegels kun je beter op Feesboek stellen
bugjequote:
Lidl. We hebben hier een XXL.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete supermarkt Niels?
Nu pas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:niels0kurovski ik heb chevy opgegeven. Wat jij
zit jij dan constant met je pik in je handen of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde eigenlijk om 20u in de sim zitten maar kon niet stoppen met goonen. Kutzooi. #goonverslaafd
Hij heeft wel rare ideeën over vreemdgaan ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:niels0kurovski ik heb chevy opgegeven. Wat jij
Dat is de definitie van goonen wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Loverboii het volgende:
[..]
zit jij dan constant met je pik in je handen of hoe zit dat?
Komt door die hoerenlopers waar die mee omgaat tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon nog moest opbloeien
Was laatst bij de ah omdat ze de jumbo verbouwen hierquote:
Oh alleen dat is het?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hij heeft wel rare ideeën over vreemdgaan ja.
Ben lekker aan het flirten met de dames dus eigenlijk gaat het wel priem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon nog moest opbloeien
We gaan een interventie organiserenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh alleen dat is het?![]()
Mortie moedigde me juist aan daarmee
[..]
Ben lekker aan het flirten met de dames dus eigenlijk gaat het wel priem.
handen afhakkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We gaan een interventie organiseren
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef Questular het volgende:
Of hij moet gewoon daadwerkelijk eens sex hebben.
Donderdag de grote dag, ik duim voor je bradabro. Vandaag druk dagje gehad, maar hoop dat het lekker gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja dat geflirt maakt me wel geil
Of zijn pik!quote:
zou het zo voor hem betalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef Questular het volgende:
Of hij moet gewoon daadwerkelijk eens sex hebben, desnoods via crowdfunding ofzo.
Tot hoeveel mag hij uitgeven?quote:
En voor fokkie?quote:
Ja nog meer mongooltjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef Abid-Meher het volgende:
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Dit gaat nog wat worden DTS op de schop. @:chevycaprice denk jij dat we het hier nog drukker gaan krijgen? Ik heb je in ieder geval verslagen met dit nieuwtje geloof ik.
quote:
Ja als Mortie gierig is eindigt hij met een tandenloos juffie uit Transsylvanië.quote:
Wordt die in zijn kont geneukt door dracula zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als Mortie gierig is eindigt hij met een tandenloos juffie uit Transsylvanië.
Ik ben geen mongooltje, en chevy is dat ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nog meer mongooltjes
Alsof we met jou en chevy nog niet genoeg hebben
Worden ze al helemaal zoek getikt?quote:
Kan me herinneren ooit een gesprek met jou gehad te hebben daarover. Dat je daar nooit naar toe zou gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
Zit te denken volgende maand voor de lol naar mexico city te gaan
Maakt me toch allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me herinneren ooit een gesprek met jou gehad te hebben daarover. Dat je daar nooit naar toe zou gaan
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje, en chevy is dat ook niet.
Waarom die neiging om iedereen een downer te noemen, hoeveel mensen met down ken je?
En danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
Zit te denken volgende maand voor de lol naar mexico city te gaan
Chevy is geen mongooltje nee. Beetje autistisch maargoed, dat is het gros op FOK!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.
Je klinkt erg suicidaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maakt me toch allemaal niet meer uit
ik sponsor niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Dima ons ontvallen is moet @:bezsen de volgende meet maar sponsoren
Ik vind het ergens diep triest dat je het woord 'mongooltje' als scheldwoord gebruikt. Ik zou zeggen ga eens vrijwilligerswerk doen bij een instelling waar downers wonen, leer je misschien nog wat van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.
Niemand interesseert dit iets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind het ergens diep triest dat je het woord 'mongooltje' als scheldwoord gebruikt. Ik zou zeggen ga eens vrijwilligerswerk doen bij een instelling waar downers wonen, leer je misschien nog wat van.
Nu roep je eigenlijk maar wat, zonder dat je er wat van weet. Beetje alsof ik zeg dat jij PWS hebt. Het gros van jullie weet waarschijnlijk niet eens wat dat is.
Haha jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Paar goede restaurants eten en weer terugvliegen
Wat negeer jij mij mafkeesquote:
Ja waar is dimaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Dima ons ontvallen is moet @:bezsen de volgende meet maar sponsoren
Oh ja sorryquote:
Ripquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Dit wordt geen 0-0 en dat bedoel ik niet positief
Thanks maat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Donderdag de grote dag, ik duim voor je bradabro. Vandaag druk dagje gehad, maar hoop dat het lekker gaat.
Nerveus of valt het mee?
Toevallig gisteren nog met iemand over het paspoort plan in Paraguay gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Okay, laten we het hebben over de dingen die er toe doen. Hoe zit het met Paraguay?
Je gaat gewoon beasten, geef je haar een knuffel als jullie elkaar zien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks maat.
Nee nog niet nerveus , paar minuten van tevoren waarschijnlijk pas.
Paraguay goden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog met iemand over het paspoort plan in Paraguay gesproken.
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zegquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ja ontspannen 14 uur in het vliegtuig niet hoeven na te denken
Ik ga denk ik weer rokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zeg
T is dat je een hekel aan joden hebt
Nu zeker wel juichen vanwege een joodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zeg
T is dat je een hekel aan joden hebt
De meeste joden zijn bedrogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nu zeker wel juichen vanwege een jood
hoezoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken Inso nu al jaartje of 10 en ik vind zijn leven nog steeds erg moeilijk te peilen.
Ja gewoonquote:
Ken of 'ken'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken Inso nu al jaartje of 10 en ik vind zijn leven nog steeds erg moeilijk te peilen.
genoeg (ex) fok!kers die mij met naam en toenaam kennen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon
Vergeleken met de rest die ik hier langer ken hangt er bij jou nog wel meeste anonimiteit en mysterie om heen ofzo
Stuartgodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
genoeg (ex) fok!kers die mij met naam en toenaam kennen hoor
Tusseninquote:
Ja ook niet pedofiele FOK!kers hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuartgod
Ken alleen je voornaam, en de namen van je gezinnetje dan
Absoluutquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die moet gewoon gaan daten met een leuk juffie, niets mis met hem
Is dat tegenwoordig de norm of alleen bij bepaalde airlines?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Had nog een mooie business case @:fok-it
Zat van 't weekend in het vliegtuig terug naar huis. En er was live sportkanalen op (bijv. ATP tennis)
Zou mooi zijn als je ook vanuit je in flight entertainment system een gokje kon zetten ter vermaak.
Berooid aankomen op je bestemmingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel lachen zijn ja, Toto-formuliertje inleveren bij de KLM-stewardess
Mwahquote:
Geen idee of we gaan knuffelen, dat merk ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je gaat gewoon beasten, geef je haar een knuffel als jullie elkaar zien?
Ik hoop dat het gewoon smooth gaat bro, probeer niet te veel in je hoofd te zitten en jezelf te zijn dan komt het goed.
Jawelquote:
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nahquote:
Bent in ieder geval niet homofielquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nah
En geen Jood!quote:
Er is wel iets mis met 97,5% van de mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niet druk maken om mijn communicatieve skills, maar om nou te zeggen dat er niets mis is. Nah
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het makkelijk on lock toch? Ik hoop op goed nieuws donderdag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee of we gaan knuffelen, dat merk ik welheb ergens het idee van wel, maar moet ff kijken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzo
Verstond er niks van
Is normaal op de veluwe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Jij liet gelijk je piemel zien, dat was erg onverwacht
Ik ook recent 30 geworden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Solotovski het volgende:
Merk echt dat ik ouder word man
Die 21:00 wedstrijden pfff heb in de rust al dat ik eigenlijk naar bed wil.
T is dat PSV voorstaat maar als we met 2-0 achterstonden zocht ik lekker m'n bedje op en zie k het morgen wel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Jij liet gelijk je piemel zien, dat was erg onverwacht
quote:
Grappig dat je dan wel nog voetbal kijkt, is toch iets voor kinderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Solotovski het volgende:
Merk echt dat ik ouder word man
Die 21:00 wedstrijden pfff heb in de rust al dat ik eigenlijk naar bed wil.
T is dat PSV voorstaat maar als we met 2-0 achterstonden zocht ik lekker m'n bedje op en zie k het morgen wel
Haha dat had ama ook bij de ontmoetingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen ik je zag kwam je helemaal niet uit je woorden, helemaal stotteren enzo
Verstond er niks van
lolquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit programma bevat beelden van aan tabak gerelateerde items
Herhalingen van De Tokkies?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit programma bevat beelden van aan tabak gerelateerde items
X filesquote:
Kan die toch niet betalenquote:
Lost al afgekeken?quote:
Waar zijn je kinderen als je zo vaak onderweg bent? Neem je die overal mee naar toe?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Had nog een mooie business case @:fok-it
Zat van 't weekend in het vliegtuig terug naar huis. En er was live sportkanalen op (bijv. ATP tennis)
Zou mooi zijn als je ook vanuit je in flight entertainment system een gokje kon zetten ter vermaak.
Nee afgehaakt in s2quote:
Man man manquote:
Toch wel hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef Solotovski het volgende:
Hier bijna bij seizoen 6
Vind t daarna ook wel mooi geweest hoor
Ja klopt maar op gegeven moment heb k wel van waar kijk ik in godsnaam naarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel he
Maar eerste paar seizoenen waren vet ofniet
Oh dat is bij seizoen 6 nog veel erger dan 5quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja klopt maar op gegeven moment heb k wel van waar kijk ik in godsnaam naar
Achterlijke kut afrikaan dat t isquote:
Hij miste hem niet, hij wilde hem afgeven aapquote:
Dan mistte ie dat toch jonge doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij miste hem niet, hij wilde hem afgeven aap
Maakt die nieuwe behandeling je hitsig ofzoquote:
Welke kleur onderbroek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik alleen een onderbroek
Maar die zit al op kniehoogte natuurlijk
HAHA!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Welke kleur onderbroek?
Zeker wit van de vlekken hahahahnaja
Fancyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HAHA!
Blauw. Binnenkant wel wit maar goed dat is gewoon het model.
Ik toon gewoon belangstellingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt die nieuwe behandeling je hitsig ofzo
Weer inderdaad 😜😜🤣🤣quote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is weer matig wakker worden.
Billenknijpenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Puntje meer dan vooraf verwacht voor vriend @:Solotovski
Pets erop, jaaaah.quote:
'Ik werk te hard'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Mijn zwakke punt is dat ik ongeduldig ben”
Hou je bek hou je bek hou je bek, ongelofelijke huichelaar
En noem een daadwerkelijk zwak punt.
Ouwe snoepert!quote:
Ook een erge 😒😢quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
'Ik werk te hard'
Gooi jezelf weg
Trump begonnen als mcdonalds medewerker en nu president machtige manquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tientallen mensen in de Verenigde Staten zijn ziek geworden door een E. colibesmetting nadat ze een burger hadden gegeten bij McDonald's. Eén persoon overleed als gevolg van de besmetting.
[ afbeelding ]
Jij erin, abid eruitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Ik hoorde dat dit de leukste SC is van FOK!
Oké nu hebben we een gesprekquote:
Sorry ik moet hier blijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij erin, abid eruit
Topidee
Welkom
Ja we kunnen wel wat normale vrouwen gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Ik hoorde dat dit de leukste SC is van FOK!
Nou ja DTS en normaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel wat normale vrouwen gebruiken
Dat bepalen wij wel in je proefperiode.quote:
Na analyse van kwantitatieve gegevens kunnen wij hier een oordeel op vellen.quote:
Huh?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
@:ama, hoeveel moorden moeten we nog plegen en daarna oplossen?
En als je er zou komen zou je zien dat het grotendeel van de posts gewoon SC posts zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na analyse van kwantitatieve gegevens kunnen wij hier een oordeel op vellen.
Je lijkt op positie 8 in het klassement te staan.
Zeg het maar jongens.
Ja dus?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie net dat Nattekat tweemaal DTS heeft gewonnen overigens. Ter info.
Hou op hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je er zou komen zou je zien dat het grotendeel van de posts gewoon SC posts zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |